adexo3
۶۸۷۳۹۶
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

داور بَدشگون؛ گربه سیاه تیم های ایرانی

داور مالزیایی دیدار دو تیم استقلال و العین را می توان یکی از ضعیف ترین داورانی دانست که در لیگ قهرمانان سوت زده اند. او در دیدار شب گذشته یک تنه توانست نتیجه بازی را به سود حریف برگرداند.

ورزش سه: داور مالزیایی دیدار دو تیم استقلال و العین را می توان یکی از ضعیف ترین داورانی دانست که در لیگ قهرمانان سوت زده اند. او در دیدار شب گذشته یک تنه توانست نتیجه بازی را به سود حریف برگرداند.


دیدار تیم های استقلال و العین هر چه به دقایق پایانی نزدیک می شد امیرول بن یعقوب تبدیل به خطرناک ترین نفر حاضر در ورزشگاه هزاع بن زائد می شد. داور 31 ساله مالزیایی تا دقایق پایانی بازی در ضعیف ترین حالت ممکن به قضاوت این دیدار پرداخت و در نهایت توانست یک تنه برابر تدابیر استقلالی ها قرار بگیرد و پیروزی مهم را از چنگ تیم ایرانی دربیاورد.

اما در مطالعه سابقه بن یعقوب به نکات جالبی برمی خوریم. او به همراه دیدار شب گذشته تاکنون در 5 دیدار به داوری بازی های نماینده های ایران پرداخت و در این میان 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی نصیب نماینده های ایران شد. این داور مالزیایی که از 2012 در لیست الیت قرار گرفت در لیگ قهرمانان آسیا 2014 برای اولین بار به میدان رفت و در آن بازی ها به قضاوت چهار دیدار پرداخت که در میان آنها بازی تیم های استقلال و الریان قطر نیز به چشم می خورد. دیداری که با نتیجه سه بر یک به سود آبی پوشان تهران به پایان رسید.

داور بَدشگون؛ گربه سیاه تیم های ایرانی

در لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ نیز در ۶ دیدار بن یعقوب به قضاوت پرداخت. یکی از بازی هایی که او داوری آن را برعهده داشت بازی تیم های فولاد خوزستان و السد قطر بود که با یک گل به سود تیم قطری و یاران رائول گونزالس به پایان رسید. عبداله کرمی در آن بازی توسط داور مالزیایی از بازی اخراج شد تا بدشگونی این داور برای تیم های ایرانی آغاز شود.

اما در فصل بعد و در لیگ قهرمانان ۲۰۱۶ این داور ۶ بار دیگر به میدان رفت و این بار از همان دیدار پلی آف هنرنمایی خود را برای ایرانی ها آغاز کرد. او در بازی حساس پلی آف به قضاوت بازی تیم های نفت و الجیش قطر پرداخت؛ دیداری که در نهایت با دو گل به سود تیم قطری به پایان رسید و در نهایت یکی از نماینده های ایران را کم کرد. دومین دیدار این فصل، بازی تیم های سپاهان و الاتحاد عربستان بود که با قضاوت بن یعقوب این بازی نیز با دو گل به سود تیم عربستانی به پایان رسید. بازی هایی که در آن در نهایت سپاهانی ها موفق نشدند به مرحله بعدی صعود کنند.

داور بَدشگون؛ گربه سیاه تیم های ایرانی

آخرین هنرنمایی داور مالزیایی نیز در العین رخ داد. جایی که او به قضاوت دیدار تیم های استقلال و العین می پرداخت و دو پنالتی صددرصد مشکوک (که حداقل یکی از آنها به طرز خنده داری علیه آبی ها گرفته شد) برای تیم اماراتی گرفت و از یک خطای کاملا محسوس در محوطه جریمه تیم اماراتی و در نهایت از اعلام یک پنالتی به سود آبی پوشان چشم پوشی کرد.

داور بَدشگون؛ گربه سیاه تیم های ایرانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا خنکسار با افتخار استقلالی

      انشاالله خدا لعنتش کنه

    • بدون نام

      ایرانی با این همه قدرت و قدمت و قامت و قیامت ببین به کجا رسیده که توان گرفتن حقش رو نداره!!تو همه چیز دارن بهمون زور میگن و هیچ حرفی برا گفتن و دفاع نداریم!!!!!شده کل جهان یک طرف ایران هم یک طرف!!! باور کنید غریب افتاده ایم!!!

    • بدون نام

      تیم های ایرانی دراسیا همانند تیم تراکتور در لیگ برتر از داوران رنج میبرند

    • خاسر

      این مسئولان چه بلای سر کشور ما اوردند که اینقدر بدبخت ومظلوم وخاک برسر شدیم و همه به ما ظلم میکنندو فقط یاد گرفتیم بگویم ان شاالله که درست میشه.واگر هم نشدیادگرفتیم بگویم مرگ بر این ،مرگ بر ان.اخه تا کی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج