۷۳۵۷۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عملکرد عالی، پاسخ امباپه به منتقدان

او پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین گفت: «خوشحالم. رویای من بازی در جام جهانی بود و به آن رسیدم. گل زدم که باعث شد اوضاع بهتر هم بشود. امیدوارم گل‌های بسیار بیشتری در راه باشد.»

ایران ورزشی: او پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین گفت: «خوشحالم. رویای من بازی در جام جهانی بود و به آن رسیدم. گل زدم که باعث شد اوضاع بهتر هم بشود. امیدوارم گل‌های بسیار بیشتری در راه باشد.»

به‌عنوان یک نوجوان ۱۹ساله، باید اعصابی پولادین داشته باشید تا مانند کیلیان امباپه بازی کنید. امباپه مهم‌ترین بازی دوران ورزشی خود (تا اینجای کار) را برابر پرو انجام داد. این بازی در سرمای اکاترینبورگ انجام شد و ابعاد آن فراتر از تمامی دیدارهایی بود که امباپه تجربه کرده بود. فشار بازی بسیار بالا بود. حتی بیشتر از بازی با استرالیا که پنج روز پیش‌تر برگزار شده بود. بازی حتی فراتر از نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس بود، یا نبرد یک‌هشتم نهایی با رئال مادرید.

پس از بازی با استرالیا، انتقادات بی‌رحمانه‌ای از امباپه شد. آیا او بیش از حد جوان نیست؟ آیا انتظارات از او بیش از حد بالا نیست؟ آیا دیدیه دشان باید او را نیمکت‌نشین کند؟ آیا او آماده بازی در این سطح است؟ این پرسش‌ها باید پاسخ داده می‌شدند و امباپه هم به بهترین شکل آنها را جواب داد. گل پیروزی او باعث شد فرانسه به دور بعدی جام جهانی راه پیدا کند و او کلاس بالایش را نشان داد و بهترین بازیکن میدان هم شد. میگل ترائوکو، مدافع چپ پرو که برابر امباپه بازی می‌کرد، نمی‌دانست کدام طرف را باید بگیرد. امباپه چپ و راست حرکت می‌کرد و هر بار توپ را می‌گرفت، بارقه‌ای ایجاد می‌کرد و در همه حملات فرانسه نقش داشت.

بازگشت دشان به سیستم ۲-۴-۴ باعث شد این نوجوان آزاد شود. او برخلاف بازی با استرالیا که عضوی از خط حمله سه‌نفره تیمش بود، این بار در سمت راست ماند و از فضای عالی پیش رو استفاده می‌کرد. اولیویه ژیرو مهاجم مرکزی بود و توپ را بالا نگه می‌داشت. به این ترتیب امباپه فضای خوبی در اختیار داشت. برخلاف بلز ماتوییدی که در پست خودش بازی نمی‌کرد، اوضاع برای امباپه از این بهتر نمی‌شد.

عملکرد عالی، پاسخ امباپه به منتقدان

عملکرد امباپه فصل دیگری از دوران ورزشی درخشان او را رقم زد. گلی که او زد باعث شد رکورد دیگری را جابه‌جا کند. او با 19 سال و 183 روز سن، جوان‌ترین گلزن فرانسه در تاریخ جام جهانی شد. این رکورد پیش‌تر متعلق به دیوید ترزگه بود که در سال 1998 این کار را انجام داد. امباپه مقابل استرالیا جوان‌ترین بازیکن فرانسه در تاریخ جام جهانی شد. او که همچنین رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه را هم در اختیار دارد، جوان‌ترین بازیکن و گلزن تاریخ موناکو هم هست. او به این ترتیب پا در راه تیری آنری گذاشت.

آنری در 19سالگی اصلا در حد امباپه نبود. مقایسه این دو مدتی ادامه خواهد داشت اما این بازیکن پاریسی دارد نامی برای خودش دست و پا می‌کند. او پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین گفت: «خوشحالم. رویای من بازی در جام جهانی بود و به آن رسیدم. گل زدم که باعث شد اوضاع بهتر هم بشود. امیدوارم گل‌های بسیار بیشتری در راه باشد.» امباپه حاضر نشد پس از بازی با رسانه‌ها صحبت کند و به‌روشنی از دست انتقادات آنها ناراحت بود.

پل پوگبا می‌گوید: «او استعداد بسیار بالایی دارد و انتظار مردم از او زیاد است. او تازه 19 سال دارد و همین حالا هم بازیکنی بزرگ است. او به دلیل اینکه خوب است همیشه زیر نظر خواهد بود. بهترین پاسخ به منتقدان در داخل میدان داده می‌شود. او عالی بازی کرد و شما هم از او ستایش خواهید کرد. زمانی که او عالی بازی نمی‌کند، از او انتقاد می‌کنید. اوضاع همین است. کار او این نیست که فقط فوتبال بازی کند، بلکه باید دهان مردم را ببندد.» این هشداری به امباپه است. او در بزرگترین صحنه فوتبال دنیا درخشیده است اما اگر می‌خواهد رشد کند، باید یاد بگیرد که بهتر با ستایش و نکوهش منتقدان کنار بیاید.

منبع:ESPN

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج