اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۹۹۹۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ماجدی: تغییر قرعه تیم امید تاثیری در روند ما ندارد

مربی تیم فوتبال امید، گفت: با توجه به بحث امارات و فلسطین قرار شده قرعه کشی تغییر کند که این مسئله تاثیری روی روند کاری ما نگذاشته است. ما روی روند کاری خودمان متمرکز بودیم.

خبرگزاری فارس: فرشاد ماجدی در مورد وضعیت تیم امید، گفت: شرایط تیم بسیار خوب است. از لحاظ جسمانی و روحی بازیکنان آماده هستند. متاسفانه برخی باشگاه‌ها اجازه ورود بازیکنان را به تیم ندادند و شاید برای خودشان دلایلی داشتند. این تیم المپیک کشورمان است. اگر این بازیکنان تزریق شوند و به اردو بیایند برای آینده کشورمان بسیار خوب خواهد بود. امیدواریم با هماهنگی که از سوی حمید استیلی و باشگاه‌ها صورت می‌گیرد این مشکل حل شود.

وی در مورد اینکه آیا قرار شده این بازیکنان به اردو اضافه شوند، تصریح کرد: بیشتر باشگاه‌ها این قول را دادند. امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

ماجدی در مورد تغییر قرعه کشی بازی‌های آسیایی، خاطرنشان کرد: ما در این مدت روی عربستان، میانمار و کره‌شمالی متمرکز بودیم. با توجه به بحث امارات و فلسطین قرار شده قرعه کشی تغییر کند که این مسئله تاثیری روی روند کاری ما نگذاشته است. ما روی روند کاری خودمان متمرکز بودیم. کارهای تاکتیکی را انجام می‌دهیم و هدف ما پیروزی مقابل هر حریفی است و می‌خواهیم در جمع ۴ تیم برتر آسیا قرار بگیریم.

مربی تیم امید در مورد اینکه تیم امید با بازیکنان زیر ۲۱ سال به بازی‌های آسیایی می‌رود در شرایطی که رقیبان ما از بازیکنان زیر ۲۳ سال استفاده خواهند کرد، گفت: کارمان در هر شرایطی سخت است. اگر بازیکنان بزرگ‌ها و ۲۳ را بیاورند کار سخت است اما هدف ما المپیک است.

در این تورنمنت می‌خواهیم ارزیابی قوی از خودمان داشته باشیم. خیلی از نفرات بیرون هستند و بعد از بازی‌های آسیایی شاید از عده‌ای دیگری هم استفاده شود. درهای تیم ملی به روی همه باز است. ما وقت کمی تا شروع بازی‌های آسیایی داشتیم و این مسئله کار را یک مقدار سخت کرد. هدف همه ما راهیابی به المپیک است.

وی در مورد اینکه با وجود عدم همکاری باشگاه‌ها آیا باید انتظارات را از تیم امید پائین آورد، گفت: زلاتکو کرانچار فکر این موضوع را کرده است. اگر باشگاه‌ها بازیکن ندادند نفراتی هستند که جایگزین شوند و این مسئله باید جبران شود. مطمئنا اگر همه بازیکنان در اختیار باشند راحت‌تر می‌توان کار و نتیجه‌گیری کرد.

ماجدی در پایان گفت: حمایت تمام مربیان و مسئولان باشگاه‌ها برای موفقیت تیم ملی نیاز است. رسانه‌ها از ما خیلی حمایت کردند و امیدوارم این حمایت بیشتر شود. تیم المپیک حداقل نیاز به یک سال اردو دارد اما ما الان با ۳-۴ اردو آماده حضور در بازی‌های آسیایی می‌شویم. از ما در این بازی‌ها نباید خیلی انتظار داشته باشند و باید انتظار از تیم امید در بازی‌های انتخابی المپیک باشد. امیدواریم در نهایت بتوانیم راهی المپیک شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابراهیم حاجت دوخت

      ایولا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج