adexo3
۶۷۰۵۱۴
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

تراکتور به بازی در استان بی‌طرف محکوم شد

کمیته انضباطی لیگ برتر از سوی کمیته انضباطی اعلام شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کمیته انضباطی لیگ برتر از سوی کمیته انضباطی اعلام شد.

*تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل فحاشی تماشاگران به علی دایی، کریم باقری، بازیکنان و مدیریت (مسبوق به سابقه) در دیدار برابر سایپا، به انجام یک مسابقه رسمی میزبانی در استان بی طرف(غیر از استان میزبان و میهمان) به تشخیص و تعیین کمیته برگزار کننده مسابقات محکوم کرد.( این رای قابل تجدید نظر است)

*رضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده به دلیل اعتراض به داور در دیدار برابر استقلال تهران که از زمین بازی اخراج شد، به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.(این رای قطعی است)

*دیدار تیم های پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان برگزار شد. تیم استقلال خوزستان به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ ۵ کارت زرد، به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.( این رای قابل تجدید نظر است)
همچنین تیم استقلال خوزستان به دلیل فحاشی و توهین تماشاگران منتسب به داوران و مسبوق به سابقه به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. ( این رای قابل تجدید نظر است)

گفتنی است،حسن سلطانی فر، تدارکات تیم استقلال خوزستان به دلیل اعتراض مکرر به داور اخراج شد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال محکوم شد. (این رای قطعی است)

*تیم پرسپولیس به خاطر فحاشی تماشاگرانش نسبت به حریف و داوری در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز باید ۴۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند. ( این رای قابل تجدید نظر است)

*تیم مشکی پوشان خراسان به خاطر فحاشی تماشاگرانش نسبت به حریف و داوری در دیدار برابر نفت تهران باید ۱۰۰ میلیون میلیون ریال جریمه پرداخت کند. ( این رای قطعی است)

*دیدار تیم های سپید رود رشت و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپید رود رشت تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری و اشیا صورت گرفت. تیم سپید رود رشت به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای قابل تجدید نظر است)

امیر ساکن نیا، بازیکن تیم سپیدرود رشت به دلیل اهانت به داور ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قطعی است)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کمیته انظباتی دکان باز کرده برا خودش کاسبی باز کرده

    • مهرداد

      این خکم ناعادلانه هست حقشونه بندازنشون لیگ ۱

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم امری دیگه باشه فضول باشی

    • مهرداد

      تیمی که تماشاگرهاش چندساله شعارهای ضد میهنی و نژادپرستانه سر میدن به مرده و زنده فحاشی نانوسی میکنن و مدیریت باشگاه با کتمان کاری و لاپوشانی این جریان مخرب رو حمایت میکنن باید منحل بشه

    • ف ج

      بدین در راه خدا به این گداخانه انضباطی. چههههه خبره

    • بدون نام

      اخه مگه چرتپولیس توهین نکرده چرا فقط تراختور

    • زهره

      کمیته انضباطی فرمایشی حکم صادر کرده برای پرت پولیس که با سازماندهی و مهندسی شده با استفاده از طبل و شیپور به قومیت و نژاد یک قوم بزرک در ایران هتاکی وبدترین فحاشی را در چندین ساعت هم بازی تراکتور و گسترش فولاد انجام داده فقط جریمه اندک نقدی ولی تیمهای آذربایجان را نقره داغ کرده واقعا ننگتان باد شما ها باید چنان تصمیمات اتخاذ کنید که این فحاشی از میادین فوتبال کثیف برداشته شود و همه به هر قومیتی که باشد احترام بگذارند نه جانبداری کنی از تیمهای پایتخت و باعث شعله ور شدن اتفاقات بدتر باشید به امید روزی که فوتبال پاک در مملکت عزیزمان ببینیم آنهم بستگی دارد به مسئولین پاک و عاری از هرگونه وابستگی به قومیتی و باشگاهی نه این چنینی فرمایشی

      پاسخ ها

      • مهدی

        سوراختورشروع کننده این فحاشی ها بودبنظرمن این کمترین تنبیهی است که براش صادرشده.تیمی که دم ازفرهنگ وادب میزنه ولی به مرده وزنده فحاشی میکنه به هم زبون خودش که مایه افتخارفوتبال ایرانه هم فحاشی میکنه،مشخصه که این تیم اصلالیاقت لیگ برتر رونداره..

    • شیطان بلا

      خوبه ماشالله حقوق این ماه بچهای فدراسیون جور جوریه

    • بدون نام

      چطور تراختور به انجام بازی در زمین بیطرف محکوم شد ولی چرتپولیس جریمه مالی بی عدالتی و بیشرفی آقایان تمامی ندارد

      پاسخ ها

      • سید

        تراکتوربایدبره دسته 1لیاقت نداره

    • باریش

      هراستانی بریم ما تورک ها هستیم

    • بدون نام

      استان بی طرف برای تراختور وجود ندارد یا دشمن تراختورند یا طرف دار ترختور

    • غیرت دایاغی

      فدراسیون عمدا اسم بی غیرتهای مثل دایی و کریم باقری را اورده که بتونه به راحتی سر تراکتور را ببره .اینها به خاطر خود شیرینی حاضرند توهین به ملت بزرگ ترک را با جان دل به پذیرند .ولی هیچ موقع مردم اذربایجان فرزندان با غیرت و قهرمان خود مثل رسول خان خطیبی و......را فراموش نخواهند کرد لطفا چاپ کنید

    • غیرت دایاغی

      شما چطور به ترک. لر .کرد. بلوچ. عرب .توهین میکنید .نژاد پرستی را شما در ایران رواج دادید .حالا باید تاوانشم بدهید .ایران مگه فقط مال فارس هاست سرجمع شما تو ایران ده میلیون نمیشوید .شما در خوابید تراکتور در همه جای ایران طرفدار داره واین برای شما سخت است.قبول کنید چون نژاد پرستید .

    • بدون نام

      این حکم نمی دادید سنگین تر بودید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج