۷۹۰۷۵۰
۴۳ نظر
۵۰۰۵
۴۳ نظر
۵۰۰۵
پ

دایی‌: مثل خیلی‌، الکی نمی‌گویم پرسپولیسی هستم

سرمربی نارنجی پوشان درباره حواشی دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: هیچ درگیری لفظی یا فیزیکی بین من و رادوشوویچ اتفاق نیفتاد.

خبر ورزشی: علی دایی، بعد از تساوی پرسپولیس و سایپا مورد حمله عده‌ای از پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی قرار گرفت و فحاشی عجیبی به اسطوره فوتبال کشورمان و پرسپولیس صورت گرفت. با این حال دایی بدون توجه به این حملات تأکید می‌کند دوست دارد پرسپولیس قهرمان آسیا شود تا مردم کشورمان و پرسپولیسی‌ها خوشحال شوند. تازه‌ترین حرف‌های علی دایی را می‌خوانید.

*آقای دایی خیلی‌ها بعد از تساوی تیم شما برابر پرسپولیس و اتفاقاتی که در پایان بازی افتاد در فضای مجازی شروع کردند به فحاشی به شما؟

هیچ اشکالی ندارد. این‌ها معلوم است از کجا و چه چیزی نشأت می‌گیرد و کاملاً مشخص است. سالم بودن و سالم زندگی کردن و به کسی باج ندادن این مشکلات را هم دارد.

*داستان درگیری‌های آخر بازی چه بود؟

من داشتم به رختکن تیمم می‌رفتم که متوجه شدم سروصدا شده است. رادوشوویچ از پشت حمله کرده بود به سلیمانی، گلزن تیمم که او را بزند.

دایی‌: مثل خیلی‌، الکی نمی‌گویم پرسپولیسی هستم

من هم که ماست نیستم بایستم و حمله به بازیکن تیمم را فقط نگاه کنم یا مثل خیلی‌ها در بروم! برگشتم ببینم چرا به بازیکن من حمله شده که متأسفانه ۷، ۸ نفر من را گرفته بودند و اصلاً اتفاق خاصی بین من و گلر پرسپولیس نیفتاد. رادوشوویچ نه به من حمله کرد و نه فحاشی ولی برخی‌ها اشتباهی این موضوع را اعلام کردند و هیچ درگیری یا اتفاق خاصی بین ما رخ نداد.

*ویدئویی در جریان حواشی بعد از این مسابقه منتشر شد که یک خبرنگار مدعی شده شما به او سیلی زده‌اید؟

قطعاً دروغ می‌گوید و توهم زده است. ظاهراً این خبرنگار پرسپولیسی انتظار نداشت این بازی را برنده نشوند. برای خودم یک سؤال پیش آمده؟

*بفرمایید.

چطور هرکس که ادعا می‌کند من او را زده‌ام هیچ اثری از ضرب و شتم یا زد و خورد روی بدن طرف نیست؟! شاید پیر شدم و قدرتم به اندازه پشه هم نیست! برای خیلی از همکاران شما احترام قائل هستم ولی یک سؤال دیگر هم از این آقای خبرنگار که چنین ادعایی کرده دارم؟

می‌خواهم بپرسم ایشان آنجا چه کار می‌کردند؟ مگر وظیفه خبرنگار نیست بعد از پایان بازی به اتاق کنفرانس یا میکسدزون برود؟ شما مگر حراست یا پلیس هستی که با گستاخی در برنامه شب‌های فوتبالی می‌گویی به علی دایی گفتم به رختکن برود؟! مگر در حیطه وظایف شماست که به من بگویی به رختکن بروم؟! ایشان قطعاً باید جوابگوی حرف‌ها و اتهامی که زده باشد.

*یعنی شما این موضوع را پیگیری می‌کنید و قصد ندارید کوتاه بیایید؟

قطعاً تا انتها این اتهام و ادعا را پیگیری می‌کنم. مگر می‌شود یک نفر در جایی که این همه دوربین بوده بیاید بگوید من به او سیلی زدم ولی هیچ عکس یا ویدئویی منتشر نشده باشد؟!

فکر کنم تنها کسی که در پایان بازی دوربین دستش نبود، من بودم و قطعاً اگر من به این آقا سیلی زده بودم تا الان همه جا فیلمش پخش شده بود. ایراد ندارد و این مسائل هم می‌گذرد. من نمی‌توانم بی‌رگ و بی‌غیرت باشم. به جایی که با آن قرارداد می‌بندم تعهد دارم و همیشه این موضوع را ثابت کرده‌ام.

نانی که می‌خورم، می‌خواهم حلال باشد و بچه‌ام با نان حلال بزرگ شود. در زندگی‌ام نان غیرحلال نیاورده‌ام و مثل خیلی‌ها نیستم که ادا دربیاورم و همه جا بگویم پرسپولیسی هستم ولی وقتی جایی در این تیم ندارم همه جا بنشینم و بگویم امروز می‌بازند یا فردا و برای این تیم سمپاشی کنم. من جزو این دسته از آدم‌ها نیستم و خودم هستم و اهل نمایش نیستم.

*قطعاً به همه ثابت شده که شما صاف و روراست هستید و اهل نمایش بازی کردن، نیستید.

بله، من صاف هستم و چیزی که در دلم هست را به زبان می‌آورم. همیشه گفتم باز هم تأکید می‌کنم دوست دارم پرسپولیس در تمام دیدارهایش به جز بازی با خود من برنده شود.

*الان هم دوست دارید پرسپولیس قهرمان آسیا شود؟

مطمئناً دوست دارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود، چون مردم کشورم خوشحال می‌شوند. خیلی مهم هست که مردم کشورم شاد باشند و این برای من خیلی خوشحال‌کننده است، اما باز هم تأکید می‌کنم وقتی پرسپولیس جلوی من بازی می‌کند دوست دارم من و تیمم برنده باشد، نه پرسپولیس.

*متأسفانه برخی‌ها بعد از بازی به صفحه شما حمله کردند و ضمن فحاشی، برخی از آن‌ها شما را تهدید هم کرده‌اند.

هر کسی جرأت دارد بیاید رودررو حرف بزند نه اینکه فحاشی کند و کوچک بودن خودش را ثابت کند. من همیشه از طرفداران واقعی پرسپولیس تعریف کرده‌ام ولی برخی‌ها که جرأت رودررو شدن با من را ندارند در فضای مجازی شروع به فحاشی می‌کنند که اصلاً برایم مهم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن ازمراغه

      سلام علی آقا
      درود به شرفت واقعا مردی مرد دوران مرد زندگی مردمیدانهای بزرگ یکی از مردان بزرگ ایران زمین حتی دردنیا آفرین به غیرت آذری بودنت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا خیلی الکی و آبکی پرسپولیسی هستی بخصوص. اون موقع که علیرغم مشکلات مالی باشگاه , پول مفت گرفتی , بیخودی شعار نده و منت بر سر هوادار نگذار

    • بدون نام

      متاسفانه در زمانه ای زندگی می‌کنیم که رو راست بودن خریداری نداره و همه ریاکاران رو دوست دارند. درشرایط و وجدان پاکی آقای دایی هیچ تردیدی نیست. اگه دوست داشته باشه تیمش مقابل پرسپولیس ببازه که خوب نیست اون میشه نامردی

      پاسخ ها

      • ج

        کسی نگفته ونه خواسته دایی ازعمدجلوی پرسپولیس ببازه اماازش خواسته شدکه درموقع درگیری ج‌ورا آرام کنه نه خودش رگ گردن کلفت کنه وبه بجه هاش بگه جلوی نیمکت وطرفداران پرسپولیس شادی نکن جلوی طرفداران سایپاونزمکت سایپا شادی کنن

    • بدون نام

      درود یر علی دایی عزیز ودوست داشتنی واسطوره فوتبال من پرسپولیسی نیستم اما کسایی مثل شما علی پروین و عابدزاده عزیز وگل محمدی رو وچند نفر دیگه که واقعا انسانهای درستمار ونام نیکی دارید دوست دارم همیشه موفق باشید این ادمهای ضعیفی که به شما توهین میکنن البته به اصل وریشه خودشون توهین میکنن وتربیت ندارن وواقعا تو سفره پدر بزرگ نشدن

    • بدون نام

      تو فقط زمانی پرسپولیسی هستی که منافع داشته باشی

      پاسخ ها

      • پرسپولیس قهرمان

        چرت و پرت و دری بری نگو بچه.
        کافر همه را به کیش خود پندارد

    • بدون نام

      جناب دایی! برای شما احترام قائلم هم به تعصب و هم سماجتتان ولی قبول کنید که نمی شود کل تیم ها و تماشاگر و داورها و اعم از صغیر و کبیر متهم نمود و فقط خودتون و رفتار تون رو مبرا و بیگناه فرض کنید !!!!شما به عنوان یک ورزشکار معروف و مشهور وظایفی غیر از تعصب و دادخواهی دارید که به عنوان یک الگو حداقل در جامعه ورزشی باید به آن بپردازید صراحتا بگویم سعه صدر شما و حلم و بردباری تان پایین است و زود برافروخته و هیجانی شده و زود عکس العمل نشان میدهید و در قضایایی که تشخیص میدهید حق باشماست به اصطلاح باچزاندن طرف از حق خود خواسته خود کوتاه میآید !!!!! در قضیه پرسپولیس به فرض شما حق با شما بوده ولی اگر واقعا پرسپولیسی بودید در همان مرحله اول حق خود را می بخشیدید !!!! بنده 45ساله هوادار پرسپولیس هستم اینقدر شما از بستن قرارداد با پرسپولیس سود برده اید که برای من و امثال من سوال است پس حق ما کو؟؟؟؟؟ اخوی شما حقتان را با مشهور شدن و پول و ثروت گرفتید پس حق من کو ؟؟؟؟؟ از که بگیرم از که بستانم؟؟؟؟؟ شما که با تشویق و حمایت امثال من به اینجا رسیده آید آیا حاضر هستید اندکی از ثروت و مال خود را به امثال ما ببخشید ؟؟؟؟ شگرد شما در سیر حق خواهی با توجه به بررسی تیم های که با آن کار کرده آید حد اقل این را نشان می دهد سايپا صبا پرسپولیس پروین کریمی مایلی کهن درخشان و .... هم تیم ها ی شما بودند که در هر دوره در تنش با آنان اعتقاد به حقانیت خود داشته و طرف مقابل را متهم و محکوم فرض می نمایید!!!! بزرگوار !!!! همشهری!!! نمی شود گفت در هر تنشی فقط حق با من است و این منطق غلط و غیر باوری است شاید در کوتاه مدت و عوام پسندانه این مسیر جواب دهد ولی در بلند مدت از ارزش های رفتاری و شخصیتی انسان با توجه به عادت عموم به این شیوه و روش میکاهد در خاتمه آنچه شرط بلاغت بود گفته شد تا چه مقبول افتد و در نظر آید .......

    • بدون نام

      خدا لعنتت کنه, که برای پرسپولیس حاشیه درست کردی, به قول کریمی تو فقط به منافع خودت فکر میکنی, تو اصلا پرسپولیسی نیستی.

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        واقعاپرسپولیسی نیست این بیمعرفت لات که داروندارش ازپرسپولیسه.

      • ...

        آخه دوزاری تو چی میگی!

    • پرسپولیس قهرمان!!!

      درود بر علی دایی عزیز. من پرسپولیس و دایی رو با هم دوست دارم ، آقای علی دایی عزیز هم در فوتبال آقاست هم در اجتماع.

    • بدون نام

      جناب دایی پرسپولیس به لطف همین خبرنگاران هوچی اطراف باشگاه که با یه پرس چلو کباب همه جوره براش مینویسن وتیم ها وافراد دیگه رو به حاشیه میبرن وبه لطف وزارت ورزش همه جوره اومده بالا این ایام هم میگذرن ودوباره این هوچی ها میرن تو غار اون وقت افتخارات علی دایی میمونه براشون که پزش رو بدن ناراحت نباش اینا یکی مثل یحیی رو میخوان که چپ وراست به پرسپولیس ببازه نه شما که مردانه مبارزه میکنید ونون حلال میخوری

      پاسخ ها

      • میرداماد

        خدایا جامعه را از شر آدمهای هوچی و تهمت زن حفظ بفرما

    • بدون نام

      دایی عصبی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم جای دایی بودی بدتر از این میکردی. داستان نگو ...

    • موسوی

      ........ ما پرسپولیسی ها هم دوست داریم با شرافت و تعهد جلوی پرسپولیس بازی کنید،کسی انتظار باخت از شما نداره،ولی کسی هستی که اصلن حرمتها را نگه نمی داری .

    • ع.م

      دایی جان، نون حلال رو خوب اومدی. مثل نون میلیاردی که بابت کار نکرده از پرسپولیس گرفتی!.......

      پاسخ ها

      • ایرانی.

        وایضاسودحلالی که ازخوابوندن پولای مردم که برازلزله زده هابودتوبانک وواریزسودمیلیاردیش به حسابت واریزشد. اخه باچه رویی میگی پول حلال درمیاری تومربی صبابودی و3میلیاردپول کارنکرده روازپرسپولیس گرفتی.البته ازتوی نمک نشناس که پرسپولیس ادمت کردانتظاری غیراین نبایدداشت. توبسکه حلال خوری برادرت محمدروکه پاش به توپ پلاستیکیم نخورده بادستمزدهای چندصدمیلیونی به تیمهای نفهمی که توروبعنوان مربی استخدام میکنن وهمیشه هم بازرنگی قراردادهای چندساله میبندی وحداکثربعدیک یادوفصل بانتایج شرم اوری که میگیری دیورتت میکنن وبابیشرمی کل پول قراردادوتیغ میزنی ازشون. توباین جورپول دراوردن میگی نون حلال؟.

    • بدون نام

      سالی دو میلیارد تومن کجاش حلاله وقتی کارگر سایپایی که تو مربی تیمشون هستی سالی 24 میلیون میگیره و هزار برابر تو زحمت میکشه . پول بیت المال هست ایا این عدالته که سهم تو و کارگر زمین تا اسمون تفاوتشه

    • بدون نام

      مردم فقیر در چادر زندگی میکنن و تو در پنت هاوس صد میلیارد تومنی . خواهشا اسم حلال و حرام را نیاور

    • بدون نام

      اگر تیم سایپا برای کارخانه سود داشت یا خصوصی بود اشکالی نداشت . اگر واقعا حلال سرت میشه تو هم باید حداکثر دو برابر کارگر زحمتکش میگرفتی اونوقت خود مردم میگفتن علی دایی واقعا حلال میخوره

    • مسن

      تو طرفدار پرسپولیس نیستی پول پرست

    • بدون نام

      همش میگی زحمت کشیدم ایا کارگر معدن در عمق دویست متری میره تفریح میکنه . مردم را هالو فرض نکن . در این شدایط سخت اقتصادی اگر حاضر بودی بخاطر خدمت به مردم کشورت با پول کم کار کنی هنره

    • بدون نام

      توی حلال خور برا کار نکرده میخاستی سه و نیم میلیارد پول بیت المال را از پرسپولیس بگیری بعد با تهدید و خطر حذف باشگاه ، منت گذاشتی و بخشیدی . جوری گفتی بخشیدی که انگاری ارث و میراث را گذشت کردی . مردم فهیم بهترین قاضی هستن

    • بدون نام

      فک و فامیلت را اوردی سایپا و به اندازه صدتا کارگر از سایپا براشون پول میگیری . پس خواهشا ساکت باش که بیشتر از این گند نزنی

    • هوادار قدیمی

      من به این درگیریها کاری ندارم شما همانطور که ادعا دارید مثل خیلیها نیستید باید بعنوان بزرگتر به مسایل خاتمه میدادید نه اینکه دامن بزنید فرمایشتان متین که باید نان حلال سر سفره تان ببرید و نسبت به تیمتان تعصب داشته باشید که کسی از شما غیر از این انتظار ندارد که منطقی است ولی در قسمت اول نه به شما حق نمیدهم خواهش من این است بعنوان یک پیشکسوت. معتبر و محترم برای جامعه و اهالی. فوتبال انتظار بیشتری هست اقای دایی اعتبار خود را به قیمت ارزان حراج نذارید

    • مجید

      برای هزارمین بار آقای دایی واسه پرسپولیسیا تو خاله هم نیستی راستی اینقد نگو هیچ کی رودر رو نمیتونه بهم حرفی بزنه تازه جای مشت لیدر باشگاه خوب شده مگه بازم پای چشت میخواره

      پاسخ ها

      • سیاوش

        دمت گرم آقا مجید

    • بدون نام

      پولدار که باشی همه چیز داری.حرف زور میتونی بزنی.بادیگارد میتونی داشته باشی.پارتی میتونی داشته باشی.توی ادارات کارهات راحت انجام میگیره. خونه چندهزارمتری میتونه داشته باشی ووو. اما ما فقرا اگر کسی حرفی به ما بزنه مجبوریم کوتاه بیائیم و هیچ نگیم..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم داداش گلم خیلی عالی گفتی

    • ایرانی.

      توازپشه هم ریزتری پولپرست.پرسپولیسی هم نبوده ونیستی اینوهمه میدونن.

    • بدون نام

      برو گمشو دیگه خودت رو نشون دادی واقعاً جاه طلب و بی چشم و رو هستی و از خانواده ی پرسپولیس نیستی دیگه

    • !

      علی دایی یه دونس. من پرسپولیسیم و دایی را پرسپولیسی واقعی میدونم نه هر آدم کوچیکی که ادعای الکی دارن
      دایی دوست داریم

    • ج

      آقای دایی هیچکس راضی نیست که توباکم کاری وعمدآجلوی پرسپولیس ضعیف بازی کنی تاپرسپولیس برنده بشه اماهیچ تیمی وقتی گل میزنه نمیان جلوی نیمکت وطرفداران تیم مقابل شادی کنن وازشمادرحین دعوا انتظار بزرگی داران که دعوا رابخوابانی نه خودت رگ گردن کلفت کنی واینقدهی نگوکسی جرآت نداره رو در روبامن دربیافتد مگه بادمجان زیرچچشمت که اون لیدر پرسپولیس بامشت زیرچشمت کاشته یادت رفته اینقدنون حلال نگو مگه تونمیخواستی پول یه فصل کارنکرده راازپرسپولیس بگیری اون حلال بود تف به ذاتت که افکارپرسپولیس رادرهنگام بازی فینال آسیایی درگیرکردی

    • داوران فرمایشی

      دایی جون باهمه احترامی که باتون قاعلیم ودوستت داریم ولی مطمعآباش جواب بازیکنای افسرارگسبختتوتوبازی برگشت توزمین میدیم فقط دعاکن شیشتایی نشین

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      کامنتای لنگیا رو بخونید افتاب پرستها. بعد بازی انواع فحشهارو بهش دادن الان ازش تعریف میکنن

    • ج

      اتفآالکی میگی طرفدارپرسپولیس هستی تواگه دوستدارپرسپولیس هستی روزدرگیری بجای کلفت کردن رگ گردن کاری میکردی اتفاق به خوبی تمام میشدبه جای تعصب خرکی حقیقت رامیگفتی که بازیکنان سایپانبایدجلوی نیمکت ذخیره وهواداران پرسپولیس شادی میکردن میرفتن سمت تماشاگران ونیمکت سایپا خدالعنتت کنه که بابرنامه آرمش تیم پرسپولیس رادریه بازی آسیایی به هم ریختی ننگ برتو

    • احسان

      خودت را ب پرسپولیس نمال، تو پرسپولیسی نیسی نامرد،، تو حتی از خارجی ها بیشتر پیله باشگاه شدی و طلبت راهم اول از همه گرفتی،،، تو پول پرستی نامرد

    • پرسپولیس قهرمان

      متاسفانه بعضی آدم های مدعی چقدر راحت تهمت میزنن که یکی پولش حرومه یا حلال. چون تو پنت هاوس زندگی میکنه نونش حرومه؟؟؟!!!! فکر میکنی مسلمونی آقاجون تو و امثال تو از کافرم بدترید.
      قبلا هم پیام دادم اما سانسورچی ترسید نشر بده

    • م

      ادم دروغ گووخودخواهی هستی اگه واقعا پرسپولیسی هستی و هدفت شادی مردمه قبل بازی فینال این همه حاشیه درست نمی کردی چرا این رفتارها را خوشحالی بعد از گل یابه قول خودت دفاع ازتیمت راجلوتیمهایی که مربی ناصر حجازی بود انجام نمیدادی؟

    • بهنام ن

      به حضرت عباس دروغ میگی اقای دایی ..ایشالله ک مشخص بشه رو سیاه بشی .

      پاسخ ها

      • اسماعیل از ملکان

        دایی دوستت داریم به چشم کوری تمام دشمنانت به امید قهرمانی سایپا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج