۷۸۰۹۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قنبرپور: برای بازی برگشت با السد غرور نداریم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما اصلا غرور نداریم و در تهران با یک بازی متفکرانه، منطقی و هجومی می‌خواهیم السد را ببریم.

خبرگزاری میزان: مصطفی قنبرپور در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، شرایط سرخپوشان برای بازی برگشت، وضعیت مصدومیت عالیشاه و ... صحبت‌های زیر را انجام داد.

*ابتدا در مورد بازی با السد صحبت کنید، فکر می‌کردید این تیم را در قطر ببرید؟

بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالیم که همه ایران خوشحال شدند. می‌دانستیم شرایط خودمان و السد چیست و برانکو بحث‌های تاکتیک خوبی با بچه‌ها انجام داده بود. با اینکه ما چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم اما غیرت و تعصب بازیکنان باعث شد تا در این بازی بزرگ پیروز شویم.

*با وجود نیمکت جوانی که برای این بازی داشتید واقعا فکر می‌کردید السد را ببرید؟

شاید میانگین سنی نیمکت ما ۱۸ سال هم نمی‌شد، اما همه برای موفقیت پرسپولس تلاش کردند. از مدیریت بگیرید تا تدارکات.

*با توجه به پیروزی خوبی که پرسپولیس در بازی رفت مقابل السد انجام داد خیلی‌ها نگران هستند که بازیکنان پرسپولیس برای بازی برگشت دچار غرور نشوند.

همه ما می‌دانیم السد تیم حرفه‌ای است که در تهران سه گل به استقلال زده و می‌دانیم که برای بردن می‌آید. ما اصلا غرور نداریم و در تهران با یک بازی متفکرانه، منطقی و هجومی می‌خواهیم السد را ببریم. در این بین حضور هواداران‌مان بسیار مهم است تا با تکیه بر آنها به فینال برسیم.

*پس شما هم معتقدید هنوز برای پرسپولیس کار تمام نشده؟

قطعا همینطور است، مطمئن باشید برانکو هم به بچه‌ها این را می‌گوید. ما می‌خواهیم فینالیست شویم، اما کارمان اصلا ساده نیست.

*سه چهار روز پیش از بازی پرسپولیس والسد در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا طبق برنامه باید به مصاف پیکان بروید، داستان تغییر تاریخ این بازی چه شد؟

این بازی به احتمال زیاد برگزار نمی‌شود و به یک تاریخ دیگری موکول خواهد شد. انتظار ما این است با توجه به اینکه داستان پرسپولیس یک داستان ملی است فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ با ما کمال همکاری را داشته باشد.

*مصدومیت عالیشاه حسابی پرسپولیسی‌ها را نگران کرد.

چیزی خاصی نیست و ان‌شاءالله عالیشاه می‌تواند در بازی برگشت مقابل السد ما را همراهی کند.

*با توجه به اینکه احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند به تیم ملی دعوت شدند، انتظار نداشتید که بازیکن بیشتری از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شود؟

خب ما دوست داریم بازیکنان بیشتری از پرسپولیس در تیم ملی باشد، اما خب کی روش این تصمیم را گرفته من هم خیلی نمی‌خواهم در این خصوص صحبت کنم.

*در چند روز گذشته شایعات عجیبی اطراف پرسپولیس شنیده شده است، از بازگشت مسلمان و طارمی تا مسائل دیگر، واقعا این صحبت‌ها درست است؟

اصلا این صحبت‌ها مطرح نیست هر حرفی باشد برانکو راجع به آن صحبت می‌کند. نمی‌دانم چرا درست از زمانی که ما اوج گرفتیم بحث‌هایی مطرح می‌شود که اصلا مهم نیست. یا داستان مطالبات طلبکاران است، یا درباره اتوبوس تیم صحبت می‌کنند و یا بازگشت فلان بازیکن. ما تا نیم فصل با قدرت با همین با زیکنان ادامه می‌دهیم و فعلا هم فقط بحث حضور ترابی، رفیعی، شیری و شریفی است. شایعات دیگر صحت ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج