۷۰۷۰۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تابش: از عملکرد بازیکنان راضی نیستم

سرپرست باشگاه سپاهان گفت: فکر نمی‌کنم بازیکنان سپاهان از لحاظ مالی و امکانات مشکل داشته باشند همه چیز برای اینکه تیم موفق بشود فراهم بود.

خبرگزاری فارس: مسعود تابش درخصوص بازی روز گذشته مقابل استقلال خوزستان و شکست مقابل این تیم اظهار داشت: از عملکرد بازیکنان در بازی مقابل استقلال خوزستان راضی نیستم، خیلی بد بازی کردیم، روی دو اشتباه فردی گل خوردیم. خیلی سعی کردیم فشار بیاوریم تا نتیجه را جبران کنیم اما نتوانستیم. من انتظار زیادی از بعضی بازیکنان دارم که باید بیشتر از اینها برای تیم تلاش کنند تا تیم موفق شود.

وی در ادامه درباره جلسه هفته آینده بین اعضای هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه درخصوص نتایج این تیم گفت: یک بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و ما فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشتیم. بعد از پایان لیگ مطمئنا جلسه‌ای هفته آینده در باشگاه سپاهان بین اعضای هیات مدیره، کمیته فنی و کادر فنی برگزار خواهد شد تا درخصوص عملکرد و نتایج تیم به جمع‌بندی برسیم. حتی به دنبال این هستیم برنامه‌های خوبی برای فصل آینده تعیین کنیم تا بتوانیم نتایج را جبران کنیم تا سپاهان به دوران خوب خودش برگردانیم.

تابش در پایان درخصوص اینکه چند درصد به بازیکنان پول داده‌اید گفت: نزدیک به ۷۰ درصد به بازیکنان پول داده شده است، فکر نمی‌کنم بازیکنان سپاهان از لحاظ مالی و امکانات مشکل داشته باشند همه چیز برای اینکه تیم موفق بشود فراهم بود. ما هیچ مشکل مالی نداریم امیدوارم سال آینده بتوانیم این فصل کابوس‌وار را جبران کنیم و سپاهان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج