۷۴۵۵۷۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

مودریچ: باز هم می‌گویم که به فکر توپ طلا نیستم

کاپیتان تیم ملی کرواسی می‌گوید بیش از کسب عناوین و افتخارات فردی به قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ فکر می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: لوکا مودریچ در مصاحبه‌ای قبل از بازی فردا شب (یکشنبه) تیم ملی کرواسی مقابل فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ فرانسه، درباره مسائل مختلفی از جمله شک و تردیدهایی که درباره توانایی‌اش برای رسیدن به سطح اول فوتبال دنیا وجود داشت، شانس او برای کسب توپ طلا و اوج‌گیری کروات‌ها با هدایت زلاتکو دالیچ صحبت کرد.

مودریچ درباره این موضوع که خیلی‌ها در ابتدای دوران بازیگری او به خاطر قد و قامت کوتاهش، آینده روشنی برای متصور نبودند، گفت: چیزهایی که می‌گویند عجیب نیست. همیشه به توانایی‌های خودم ایمان داشتیم و به لطف خدا امروزه توانسته‌ام به رؤیاهایم برسم. به نظر من بلند قامت نبودن در فوتبال عیبی ندارد. شنیدن این چیزها بیشتر به من انگیزه می‌دهد.

کاپیتان کرواسی درباره شانس خود برای بردن توپ طلا هم تأکید کرد: من بارها این موضوع را تکرار کرده‌ام. من در حال حاضر فقط روی تیم ملی تمرکز دارم. توپ طلا خیلی زیبا است اما من الان برای بردن آن دغدغه ندارم. می‌خواهم تیم ملی کشورم قهرمان جهان شود و بقیه چیزها در حیطه کنترل من نیست. بردن جوایز انفرادی برای من در اولویت قرار ندارند.

هافبک رئال مادرید درباره پیشرفت و دستاورد قابل توجه تیم ملی کرواسی با هدایت زلاتکو دالیچ، عنوان کرد: خب خودتان می‌توانید این را ببینید. ما در فینال هستیم. جایی که ما الان هستیم تأثیر سرمربی‌مان است. او هدایت تیم را در مقطعی بسیار سخت برعهده گرفت، در زمانی که صعود‌مان به جام جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. او در اولین بازی به ما گفت که به توانایی‌های‌‌مان ایمان داشته باشیم چون بازیکنان خوبی هستیم. به لطف خدا اولین بازی‌مان را بردیم و پیروزی‌های‌مان همینطور ادامه پیدا کرد. دالیچ مربی صادقی است و رابطه صمیمانه‌ای با بازیکنانش دارد.

"نقش مودریچ به عنوان رهبر تیم در موفقیت کروات‌ها چقدر است؟" او در پاسخ به این سؤال هم تأکید کرد: مهمترین چیز این است که هرگز تسلیم نشویم. موانعی سر راه‌مان بوده و هست اما همیشه باید بجنگیم تا رؤیا‌های‌مان محقق شوند. اگر قهرمان جام جهانی شویم آن را به مردمی که ما را حمایت کردند، تقدیم می‌کنیم. ما فرصت خلق چیزی خاص را داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      اما برای دکل سوارا مهمه رونالدو برنده توپ طلا نشه

    • haj- mehdi

      کشتی مارو بابا۰‌ اصلا تو راست میگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج