adexo3
۷۸۱۸۴۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

صادقی: حیف است پدیده بالای جدول نماند

اکبر صادقی ضمن انتقاد نسبت به مسئولان استانی خراسان رضوی می گوید مگر قرارداد بازیکنان قبلی چقدر بود که هنوز شکایت آن ها باقی مانده است؟

ورزش سه: اکبر صادقی یکی از بهترین بازیکنان تیم پدیده در چند فصل اخیر بوده است. او که حالا جزو قدیمی های پدیده به حساب می آید، در این فصل عملکرد خوبی داشته و در همین بازی با فولاد هم توانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. صادقی فارغ از پنالتی عملکرد خوبی داشت و یحیی گل محمدی نیز از نمایش او ابراز رضایت کرد. او وضعیت تیم پدیده را تشریح کرد و همچنین گلایه هایی از مسئولان استانی خراسان رضوی داشت.

مسئولان فقط میخواهند نماینده لیگ برتری داشته باشند

شرایط تیم اصلا خوب نیست، بچه ها همه زحمت میکشند همه تلاش می‌کنند ولی هیچکس به فکر این بچه ها نیست، زحمت‌هایشان دیده نمی‌شود و اینکه فکر میکنم فقط ۲۰ تا بازیکن هستیم و کادر فنی و مردم خوب مشهد که می آیند و همه جوره ازما حمایت میکنند در بازی‌هایمان.

یکسری قول و وعده داده اند که فکر میکنم همه آنها دروغ است و کسانی بالا سراین تیم هستند که واقعا برای تیم دل نمی سوزانند. فقط یک شهردار که تا حدی که از دستش برمیاید میتواند به ما کمک کند. هیچکس در این استان این تیم را نمی‌خواهد و همه این تیم را رها کرده اند و هیچکس به فکر این تیم نیست.

این بچه ها همه خانواده دارند، زندگی دارند، همه خرج دو سه تا خانواده را می‌دهند ولی متاسفانه هیچکدام ازاینها دیده نمی‌شود و فقط دوست دارند بچه ها این زحمت ها را بکشند، یک جایگاهی در جدول کسب کنند و دوباره تیم را رها کنند و بدانند که دوباره تیم در جدول میماند و اینکه شرایط مثل پارسال بشوند، بفهمند در جدول ماندنی هستی فکر میکنند همه چیز تمام میشود و دوباره سال بعد می‌خواهند یک تیم ببندند و فقط یک سهمیه ای در لیگ برتر داشته باشند!

بچه ها برابر فولاد از جان مایه گذاشتند

بازی با فولاد خیلی بازی سختی بود این تیم یک تیم خیلی خوب است، مهره های خیلی خوبی دارد، خوب هزینه کرده اند و امکانات عالی دارند و تیم های پایه قوی دارند تیمی هستند که از لحاظ سخت افزاری نرم افزاری واقعا قوی هستند از لحاظ هزینه خیلی خوب هزینه کرده اند و امکانات خیلی خوبی دارند.

بازی ما خیلی سخت بود میدانستیم که با یک تیم خیلی خوب بازی داریم با توجه به اینکه در لیگ خیلی خوب نتیجه نگرفته بودند میامدند که در جام حذفی همه جوره جبران کنند و جلوی تیم ما خوب بازی کنند ولی من فکر میکنم که بچه هایمان واقعا شرایط را درک کرده بودند.

دوست دارم با شوت گلزنی کنم

زیاد مهم نیست در تیم ما چه کسی گل بزند ما سعی میکنیم وظایفی که آقای گل محمدی به ما میدهند به نحو احسن در زمین پیاده کنیم.

لذتی که در شوت زدن از راه دور هست در گل هایی که از داخل محوطه جریمه یا پنالتی زده میشود وجود ندارد و لذت آن خیلی بیشتر است چون خودم تا الان چندین گل از راه دور زده ام این را کاملا می دانم. خدا کمک کرده و از راه دور گل زدن نصیبم شده و میدانم چه لذتی دارد و برای مدتها در ذهن همه می‌ماند. امیدوارم دوباره نصیبم بشود و بتوانم از این موقعیت استفاده کنم.

حیف است بالای جدول نمانیم

ما تمام تمزکزمان را گذاشتیم با توجه به اینکه یک مقدار مشکلات داریم هم از لحاظ سخت افزاری هم اینکه واقعا با کمبود بازیکن مواجه هستیم و هر کداممان در چندین پست سعی میکنیم. سعی می کنیم طبق گفته کادرفنی بازی به بازی پیش برویم و فکر میکنم همه بازی هایمان حکم فینال جام حذفی را برایمان دارد.

انشالله که بتوانیم روندمان را ادامه دهیم و بتوانیم جایگاهمان را در جدول حفظ کنیم وجزو رده های بالای جدول باشیم چون واقعا حیف است برای این مردم مشهد ما هرچقدر بگذاریم کم گذاشته ایم چون همه جوره از ما حمایت میکنند.

چمن امام رضا ابتدای فصل خوب نبود

ورزشگاه امام رضا واقعا ورزشگاه فوق العاده ای است هم از لحاظ نرم افزاری هم از لحاظ سخت افزاری. واقعا ورزگاه مجهز و با کیفیتی است که هر تیمی ارزو دارد همچین استادیومی میزبان بازی هایش باشد. اوایل خیلی چمن وزشگاه خراب بود لغزنده بود ولی رفته رفته با اینکه بازی های زیادی رویش انجام شده کیفیت خودش را پیدا میکند و بهتر و بهتر می شود. ما که خیلی راضی هستیم در اینجا بازی کنیم.

6 امتیاز کم شود، پدیده مثل پارسال می شود

من راجع به این حرف هایی که گفته می‌شود و شنیده می‌شود در فضای مجازی و از زبان موسئولانمان میشونیم فقط میتوانم تاسف بخورم. یعنی زحمات بچه ها، کادرفنی و هواداران که برای تک تک بازی های ما کشیده اند، به هدر می رود.

واقعا جای تاسف دارد اگر این اتفاق بیفتند و مطمئن باشند اگر این اتفاق بیفتند باز هم روندمان مثل پارسال می‌شود و شور و هیجان از بین مردم می‌رود و دیگر هیچکس برای تیم دل نمیسوزاند. واقعا حیف است و فقط میشود تاسف خورد و چیزی جز این هم نمیتوانم بگویم. مگر چقدر است بدهی ایگور پراهیچ؟ خرج ما مگر چقدر است که نمیتوانید بدهی ایگور پراهیچ را پرداخت کنید؟

بحث ما با آقای گل محمدی رفاقتی است

من خودم دوسال با اقای گل محمدی کار کردم روحیاتشان را کاملا شناختم یک سال ذر صبای قم شاگردشان بودم و یک سال در ذوب اهن شاگردشان بودم و وقتی امدند اینجا واقعا خوشحال شدم که همچین مربی به اینجا می‌آید. مربی با دانش، باهوش، باذکاوت و اینکه جوان هستند خیلی به ما کمک میکند و خیلی راحتتر می‌توانیم با ایشان اخت شویم و روحیات ما را خیلی خوب میشناسند

و اینکه شما با مربی که از لحاظ سنی به بازیکن خیلی نزدیک باشد فکر میکنم در روند کار بازیکنان خیلی موثر است و اینکه فکر میکنم بحث فنی ما بیشتر بحث رفاقتی است با اقای گل محمدی و تک تک بچه ها با اقای گل محمدی مثل رفیق میمانند و اقای گل محمدی مثل بزرگتر تک تک بچه ها در تمام مراحل به بچه ها کمک میکند چه از لحاظ خانوادگی چه از فنی که بحثش جدا است ومربی هستند که اصلا نمیشود از لحاظ فنی از ایشان ایراد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقایون مسئول درپدیده وسایر مسئولین استان خراسان خیلی براتون متاسفم فقط یه نگاه به استان های دیگه بندازین آخه چرا غرور مردم مشهد براتون مهم نیست مشهد بامیلیاردها درآمد برا یک تیم فوتبال مونده پول ها روکجا هزینه می کنین .آقای رییسی درآستان قدس لطفا کمک فقط به خاطر شور مردم خراسان کمک...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج