اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۴۲۰۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

نیلسون هم از پرسپولیس شکایت کرد

نیلسون کوره آ دروازه بان برزیلی پرسپولیس بالاخره شکایت خود را رسمی کرد و با ارسال آن به کمیته انضباطی فیفا و سپس کمیته تعیین وضعیت، پیگیر مطالبات خود از این باشگاه شد.

خبرآنلاین: نیلسون کوره آ دروازه بان برزیلی پرسپولیس بالاخره شکایت خود را رسمی کرد و با ارسال آن به کمیته انضباطی فیفا و سپس کمیته تعیین وضعیت، پیگیر مطالبات خود از این باشگاه شد. او آخرین بار در نیم فصل اول لیگ چهاردهم پیراهن سرخپوشان را به تن کرد و سپس حمید درخشان، این دروازه بان را کنار گذاشت تا سوشا مکانی گلر اول پرسپولیس شود.

نیلسون در مورد اینکه چرا بعد از این همه مدت، از باشگاه پرسپولیس شکایت کرد،گفت: «من با خاطرات خوبی از ایران خارج شدم. البته در زمان سرمربی گری درخشان، اتفاقات عجیبی رخ داد و هنوز هم نمی دانم چرا مرا کنار گذاشتند اما به خاطر مردم ایران و هواداران پرسپولیس ۴ سال صبر و سکوت کردم و حرفی نزدم اما متوجه شدم هر چقدر هم سکوت کنم، باز هم کسی از مسائل مالی من خبری نمی گیرد و انگار قرار نیست با ما تماسی گرفته شده یا تسویه حساب شود.»

نیلسون ادامه داد: «به همین خاطر بود که تصمیم گرفتم علیرغم میلی که داشتم، از پرسپولیس به فیفا شکایت کنم.من اولین شکایت را ۴ سال قبل به فیفا بردم اما منتظر بودم تا مدیران باشگاه، فکری به حال من کنند که انتظارم بیهوده بود و خبری از پول نشد. به همین علت، من هم شکایتم را پیگیری کردم و منتظرم تا پولم را بگیرم. مطمئن باشید به خاطر اینکه حقم در این مدت خورده شد، حتی یک دلار هم به آنها تخفیف نمی دهم.»

او در نهایت گفت: «مدتی است که فوتبال را کنار گذاشته ام و به کلاس های مربی گری می روم. من تجربیات زیادی از کار در لیگ پرتغال، برزیل و ایران دارم و می توانم به نسل بعد از خودم، درس های مهمی بدهم. امیدوارم یک مربی خوب برای دروازه بان های بعدی باشم. البته این شانس را برای خودم زنده نگه می دارم که روزی به ایران برگردم و در این کشور مربی گری کنم. ایران یکی از بهترین کشورهای آسیاست که آن را از نزدیک دیده ام.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیزخاستی نیست وزارت لنگی پرداخت میکنه ازپول بیت المال

    • بدون نام

      خاک برسردرخشان که توروکنارگذاشت سوشا رو اورد

    • مهرداد س

      حقشه پولشو بگیره و خیلی هم لطف داشت که تا الان صبر کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج