۷۳۶۱۲۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

۶ بازیکن دغدغه بزرگ شفر برای لیگ هجدهم

سرمربی تیم فوتبال استقلال نگران وضعیت ۶ بازیکن تاثیرگذار تیمش برای لیگ هجدهم است.

خبرگزاری فارس: وینفرد شفر امشب از آلمان به تهران بر می‌گردد تا از روز ۴ تیرماه تمرینات تیمش را زیر نظر بگیرد اما شفر برای تیمش در لیگ هجدهم خواهان تمدید قرارداد ۶ بازیکن تاثیرگذار تیمش است.

شفر روی ماندن امید ابراهیمی، مجید حسینی، ووریا غفوری، فرشید باقری، جباروف و تیام اصرار دارد اما تاکنون تمدید قرارداد این نفرات انجام نشده است. درخشش امید ابراهیمی و مجید حسینی در جام جهانی باعث شده تا کار تمدید قرارداد این بازیکنان سخت‌تر از گذشته شود.حسینی در صدد جدایی از استقلال در اوج جوانی است و می‌خواهد راه اروپا در پیش بگیرد و ابراهیمی هم این روزها چشم تیم های عربی را گرفته و بعید نیست برای پیوستن به این تیم ها وسوسه شود.

جباروف و تیام هنوز در ایران حضور پیدا نکرده‌اند و هافبک ازبک در ازای دریافت مطالباتش پای میز مذاکره خواهد نشست و تیام نیز همچنان خواهان افزایش دستمزدش برای فصل آینده است.ووریا غفوری و فرشید باقری هم نفراتی هستند که کار تمدید قرارداد با آنها کمی راحت تر از ۴ گزینه قبلی است اما فعلا اتفاقی در مورد این نفرات رخ نداده است.

این ۶ نفر دغدغه بزرگ شفر برای لیگ هجدهم هستند و مرد آلمانی می‌خواهد در نشست با مسئولان باشگاه استقلال تکلیف آنها را روشن کند.استقلالی‌ها در این بین بازیکنانی مثل باقری، محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر،مرتضی آقاخان، میثم تیموری،صیادمنش و ... را به خدمت گرفته اند اما بدون شک اگر قرارداد هر کدام از این ۶ نفر تمدید نشود استقلال برای لیگ هجدهم دچار مشکل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچ نترسید وزارت فدراسیون کیروش اسحاق همشون باما هستن پس دیگه چه غصه ای داریم اونا پول بیشتر میدن تا بازیکنانمون تو تیم بمونن وهرکسی روهم که بخوایم بگیریم مثل لنگ بی کس نیستیم که بدبختاهیشکیوندارن پولم نداون زنده باد افتخاری و سلطانی فرو اسحاق خان جهانگیری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج