۷۸۴۵۵۶
۳۹ نظر
۵۰۰۱
۳۹ نظر
۵۰۰۱
پ

بیانیه جمعی از ستارگان ۹۸ در حمایت از استیلی

ستارگان جام جهانی ٩٨ و پيشكسوتان فوتبال ايران در حمایت از استيلي و تقبيح صحبت هاي مك درمورت بیانیه ای را منتشر کردند.

خبرگزاری فارس: در پی انتشار حرفهای توهین آمیز مک درموت دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی علیه حمید استیلی صدای اعتراض همبازیهای این چهره ملی بلندتر از قبل به گوش می رسد.

بازیکنان بزرگ تیم ملی در جام جهانی ۹۸ فرانسه با اعلام حمایت از استیلی به مک درموت هشدار دادند که با همه وجود از استیلی دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد یک فرد درجه ۳ در تیم ملی که در فوتبال ایران سابقه ای جز دستیاری یک مربی ایرانی را نداشته علیه یک چهره ماندگار در فوتبال ایران حرفهای توهین آمیز به زبان بیاورد.

ستاره های تیم ملی به این دستیار کی‌روش اعلام کرده اند باید از استیلی عذرخواهی کرده و دست از رفتار زشتش علیه ستاره های تیم ملی ایران بردارد. آنها همچنین ناراحتی و اعتراض خود را نسبت به بی تفاوتی ریاست فدراسیون فوتبال به حرفهای یک دستیار اعلام کرده اند.

به نظر می رسد ادامه توهین‌های مک درموت با واکنشهای تندتر ستاره های تیم ملی در رسانه ها همراه شود.

در آسمان پرستاره فوتبال ایران

جایی برای حرمت شکنان نیست!

تاریخ فوتبال ایران این روزها را فراموش نمی کند. روزهایی که اندیشه های خشک و تک بعدی انسانها قصد زدن ریشه های این فوتبال را دارند.

امروز نقاب ها از چهره ها افتاده و نمی توان تصویر زشتی که پشت این نقاب ها پنهان مانده بود را به راحتی فراموش کرد.

باز هم داستان وطن پرستی ما ایرانی هاست. وطن پرستی که دارد زخم عداوت و خشمهای پنهان را بر پیکر خود تحمل می کند.

هیچوقت به خودمان دروغ نمی گوییم. دروغ اینست که بگوییم به اسطوره های فوتبالمان توهینی نشده است. نمی خواهیم به نام مقدس تیم ملی ایران از کنار بخل و حسد آدمها به راحتی بگذریم. گاهی حرف نزدن ما را به حساب حماقتمان می گذارند.

نمی گویند به حرمت نام تیم ملی ایران مهر سکوت بر لب می زنیم و غوغا را مهمان دلهایمان می کنیم.

تاریخ فوتبال ما هیچوقت تصادفی به نامهای بزرگ برنخورده است. ستاره هایمان چون ستاره بودند ماندگار شدند و میلیونها قلب ایرانی را از آن خود کردند. حالا این ستاره ها حرمت دارند و به حرمت شکنان باید بیاموزیم این مملکت چنین نامردمی هایی را نه تاب می آورد نه فراموش می کند.

نام حمید استیلی یک نام تصادفی در این فوتبال نیست. این نام در کنار نام آوران بسیاری همچون خداداد عزیزی ، علی کریمی ، کریم باقری ، مهدی مهدوی کیا ، علی دایی و بسیاری دیگر قرار گرفت تا قلب فوتبال ایران از حرکت نایستد. حال هر کس بخواهد به دل این نامهای بزرگ چنگ بزند و بر آن زخم به یادگار بگذارد جلویش خواهیم ایستاد.

حرمت تیم ملی ایران سرجای خودش. حرمت پاره های تن ایران و فوتبالش را با همه وجود حفظ خواهیم کرد.

کی روش می توانست نامی جاودان در آسمان فوتبال ایران شود اما تفکراتش و همراهان کج اندیشش این جاودانگی را نمی خواهند. او هنوز متوجه نشده با تلاش و رشادت‌های امثال استیلی و عزیزی و باقری و کریمی و مهدوی‌کیا زمینه حضور او در این فوتبال فراهم شده و حالا می خواهد در این فوتبال نقش رئیس خودمختار را ایفا کند!

جاودان شدن زورکی نیست. اگر کسی جاودان شد با همه وجود از وجودش دفاع خواهیم کرد. کی‌روش امروز باید جاودانگی استیلی و امثالش را کنار باورهایش قرار دهد. اگر نمی تواند بداند که بازنده فقط خودش است. دستیارانش در این معادلات هرگز جایگاهی ندارند حتی اگر زبان حال کی روش شوند!

می دانیم درک این حرفها برای مردی که از جاودان شدن در فوتبال ایران خوشش نمی آید واقعا سخت است.

امیدواریم تاریخ به او بیاموزد در آسمان پر ستاره فوتبال ایران ستاره شدن لیاقت می خواهد و اینجا جایی برای حرمت شکنان نادان نیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ف.ازادبخت

      حرمت بایدحفظ شوددرست اما شماها خودتون ازکیرش بت ساختید اما خودتون الان پشیمان شدیدبخاطراینه حساب نمیشیدیادوره تان تموم شده ایا بجای استیلی الان استاد اسدی یا خداداد بودهم دست به قلم میشدید!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حساب اینه که تا الان کیروش و دارو دسته ش فقط به پرسپولیسیها عوعو میکنن و فقط پرسمولیسیها هستن که از صدای این سگهای وحشی نمیترسن و به اونها چخه میکنن همین کیروش عزیزتوندبه تیم کیسه و نربیش هم تیکه انداخته اما امان از چاپلوسی دستمال بدستان که از عوعوکردن کیروش در مقابل پرسپولیس خوشحال که شدن هیچ حمایت هم کردن

    • ف.ازادبخت

      حرمت بایدحفظ شوددرست اما شماها خودتون ازکیرش بت ساختید اما خودتون الان پشیمان شدیدبخاطراینه حساب نمیشیدیادوره تان تموم شده ایا بجای استیلی الان استاد اسدی یا خداداد بودهم دست به قلم میشدید!

    • هر چی.برانکو بگه..

      دلال بیشرف

    • بينام

      خواهشا استیلی با دایی عزیز ی مهدوی کیا یکی نکنید استیلی نصف اونا هم نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از انها هم خیلی سرتره

    • بدون نام

      این اهانتها ازطرف فدراسیون نشینان است که با بی لیاقتی کیروش احنبی را ادم کردن وهرچه اوبگوید سرخم میکنند وقبول دارن اینها بدانند ما قهرمانی جهان با کیروش هم به امثال استیلی عوض نخواهیم کرد حاظریم تو اسیا هم سوم بشیم اما هیچ اجنبی بی فرهنگی به هیچ ایرانی توهین نکند

    • بدون نام

      نوشته جمعی از بازیکنان 1998خوب معلومه کدوم عقده ای هایی این و نوشتن. استاتید اخلاق.غزیزی که تربیت واسه همه ثابت شده... میناوند که چند سال پیش تو خونه تیمی گرفتنش.. علی کریمی لات و فال گیر و رمال سر کوچه که دیگه همه با ادبیاتش اشنا هستند..اینها شدن همون جمعی حتما تداراک هم ذوالفقار نسب ماساژور تیم هم مایلی کهن .. راننده اتوبوس تیم شاهرودی و شوفرش هم کلهر... قسمت نظافت ساختمان محل اقامت تیم ملی 1998هم قلعه نویی.همچین میگه جمعی از فسیلستان 98انگاز کیا بودن ؟همین چندتا عقده ای بودن دیگه که هر روز بدبختها واسه پولی یا مقامی با پاچه خواری هی اطلاعیه میدن که ماهم هستیما مارو ببینید خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو دیگه چرا ابنقدر سوزشت زیاد شده.خاک برسرت کنند با این طرز فکرت .مشخصه که تو هم یک سبک مغز وکوته فکر مثل درموت دستیار کیروش هستید ویک خائن به وطن وملت خود.واقعا بی شرف وپست تشریف دارید.

      • بدون نام

        آخ که چقدر پستی تو

      • بدون نام

        چقدر عقده یکجا جمع شده! یکی از مشکلات این مملکت اینه که آدم عقده ای مثل تو زیادن!

      • بدون نام

        خیلی کثیف و وطن فروشی

    • بدون نام

      چرا فدراسیون فوتبال جرات برخورد با کی‌روش و امثال او که پا را فراتر از حد میگذارند ندارد

    • بدون نام

      این مردکه خارجی هرچه زودتر بیندازشون بیرون ریس فدراسیون مگر مرده که یک خارجی داره توهین می کنه

    • نورخدا

      این سگ درموت دیگه چه خری اشغال کثیف

    • بدون نام

      لعنت بر دلال موزامبیکی

      پاسخ ها

      • قوچانی

        ننگ بر کسانی باد که اسطورهای ما راا به تمسخر میگیرند اینان وطن فروشانی بیش نیستند خاک بر سر بی لیاقت شما کنند که طرفدار افراد پول پرست و اجنبی هستید

    • علی مردانی

      با سلام غیر از بازیکنان پرسپولیس دیگر کسی نبود که شما داخل خبر فقط اسامی بازیکنان پرسپولیس را نام می برید

    • بدون نام

      حتما این بیانیه رو بانو مینا وشاهرودی واستاد اسدی دادن خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ کیروش اتفاقا تو فوتبال ایران جاودانه شد وبا قهرمانی تو جام ملت ها پوزه این جیره خوارها رو به خاک می مالونه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        خوش بحال تو و امثال تو که انقدر بی مایه و بی رگ و ریشه هستین که افتخارتون شده یک دلال موزامبیکی!!!

      • بدون نام

        با یه اتوبوس جلو دروازه دست از پا درازتر از آسیا هم بر میگردد اون موقع ما می مونیم و یک عزت پایمال شده توسط اجنبی.
        آقایون کیسه کش فقط به خاطر دشمنی کی روش با پروفسور طرفدار کی‌روش هستن و گرنه خودشون هم میدونن مالی نیس
        جام جهانی اش رو دیدیم آسیاشو هم می‌بینیم.
        شب دراز است

      • بدون نام

        شما همچنان بمال

    • حمید

      وقتی دایی سرمربی شد، پس از باخت به عربستان محاکمه شد. قلعه نویی هم به سرنوشت دایی گرفتار شد. مگر طالبی، مهاجرانی تیم ملی را به جام جهانی نبردند؟. آیا بد نتیجه گرفتند؟ یا از نتایج کی روش بدتر بود؟ مشکل ما ایرانیان این است که دوست داریم تیم ملی نتیجه بگیرد اما نه توسط مربیان ایرانی، بلکه توسط مربیان خارجی. شبانه روز شاهد توهین های مختلف توسط آقای کی روش و کمک هایش به قهرمانان ملی مانند عزیزی، استیلی و بقیه قهرمانان هستیم، اما سکوت آقای تاج و بقیه مسئولین جالب است. شعر شاعر به نام ایرانی مصداق همین است
      بر دیده من خندی کاین جا ز چه می گریم'خندند بر آن دیده کاینجا نشود گریان

    • ایرانی

      البته فراموش نکنیم که همین آقای استیلی در زمان مربی گری قطبی در پرسپولیس، چقدر توی کار او سنگ اندازی می کرد و حسادت می ورزید; بازی های آسیایی هم یادمان نرفته که چگونه تیم ملی امید را خوار و ذلیل کرد.

    • بدون نام

      والا کیروش و دستیارانش خیلی باشرف تر از امثال استیلی هستند و مثل یک وطن پرست فقط به فکر پیشرفت فوتبالمونن

    • ایرانی.

      کیروش زاده ی یک مستعمره س واین یعنی رشدکردن درمحیطی که ازخودش هیچ اراده ای نداشته ودرسلطه ی فرهنگ دیگری بوده.این افریقایی باهمین عقده حقارت بزرگ شده.مرءوس بوده وحالادرجایی استخدام شده که دست اندرکاراش اونوکعبه ی امال وسکوی پرتاب خودشون دونستن که البته تیرشون به سنگ خورده.تحمل کردن همه ی عقده گشایی های این مستعمره نشینووحالا که مثل قاطرچموش به هرطرفی لگدپرانی میکنه قادربه کنترلش نیستن.تنهاراه اخراج ویابه چهارمیخ کشیدن این قاطر چوشه اگراراده ای باشه که یست چون تنهاخصوصیت کنترل کنندگان اراده بایدباشه که ندارن.

    • کیسه کش

      چقدر شعور فوتبالی کیسه کم شده که نمیفهمه کیروش دلال مربی نیست

    • بدون نام

      آفرین بر تیم اسطوره ای 98 و اسطوره های فراموش نشدنی ایران، این حمایت و اتحاد باعث غرور ماست که جلوی کیروش دلال و هواداران مزخرفش وایستادین و پشت هم هستین، بازم به اندازه افتخار آفرینی هاتون شاد شدیم از اتحادتون

    • بدون نام

      کاری به کیروش بی ادب ندارم امااین بازیکنان ۹۸کلا یاغی هستند

    • هی خدا

      متاسفم برا اون بی غیرت و بی تعصبی که داره از کیرتوش دفاع میکنه یا از موت دفاع میکنه بدبختا بیدار بشید ما ایرانی هستیم آریایی هستیم از نسل کوروشیم پس اجازه ندید هر بی سروپای بهمون توهین کنه خواهشا اونای که مقام دارند این موت رو بکنن بیرون

    • Reza.Ahwazi

      فدارسیون بی صحابه

    • پرویز

      باید کی روش و کادر بی کفایت وی از ایران اخراج شوند ساعتی ۵ میلیون تومان برای یک دلال موزامبیکی واقعا دل هر ایرانی وطن پرست را به درد می اورد خاک بر سر فدراسیون نشین های خائن

      پاسخ ها

      • سیاوش

        بنویس شغال گر
        خخخخخ

    • پویان

      جمعشون یه پاپاسی نمیارزن.کفتارها در زمان حضور شیر نر(کارلوس کیروش)بنا بر اقتضا ؛ظاهرا متحد شدن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شغال

    • بدون نام

      بروگم‌شوبابا‌با،بوی‌گندپوپولیستی‌میادازین‌چرت‌وپرتهات،........،بسه‌دیگه‌........شماهانمونه‌بارزمنافقید،ننگ‌ومرگ‌بردهان‌وقلمتان‌باد!!!کاسه‌های‌داغترازآش،استیلی‌خودش‌کوچکترین‌توهینی‌نکرده‌ومن‌میدونم‌که‌ازین‌بابت‌چقدرسوختید!خودتونوصاحب‌این‌مملکت‌ندونیدکفتارصفتان!!!

    • بدون نام

      یکی‌ایناستارن‌یکی‌خبرپراکنی‌مه‌روفارس!!!

    • بدون نام

      اره حمایت کنیداستیلی با۵میلیاردتومان بامایلی کاشانی حذف کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج