۶۹۵۶۷۶
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

کریمی: اگر لیگ تعطیل شود، قهرمان جام‌جهانی می‌شویم

کریمی درباره بحث تعطیلی لیگ و حضور بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی گفت: چون بحث ما، بحث قهرمانی در جام جهانی است این خواسته منطقی است. اگر ما لیگ مان را تعطیل کنیم می توانیم در جام جهانی قهرمان شویم و به همین دلیل می توان گفت این منطقی است و بهتر است لیگ را تعطیل کنیم تا پس از قهرمانی در جام جهانی بازی های خود را ادامه دهیم. خواسته سرمربی تیم ملی غیرمنطقی است و درخواست غیرمنطقی هم پاسخ آن منفی است.

ورزش سه: سرمربی گسترش فولاد می گوید به دلیل اینکه خواسته سرمربی تیم ملی برای حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی غیرمنطقی است می توان گفت جواب آن منفی است.

فیروز کریمی در نشست مطبوعاتی پس از پایان دیدار برابر صنعت نفت گفت: درست است فصل هنوز تمام نشده اما سال تمام شده است و به همین دلیل باید از همه شما تشکر کنم که در این سال همراه ما بودید. انشالله سالی خوب و پربار برای همه باشد و بتوانیم در سال جدید باز هم به یکدیگر خدمت کنیم. ما سال بسیار خوبی کنار شما داشتیم. بازی امروز از قبل مشخص بود که چه خواهد شد. بعد بیش از سی و چند روز دوری از مسابقات در این دیدار حاضر شدیم. بیش از پنجاه توپ ما به آنها دادیم و بیش از پنجاه توپ آنها به ما دادند. در آغاز سال جدید هر دو تیم می خواستند بازنده نباشند. به همین دلیل یکی دو توپ روی دروازه ها آمد که آن هم با اشتباهات بازیکنان به دست آمد و بهترین آن نیز برای تیم ما در دقیقه ۸۷ به وجود آمد که در نهایت سودی برای گسترش نداشت.

او درباره شرایط تیم خود گفت: این روزها انگیزه حرف اول را می زند. برخی تیم ها می خواهند سهمیه بگیرند و برخی تیم ها می خواهند نیفتند به همین دلیل با انگیزه بالای خود در مسابقات حضور پیدا کنند. در این شرایط تیمی که نه خطر سقوط حس می کند و نه شانس کسب سهمیه دارد، انگیزه ای برای پیروزی در بازی های خود ندارد.

سرمربی گسترش درباره این دیدار گفت: متاسفانه باد شدیدی در ورزشگاه وزیدن گرفته بود و به همین دلیل بازیکنان نمی توانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند. آنها نمی توانستند ارسال های واقعی خود را برای بازی بفرستند و اگر دقت می کردید می دیدید بسیار از توپ ها در حالی با ضربه سر برگشت داده می شد که مدافع هیچ پرشی نداشت.

کریمی درباره بحث تعطیلی لیگ و حضور بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی گفت: چون بحث ما، بحث قهرمانی در جام جهانی است این خواسته منطقی است. اگر ما لیگ مان را تعطیل کنیم می توانیم در جام جهانی قهرمان شویم و به همین دلیل می توان گفت این منطقی است و بهتر است لیگ را تعطیل کنیم تا پس از قهرمانی در جام جهانی بازی های خود را ادامه دهیم. خواسته سرمربی تیم ملی غیرمنطقی است و درخواست غیرمنطقی هم پاسخ آن منفی است.

او ادامه داد: کجای دنیا شما این برنامه را دیدید که بازی ها سه هفته به صورت فشرده انجام شود؟ این اتفاق افتاد و همه باشگاه ها نیز همکاری کردند. پنج بازی را در بیست و شش، هفت روز گذاشتند. کجا را دیدید که بیایند بازی ها را دو هفته مانده به پایان تعطیل کنند و بگویند دو بازی باقیمانده پس از جام جهانی و بیش از ۷۰ روز تعطیلی انجام شود. اصلا تا آن موقع بسیاری از مربیان دق می کنند و یک میلیارد نفر به جمعیت جهان اضافه می شود. بهرحال اگر ما بتوانیم به مرحله بعدی جام جهانی برویم دست آقای کی روش و فدراسیون فوتبال درد نکند اما احتمال اینکه در همان مرحله گروهی بازی های ما به پایان برسد بسیار بیشتر است.

کریمی درپایان درباره خروج خود از زمین و بازگشت دوباره به نیمکت گفت: به دلیل عادت همیشگی نبود؛ بلکه من به خاطر مسئله دیگری از زمین خارج شدم و دوباره برگشتم به زمین. البته این هم عادت من است همیشه مربیان تایم بازی را می گیرند و در حالی که یک دقیقه مانده تا پایان بازی به من می گویند و من از زمین خارج می شوم. بهرحال اگر قرار باشد در آن یک دقیقه کاری کنم باید در نود دقیقه می کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      نکنه فکر کردی شاید شما با این وضع قهرمان لیگ میشید!!!

    • مشیری

      فیروز کریمی با این همه محرومیت و جریمه هنوز دست از دلقک بازیش برنداشته.شما بازیکنی در تیم ملی ندارید که نگرانش باشید.پس بجای نمک ریختن و حرفای صد من یه قاز به کار خودتون برسید.سنی ازتون گذشته.

    • بدون نام

      توبروفعلا تیمت نره دسته ۱،بعدبیا نوشخوارکنه بارفیق بتندبازت زیراب کیروش بزرگ ومیزنی برانکوهویج ومربی تیم ملی بش خاین وطن وهم وطن فروش لعنتی

    • بدون نام

      هرکس درمورد این درخواست بیجا وخنده دار کیروش حرف بزند مورد حمله قرار میگیرد چرا؟

    • بدون نام

      من یکی متوجه نشدم تیم ملی که باعث سربلندی ایران شده درلیگ هرمربی میبازه فورا باختشو را گردن کی‌روش می‌اندازند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج