adexo3
۷۵۸۰۳۰
۲۲ نظر
۵۰۰۴
۲۲ نظر
۵۰۰۴
پ

یزدی: اتفاق خاصی در ورزشگاه غدیر رخ نداد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من هزینه‌های باشگاه‌هایی مانند استقلال خوزستان را با باشگاه‌های صنعتی مقایسه کردم, اما هواداران سپاهان به خودشان گرفتند و در فضای مجازی به من توهین کردند.

خبرگزاری تسنیم: داریوش یزدی درباره دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر, اظهار داشت: خدا را شکر این بازی, شرایط خوبی داشت. ما کاملاً طبق برنامه کار کردیم و توانستیم هم خوب دفاع کنیم و هم در ضدحملات موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم.

حالا اگر آنها نتوانستند به موقعیت دست پیدا کنند, این بحث دیگری است و من نمی‌خواهم به آن ورود کنم. در تیم‌مان جوانان شایسته‌ای داریم که در کنار باتجربه‌ها رفته رفته بهتر خودشان را نشان خواهند داد و مطمئناً در آینده بیشتر از آنها خواهید شنید.

وی درباره درگیری‌هایی که روی سکوی‌های ورزشگاه غدیر در این بازی بین تماشاگران رخ داد, توضیح داد: استقلال خوزستان تیم نوپایی است و چند سالی است که تشکیل شده و به خاطر قهرمانی سه فصل پیش در لیگ برتر توانسته در فوتبال کشور جایگاهی کسب کند، اما این باشگاه هنوز در خوزستان هوادار چندانی ندارد.

همان‌طور که دیدید در بازی با پدیده تعداد هوادران‌مان فقط ۱۰۰ نفر بود که آنها نیز عاشق استقلال خوزستان هستند. در بازی ما مقابل پرسپولیس تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده‌ بودند, بیشتر هواداران پرسپولیس و فوتبال بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان,‌ ادامه داد: التهابی که روی سکو‌ها وجود داشت مربوط به هفته قبل و در دیدار پرسپولیس مقابل فولاد بود و به بازی ما کشیده شد. در مصاحبه‌های سیدجلال حسینی و حسین ماهینی مشخص بود که بازیکنان پرسپولیس نیز از اتفاقات دیدار مقابل فولاد و لیدر‌های‌شان ناراحت بودند.

بنابراین بحث درگیری‌ها بحث استقلال خوزستان و پرسولیس نبوده و بحث اصلی اتفاقات بازی پرسپولیس و فولاد است. هرچند که به نظر من اتفاق خاصی در ورزشگاه رخ نداد. البته ما همه اتفاقات منفی تمام ورزشگاه‌ها را حکوم می‌‌کنیم اما باید گفت این موضوعات فقط در اهواز نیست و در همه ورزشگاه‌های کشور به وجود می‌آید, این فضا الان فقط در ورزشگاه‌ها نیست و در فضای مجازی هم وجود دارد.

یزدی در ادامه با اشاره به اظهاراتش در نشست خبری قبل از دیدار با پرسولیس درباره هزینه ۵۰ میلیارد تومانی باشگاه سپاهان, عنوان کرد: من در این نشست خبری هزینه‌های باشگاه‌هایی مانند استقلال خوزستان را با باشگاه‌های صنعتی مقایسه کردم, اما هواداران سپاهان به خودشان گرفتند و در فضای مجازی به من توهین و فحاشی کردند.

جو ورزش ما مقداری متشنج است که همه باید کمک کنند تا آرام شود. باید هواداران هم صبر و حوصله بیشتری به خرج دهند تا در این فضا مملکت ما متضرر نشود.

وی درباره اینکه مسعود تابش (مدیرعامل باشگاه سپاهان) به تسنیم گفته بود که قرار است برای همین اظهارات از او شکایت شود گفت: اگر می‌خواهند شکایت کنند, اشکالی ندارد. ما در این خصوص صحبت کردیم, حالا هرطور که دوست دارند برخورد کنند، اما من فکر نمی‌کنم حرف بدی زده باشم.

صحبت من در دفاع از تیم‌هایی بود که زیاد هزینه می‌کنند و به تیم‌هایی که کم هزینه می‌کنند, اشکال گرفته بودم. رویکرد تیم‌هایی مانند سپاهان, استقلال, پرسپولیس و فولاد غلط نیست و این غلط است که باشگاهی می‌آید با سه میلیارد تومان در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند. البته اگر استقلال خوزستان تیمش را با سه میلیارد تومان بسته است,‌ برای این است که فعلاً وضعیت کارخانه گروه ملی خوب نیست, وگرنه این هزینه‌ها برای تیم‌های لیگ دسته دوم و سومی مناسب است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان, اشاره کرد: فکر می‌کنم دوستان سپاهانی قضاوت‌شان شخصی بوده و منظور من را بد متوجه شده‌اند. در هزینه‌هایی که می‌شود, اصلاً ‌۳۰ ,۴۰ و ۵۰ میلیارد تومان عددی نیست. سپاهانی‌ها بد قضاوت کردند, حتی من با قلعه‌نویی که یکی از دوستان خوب من است حرف زدم و به او توضیح دادم که اصل ماجرا چه بوده است. از قلعه‌نویی عذر‌خواهی کردم و فکر می‌کنم توانستم او را قانع کنم.

اگر اسمی آوردم فقط منظورم سپاهان نبوده و فکر می‌کنم سوءتفاهمی به وجود آمده است. سپاهان پنج دوره قهرمانی داشته و قطعاً هزینه کرده است که توانسته پنج بار قهرمان شود. این یعنی سپاهان مدیریت خوبی هم داشته که توانسته است در این سال‌ ها به درستی هزینه کند و افتخاراتی که کسب کرده، گواه همین موضوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون بهتر که خفه باشی
      تو که بلد نیستی حرف بزنی
      بخدا اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم اگه دمتو بزاری کسی نمیگه لالی

    • بدون نام

      حرفشوجدی نگیریداین مربی احمق قبل بازی جنس سنتی صنعتی روباهم که زده هنوز از سرش بیرون نرفته وهنوز توشرایط توهمه

    • امیر

      از آدم نفهمی مثل تو بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.مردک طرفدارای پرسپولیس با سنگ به بازیکنای تیمشون حمله کردند.خیلی بیشعوری

    • مهرداد س

      لعنت به پدرمادر آدم دروغگو، قبول؟؟؟

    • بدون نام

      راست میگه
      اگه تماشاگران عین یابو به جون هم بیافتند معمولیه

      اگه عین آدم نشستند و تشویق کردند و فریاد زدند و بازی رو نگاه کردند ، غیر معمولیه ....

      فرهنگ مملکت به کجا رسیده ....

    • بدون نام

      خیلی وقاحت میخواد اینجوری حرف زدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقاحت کمشه، حرومزادگی میخواد

    • بدون نام

      چی میزنی تو موادش خالصه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عژیژم۰تو عالم دیگه ای بودم حرف ژدم منوببشخین(ببخشید )بیشعور بودم حرف اژافه۰ژدم تیم من خوب بود

    • بدون نام

      ورزش یعنی پرورش انسانیت ،شجاعت ،شهامت و زنده نگهداشتن روح جوانمردی .اصولا ورزشکاران در دنیا الگو هستن اما متاسفم برا بعضیها که فقط اسم ورزشکار و مربی را یدک میکشن . اقای مربی شجاعت و شهامت داشته باش و به خاطر خدا واقعیات را بگو هر چند به ضرر تیمت بشه چون اگر شرافت و انسانیت در وجودت باشه هرگز حاضر نمیشی برا خود شیرینی دروغ بگی . میدونی با دروغ گفتن اینگونه حرکات که از حیوان هم سر نمیزنه تو جامعه باب میشه و نوجوانان و جوانانی که بیشتر فوتبال تماشا میکنن فکر میکنن با اینگونه رفتارها بزرگ میشن .اقای مربی با دروغ گفتن خیانت بژرگی به جامعه میکنی مطمئن باش که به زودی دامان خودت را هم میگیره

    • بدون نام

      به جای این حرفا تیمتو جمع کن که نود دقیقه ضد فوتبال بازی نکنه

    • بدون نام

      عزت را خدا باید بده و شهرتی ابدی و ماندگار است که همراه با شرافت و راستگویی و انسانیت باشه امثال دهداری ،پروین ، دایی،کریمی و مرحومین حجازی و پورحیدری

      پاسخ ها

      • قاسمی اندیمشک

        وقتی در ورزشگاه به مربی _ورزشکار _گوینده _نویسنده ورزشی فحاشی میشه چی باید کرد؟

    • بدون نام

      اقای یزدی تازه دو سه روزی که وارد فوتبال شدی پس اینقدر حقیر نباش همیشه جوری حرف بزن که خدا راضی باشه نه عده ای مگس اطراف شیرینی چون مگس هم دورو بر شیرینی تاب میخوره هم دوروبر نجاست

    • بدون نام

      کیک یزدی خداوکیلی چشمهات مشکلی نداره احمق جان

    • @cocain.m1368

      تو از خودفروختگیم پاتو فراتر گزاشتی ...

    • بدون نام

      ی مشت طرفدار لنگ بی شخصیت دهن کثیفشون باز کردن نمیدونن چه بلغور میکنن،چرا از حرف حق اینقدر سوختید. خب راست میگه از لحاظ فنی تیم لنگ هیچ حرفی واسه گفتن نداشت و اون طرفدارا هم طرفدارای فولاد بودن،هفته گذشته با فکرشو میکردید
      حرکت تماشاگران اهوازی خوب نبود این شکی نداره،اما حرکات طرفداران لنگ چی؟اون همه توهین و ناساز که فقط خودشون لیاقتشو دارن تکلیف اونا چی میشه
      از همین بهترینها میشه فهمید طرفداری لنگ چقدر بی ادبن که هم فحاشی میکنن

    • بدون نام

      چرا شعر می گید همه از تلویزیون دیدند چطور یگان ویژه به سکوها حمله می کردند.....

    • بدون نام

      لنگیای اسکول چرا راجع به بازی قبلیتون که اون همه بی فرهنگی کردین زر زر نمیکنید؟؟
      تقصیر خودتون بود که لجن پراکنی کردید و ذات کثیفتون رو نشون دادید.حقتون بود

    • سیاوش

      آخه بی خاصیت های کیسه
      شما رو سننه
      البته که باید از کیسه های اس خوزستان دفاع کنید
      هرچه باشه اونا یه بار به زور ابر و باد و خورشید و کمیته انضباطی و فدراسیون و ... اول شدند و کیسه های اس دق لال تهران ادعای قهرمانی می‌کردند ....
      ببین روزگار چی به سر کیسه های اصلی آورده ....
      یاللعجب....

    • بدون نام

      زنده باد آقای یزدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج