اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۲۸۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تشریح پروسه جوانگرایی در تیم ملی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اردوهای این تیم با حضور بازیکنان جوان از سوم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، گفت: از تیم ملی اصلی فقط علی اصغر حسن زاده را دعوت می‌کنم.

خبرگزاری مهر: سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال گفت: از سوم اردیبهشت ماه بازیکنان جوان لیگ را تحت عنوان تیم «ب» دعوت می کنیم. این اردوها با ۳۶ بازیکن طی اردوهای سه روز تشکیل می شود. بعضی از این نفرات جوان در تیم ملی با ما در جام ملتها بودند و اکثر آنها هم در لیگ حضور داشته اند. سعی داریم طی ۵ تا ۶ ماه و با تشکیل اردوهای مختلف، تفکراتمان را به این بازیکنان القا کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که از تیم ملی اصلی کدام بازیکنان را دعوت خواهد کرد؟ یادآور شد: فقط علی اصغر حسن زاده را دعوت می کنم چون او کاپیتان تیم ماست و باید شخصیتش حفظ شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره آغاز لیگ از تاریخ ۱۵ تیرماه گفت: هنوز به صورت رسمی چیزی اعلام نشده است. از ما هم برای حضور در جلسات هیات رئیسه دعوتی به عمل نیامده. برنامه های آماده سازی تیم ملی را داده بودیم تا تقویم لیگ را بر اساس آن پیش بینی کنند. حتی الان نمی دانم لیگ به صورت پلی آف برگزار می شود یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج