adexo3
۶۸۴۶۲۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کلافگی در روز بی‌هیجان پرسپولیس

 پرسپولیس در خلق موقعیت بسیار ضعیف‌تر از پیش‌بینی‌ها ظاهر شد تا ۶ پاس کلیدی استقلالی‌ها و همکاری خلاقانه آن‌ها کاملا به چشم بیاید.

وبسایت نود: پرسپولیس دیروز یکی از کسل‌کننده‌ترین پرسپولیس‌هایی بود که با هدایت برانکو بازی کرد. سرخپوشان در طول ۹۰ دقیقه فقط یک پاس کلیدی به ثبت رساندند. رسن تنها بازیکن قرمزها بود که موفق شد با یک پاس کلیدی برای قرمزها خلق موقعیت کند. در بازی‌ای که از قبل قابل پیش‌بینی بود درخشش یا ضعف هافبک‌ها و مدافعان کناری تعیین کننده نتیجه دیدار خواهد بود خط هافبک خلاق پرسپولیس نشانی از روزها و بازی‌های گذشته‌اش در لیگ برتر نداشت و این هافبک‌های استقلال بودند که با اعتماد به نفس و تمرکز بالا میدان‌داری می‌کردند.

بر اساس آمار متریکا استقلالی‌ها موفق به ثبت ۶ پاس کلیدی در جریان بازی شدند و مزد این موقعیت‌سازی‌های پیاپی را هم با گل ۳ امتیازی وریا غفوری گرفتند. هر چهار هافبک تاثیرگذار استقلال در این بازی موفق شدند یک پاس کلیدی به ثبت برسانند و خواسته شفر را به خط دفاعی تیم برانکو تحمیل کنند. ابراهیمی، اسماعیلی، جپاروف و شجاعیان هر کدام یک بار مهاجمان استقلال را در موقعیت گلزنی قرار دادند و قربانی و تیام هم هر کدام موفق شدند یک پاس کلیدی به ثبت برسانند تا در مجموع خط هجومی استقلال روز خوبی را با همکاری یکدیگر داشته باشند.

هر اندازه که خلاقیت و همکاری هافبک‌های استقلال بازی آبی‌ها را به خصوص در نیمه اول با طراوت کرده بود خاموش شدن نور درخشش امیری،‏‌‏ احمدزاده و دیگر هافبک‌های پرسپولیس کلافگی را در خط حمله نصیب علیپور کرد تا یکی از کم‌موقعیت‌ترین بازی‌های پرسپولیس با شکست تلخ تیم برانکو هم همراه شود. تیمی که بهترین پاسورهای لیگ را در اختیار دارد و موقعیت‌سازترین تیم لیگ برتر است برابر استقلال شفر و هافبک‌های به اوج رسیده آبی‌پوش ناکام ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      تمام ایم مطالبی که ذکر کردین فقط یه معنی داره: پرسپولیس اومده بود مصلحتی ببازه و این موضوع از چندروز قبل در شبکه های اجتماعی لو رفته بود. به قول خودتون پرسپولیسی که تو بدترین روزش هم چندین موقعیت خلق میکنه و گل میزنه چطور یک دفعه در طول یک مسابقه اینقدر پاس اشتباه میده و از موقعیت سازی عاجز هست. برای این فوتبال و مدیرانش فقط باید فاتحه خواند.

    • عرفان زاهدکریمی

      عالیهه

    • عرفان زاهدکریمی

      عالیهه

    • بدون نام

      خخخخخخ 90دیقه ی پاس خخخخخ . حقتون باخت سنگین بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج