۷۸۰۷۴۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

سه نام وسوسه کننده برای بازگشت شکوه به رئال

پس از گذشت چند هفته از فصل جدید، رئال دوران پسارونالدو با هدایت لوپتگی هیچکس را شیفته خود نکرده و به نظر می رسد که پروژه پرز با شکست مواجه شده است.

ورزش سه: همانطور که پیش بینی می شد، رئال مادرید دوران پس از رونالدو چنگی به دل نمی زند.

سال گذشته در چنین مقطعی رئال بازی های خوبی به نمایش نمی گذاشت و به نوعی روز به روز از لالیگا ناامیدتر می شد اما کمتر کسی را می توانستید پیدا کنید که ادعا کند رئال جذاب نیست و فصل برایش در همان ماه های ابتدایی تمام شده است.

حضور زیدان روی نیمکت از یک طرف و مهمتر از همه، رونالدوی با انگیزه که ۵ جلسه محرومیت ناعادلانه را پشت سر گذاشته بود، نوید روزهای بهتری را به هواداران می دادند و در نهایت قهرمانی چمپیونزلیگ برای سومین بار متوالی حاصل شد.

سه نام وسوسه کننده برای بازگشت شکوه به رئال

در آن مقطع کسی تصور نمی کرد که یک سال بعد دیگر نه زیدان سرمربی رئال باشد و بدتر از همه اینکه رونالدو راهی یوونتوس شده باشد.

این اتفاق تابستان امسال رخ داد و پس از استعفای زیدان، رونالدو نیز ساز جدایی سر داد و به یکباره رئال از بازیکنی که سالی 50 گل به ثمر می رساند خالی شد. عجیب تر از همه اینکه پرز و دیگر مسئولان رئال هیچ برنامه و طرحی برای پرکردن جای خالی رونالدو نداشتند و فصل نقل و انتقالات بی روح تر از همیشه برای رئال به اتمام رسید.

در همان زمان، رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که درخواست لوپتگی برای جذب یک فوق ستاره کهکشانی مورد قبول قرار نگرفته است و او موظف به اجرای برنامه از پیش تعیین شده روسا شده است.

سه نام وسوسه کننده برای بازگشت شکوه به رئال

تنها ماریانو بود که در روزهای پایانی از لیون به خدمت گرفته شد تا رئال فقط به امید کریم بنزما در خط حمله نباشد. ۱۰ بازی رسمی رئال را در فصل جاری شاهد بوده ایم و در همین مدت اندک سه شکست برای این تیم به ثبت رسیده است. کسی فکر نمی کرد که لوپتگی کاری آسان در رئال پیش رو خواهد داشت اما از دست دادن سوپرکاپ و سپس باخت به زسکا و سویا هم چیزی نبود که کسی انتظارش را داشته باشد.

رئال بدترین آمار گلزنی خود در ۸ سال اخیر را تا به اینجا داشته و در سه بازی اخیر موفق به گلزنی نشده است تا مشخص شود که فقر گلزنی پس از جدایی رونالدو کاملا جدی است. رئال اکنون با تفاضل گل کمتر نسبت به بارسا در رده دوم قرار دارد و هنوز نه در لالیگا قافیه را باخته و نه در لیگ قهرمانان ولی بدبینی خاصی در میان هواداران و رسانه ها به این تیم وجود دارد و این گمان می رود که لوپتگی زمستان مادرید را هم نخواهد دید.

سه نام وسوسه کننده برای بازگشت شکوه به رئال

پروژه پرز، اعتماد به جوانان و جذب ستاره های آینده داری چون وینیسیوس است. سیاستی که حداقل تا به اینجا جواب نداده و برای مثال وینیسیوس 45 میلیون یورویی تاکنون تنها 5 دقیقه فرصت حضور در یک بازی رسمی را پیدا کرده است. بسیاری بر این اعتقادند که تنها راه برون رفت رئال از شرایط فعلی، بازگشت به سیاست خریدهای کهکشانی است تا رئال بار دیگر به تیمی جذاب هم برای هواداران و هم برای اسپانسرها تبدیل شود.

تا همینجا آمار فروش پیراهن های رئال در فروشگاه های رسمی نشان می دهد که جدایی رونالدو تا چه اندازه تاثیرگذار بوده است.

برای این منظور نام هایی چون نیمار، پوگبا و ادن هازارد می توانند گره گشا باشند.

سه نام وسوسه کننده برای بازگشت شکوه به رئال

نیمار: او سال هاست که به یکی از گزینه های خرید جدی پرز تبدیل شده اما به دلایل مختلف امکان انتقالش میسر نشده است. فوق ستاره برزیلی بی شک نامی جذاب برای هواداران رئال محسوب می شود. سابقه حضور او در بارسا، شم گلزنی، تکنیک انفرادی منحصر به فرد و نیز جاه طلبی، می توانند نیمار را به یک جانشین مناسب برای رونالدو تبدیل کنند. بسیاری بر این عقیده اند که اگر نیمار نتواند با پی اس جی قهرمان چمپیونمزلیگ شود، فصل بعد تمام تلاشش را برای پیوستن به رئال خواهد کرد.

پوگبا: ستاره فرانسوی جدایی طلب یونایتد این روزها از شرایطش در منچستر راضی نیست و با مورینیو به مشکلاتی جدی برخورد کرده است. او که تابستان امسال تلاش داشت به بارسلونا برود، در نهایت ماندنی شد و پس از مصاحبه اخیر رئیس بارسا، امیدهایش برای پیوستن به بارسا در زمستان نیز به یاس تبدیل شد. اگر مورینیو در یونایتد بماند، پوگبا زمستان پیش رو درخواست جدایی خواهد داد و به نظر می رسد که در این صورت، رئال تنها گزینه او محسوب خواهد شد.

سه نام وسوسه کننده برای بازگشت شکوه به رئال

هازارد: ستاره بلژیکی چلسی پس از اتمام جام جهانی صراحتا از علاقه اش برای پیوستن به رئال خبر داد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت. او که هنوز دو سال دیگر با چلسی قرارداد دارد، فعلا تمایلی به تمدید ندارد و ترجیح می دهد یک سال دیگر نیز منتظر رئال بماند.

شرایط کهکشانی ها اگر همینطور پیش برود، قطعا تابستان آتی به صورتی جدی برای جذب هازارد تلاش خواهند کرد به خصوص اینکه او زیر نظر ساری، درخششی چشمگیر در فصل جاری داشته است.

بدیهی است که رئال برای جذب هر کدام از بازیکنان یاد شده باید رقم هنگفتی را هزینه کند و یک خانه تکانی اساسی را نیز در این تیم شاهد خواهیم بود ولی قطعا با جذب حداقل دو نفر از آنها، رئال بار دیگر به شکوه دوران رونالدو بازخواهد گشت و یک بار دیگر جذابیت به برنابئو باز می گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ه

      نه زیدان مربی خوبی بود و نه رونالدو بازیکن خوبی،سیاست کثیف فوتبال باعث شد سه بار فاتح چمپیونزلیگ شوند

    • صبا

      لعنت به رئال اخه به هازارد چکار داری چلسی تازه داره قشنگ بازی میکنه اگه اینا گذاشتن

    • CR7

      بایک یا دوبازیکن نمیشه جای رونالدو رو پرکرد،تنها بازیکنی که میتونه جاشوپرکنه مسیه پس بایدچندتا خریدخوب داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج