adexo3
۸۰۱۸۷۴
۴۲ نظر
۵۰۰۱
۴۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مهاجری:

دوست دارم ۱۰ پرچم ژاپن در ورزشگاه باشد!

سرمربی ماشین‌سازی امیدوار است بتوانند مقابل پرسپولیس به برتری برسند.

ورزش سه: محمدرضا مهاجری، سرمربی ماشین سازی در نشست خبری قبل از دیدار برابر پرسپولیس راجع به در دست داشتن پرچم ژاپن توسط هواداران تراکتورسازی در مسابقه اخیرشان مقابل سرخ پوشان پایتخت گفت: توهین، فحاشی و ... نشده است؛ تیم مقابل بازیکنی از آن کشور دارد و اگر بحث کاشیما بود، نماد کاشیما را می‌آوردند؛ تراکتورسازی بازیکن ژاپنی دارد.

او راجع به اعتراض بازیکنان پرسپولیس به ورود پرچم ژاپن به ورزشگاه و تاثیر منفی روی روحیه آنها ابراز کرد: اگر قرار است پرسپولیس با پرچم ژاپن به مشکل بخورد، دوست دارم فردا ۱۰ تا پرچم ژاپن در ورزشگاه باشد؛ به نظرم این کارها فرار رو به جلو است.

سرمربی ماشین‌سازی تصریح کرد: در هفته گذشته ۵ بازیکن امید را به ترکیب اضافه کردیم و با تیم کار می‌کنند؛ سعی داریم تا نیم‌فصل صبر کنیم؛ با این شرایط پیش می‌رویم و می‌خواهیم بازیکنان امیدی اضافه کنیم که بتوانند به تیم کمک کنند؛ حضور بازیکنان امید کیفیت تمرینات تیم ما را بالاتر برده و شاداب‌تر کرده است؛ امیدوار هستیم در نیم‌فصل دوم نیز شرایط قراردادی و صدور کارت آنها را انجام دهیم.

مهاجری تصریح کرد: همیشه گفتم که تیم‌های شهرستانی چهار بار فرصت دارند تا فوتبالشان از طریق شبکه ملی پخش شود؛ این یکی از شانس‌های ماست که می‌توانیم به واسطه دیدارمان با استقلال و پرسپولیس توانایی‌های که داریم را اثبات کرده و به نمایش بگذاریم؛

مقابل استقلال بازیکنان به خوبی از این فرصت استفاده کردند؛ امیدوارم در بازی فردا بچه‌های ماشین‌سازی حرف اول را در زمین از لحاظ تاکتیکی و نتیجه‌ای بزنند و همانطور که هفته به هفته تماشاگران ما زیاد شدند، فردا هم بیایند به خوبی از شاگردانم حمایت کنند.

او عنوان کرد: هفته گذشته اتفاقاتی در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی رخ داد که ممکن است برخی از حساسیت‌ها باقی مانده به مسابقه فردا و ورزشگاه بنیان دیزل منتقل شود ولی این را به دو بخش تقسیم می‌کنیم.

دوست دارم ۱۰ پرچم ژاپن در ورزشگاه باشد!

سرمربی ماشین‌سازی اضافه کرد: تمام زیبایی فوتبال به همین کُری خواندنش است، اما نباید به توهین و یا هتک حرمت کشیده شود؛ متاسفانه در بازی تراکتور و پرسپولیس پرچم قره باغ را نشان دادند و همان موجب شروع حاشیه شد؛ متاسفانه یک سری به دنبال این هستند از این قضیه سواستفاده کنند،اما خوشبختانه خیلی زود ختم به خیر شد و نسبت به سال‌های گذشته تنش کمتری داشت؛

فردا هم با توجه به تدابیر آقای زنوزی جایگاه‌های لازم در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار می‌گیرد تا تحت فشار نباشند؛ خوشبختانه مهمان نوازی یکی از خصایص ویژه مردم تبریز است و ما هم به آن احترام می‌گذاریم. من خیلی جاهای ایران کار کردم، اما کمتر جایی این مهمان نوازی را دیدم.

مهاجری اضافه کرد: همان پرسپولیس که می‌گویند بازیکن ندارد و نیمکت‌اش ضعیف است، در نیم‌فصل دوم همان نیمکت‌نشینان را به من بدهند که قول می‌دهم و می‌نویسم با همان تیم جزو ۶ تیم بالای جدول می‌شوم؛ بازیکنان ذخیره پرسپولیس نفرات کوچکی نیستند؛ ما هم همان مشکلات را داریم ولی دیگر عادت کردم به نداشته‌ها فکر نکنم.

او ادامه داد: ۴ بازیکن مصدوم دارم و یک بازیکن بی‌دلیل در مسابقه قبل محروم شده است؛ کسی از حق ما دفاع نمی‌کند؛ چرا عزیز معبودی باید در دقیقه ۴۳ بازی با سپاهان اخراج شود؟ ؛ آن هم بدون اینکه برخوردی با بازیکن تیم مقابل داشته باشد؛ جلوی چشم کمک داور آن اتفاق افتاد ولی او بدون اینکه به داور بگوید برخوردی رخ نداده، به داور نگفت نباید کارت زرد دوم را بدهد.

سرمربی ماشین‌سازی ابراز کرد: به داشته‌هایمان افتخار می‌کنیم و تمام تمرکزم را روی آنها گذاشتم، اما در زمان تعویض و برخی پست‌ها که محرک تیمم باشد، بازیکن نداریم؛ به همین خاطر مجبور هستم بازیکنان را در پست غیر تخصصی بازی دهم؛ فردا هم قطعا دو بازیکن در پست غیر تخصصی به میدان می‌روند؛ این مسائل دست ما را بسته است ولی با این حال تمام وجودمان را در زمین می‌گذاریم.

مهاجری یک زمان یک سری بازیکن به تیم شخصیت می‌دهد ولی پرسپولیس، تیمی است که به بازیکن شخیصت خواهد داد؛ به جرات می‌توانم بگویم اگر نام پرسپولیس مقابل آن تیمی که برابر تراکتورسازی بازی کرد، نبود، قطعا تراکتور بالای ۳-۲ گل می‌زد ولی نام پرسپولیس و استقلال سنگین است و همین مسئله موجب می‌شود تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کند، فشار بیشتری به تیم مقابل بیاید، مورد توجه اصحاب رسانه و مباحث داوری باشد که این مسائل شرایط ۵۰-۵۰ را به سود این دو تیم(استقلال و پرسپولیس) می‌کند.

او یادآور شد: اینکه بخواهیم خودمان را از قبل برنده بدانیم، درست نیست؛ البته موجب خوشحالی است که بازیکنان ما عملکردی داشتند که شما معتقد هستید می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم؛ تمام وجودمان را در زمین می‌گذاریم تا برنده شویم ولی فردا مشخص می‌شود که شرایط مسابقه چطور رقم می‌خورد و این مسائل دست من نیست؛ قول می‌دهم بازیکنان تمام وجودشان را در زمین بگذارند تا بازی خوبی شاهد باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه پرچم کاشیما دردسترس نیست...ی ملافه میارن یکم رنگ قرمزمیزنن وسطش میشه پرچم ژاپن

    • فرهاد مومنی

      اصلا تو با بازیکنای نیمکت پرسپولیس اول جدول بودی به خدا

    • کشک بادمجان

      این همه بازیکن خارجی تو ایران هست، فقط کشور ژاپن و بازیکنان ژاپنی پرچمدار شدند ، لعنت بر آدم دروغگو، انشاالله فردا ببازید تا روتون سیاه بشه، همه‌ی مشکلات از خود شماست

    • بدون نام

      تو هم جیره خوار مالک تراکتور هستی پس باید از کار حسودان سوراختور حمایت کنی. عظمت پرسپولیس کورتون کرده بمیرید از دیدن بزرگی پرسپولیس.

    • بدون نام

      نگو نگو
      داغ دل لنگی ها رو تازه کردی خخخخخخ

    • علیرضا

      بله مشخصه به مهمان نوازی اون از فوش دادن به هادی نوروزی اون از زدن سرپرست ما خوردبین اون از حمله به بازیکنا او تماشاگرای ما !!! لطفا حرف های خنده دار نزن نمیخواد خودتو جلوی مالک باشگاه ماشین سازی او تراکتور عزیز کنی .... بعدم خودتو با پرسپولیس مقایسه میکنی !!! شما تیم هستی که برای بقا میجنگی پرسپولیس برای قهرمانی تو سه چهار تا جام ..... شما خودتو با پرسپولیس مقایسه نکن تو اگه سرمربی خوبی بودی تو یه تیم بهتر مربی گری میکردی خواهشا نگو همین بازیکنا رو به من بدن فلان میکنم .... منظور از دست خالی اینه که بازیکن نداره روی نیمکت برای تعویض یعنی یعنی بازیکن نداره تو چهار تا جام بازی کنه که این همه فشار روی بازیکناس که هر چند روز تمرین میکننو مسابقه میدن تو تیم ملی بازی میکنن .....لطفا بی تعصب صحبت کنید

    • موسوی

      اخه برادر من پرسپولیس فرار رو به جلو میکند یا شماها!!!!؟؟؟؟تراکتور بازیکن خارجی ا کشورهای دیگه هم داره چرا پرچم اون کشورها را نمیارن؟؟؟؟؟ اتفاقا بازی های قبلی فوروارد سوراختور که فکر کنم اسکاتلندی هستش هم خوب بازی کرده و هم خوب گل زده،و محبوب تر از بازیکن ژاپنی هم هستش،چرا پرچم کشورش را نمیارن؟؟؟؟؟ ... مردم شعورشان بیشتر از این چیز است.

      پاسخ ها

      • Araz

        اینکه پرچم کدام کشور رو بیاریم به خودمان مربوطه نمیخواد شما برا ما تعیین تکلیف کنی بعدش هم خوب کردیم پرچم ژاپن و آوردیم

      • بدون نام

        دانشمند تراکتور تو بازی مهم در آزادی دومهاجم خارجیش رو به دلایل مختلف از دست داد و اونا نیومدن ولی یوگیتا تو تمریناتش با تعصصب و منظم حاضر میشد و همین هم شده بود قوت قلب هوادارا که حداقل سوگینا عملکرد خوبی داشته و هم تشکر برای نظم و انظباتش برخلاف دو بازیکن دیگه خارجی!
        بهتره خدا رو هم درنظر بگیرید و ناحق و دور از واقعیت صحبت نکنید

    • کشک بادمجان

      خدارا شکر وطن فروشی خوبی باب شده، انشاالله خداوند نصیب همه‌ی ایرانی ها کند تا کسی خصوصاً تیم های داخلی فوتبال و انشالله تیم ملی فوتبال هم بهره مند شوند

    • بدون نام

      چوخ یاشا کیشی موفق اولاسان انشالله

    • مسعود.

      تو وهمفکرانت شکر خوردین! چطور زمانیکه تراکتور ادینهوبازیکن برزیلی روداشت که هربازی براشون گل میزد پرچم برزیل رو نمی‌آوردن، یاچرا وقتی همین سوراختور جلوی تیم‌های دیگه بازی داره پرچم ژاپن رو نمیارن!؟؟ حالا برا یه بازیکن پرچم میارن!؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوری نفهم

    • بدون نام

      مواظب میله پرچم ها هم باشین

    • علی

      جناب مهاجری

      کسی با کری فوتبالی مشکلی نداره ، ولی ای کاش همه حقیقت را میگفتند و مردم را ... حساب نمیکردند ، هر هواداری آزاده پرچم ژاپن یا هر کشور دیگه ای رو به ورزشگاه ببره و این برای پرسپولیس یه افتخاره که با دست خالی تا فینال آسیا رفته ، کاری که هیچ یک از تیمهای الان لیگ برتری نمیتونن بکنن ، ولی خواهشا حقیقت رو بازگو کنید که حمایت از بازیکن ژاپنی یه بهانه است ، امیدواریم روزی تراکتور هم بتواند با تیمهای شرق آسیا بازی کند تا پرسپولیسیها هم پرچم شرقی ها رو به ورزشگاه ببرند

      خخخخخ

    • بدون نام

      چرا دنبال حاشیه هستی مربی فهیم؟ !!!!! کی داوران به سود پرسپولیس سوت زدن؟ خجالت بکشید خجالت

    • استقلال

      واقعا شما هم فکر کنم اجنبی هستید

    • محمد احمدی

      بی غیرت

    • بدون نام

      مهاجری جون من همشهریتم ..جو گیر شدی ها

    • بدون نام

      فکرکردید،، فردا یک پنالتی به نفع پرسپولیس و یک اخراجی هم خواهید داشت تا تو باشی در مورد تیم دولتی حرفی نزنی،تیم پرسپولیس یک تیم دولتی است و تمام هزینه هایش از بیت المال تامین میگرددپس نباید مسئولان اجازه بدهنداین هزینه ها هدر برود،اقای مهاجری تو ادم خوبی هستی که به جوانها در مقابل پرسپولیس بازی میدهیداما همین پرسپولیس اگر رونالدو،مسی را هم داشته باشد بازهم غر می زنندکه کسی از ما حمایت نمیکنند.

    • amin

      پول زنوزی چکارا نمیکنه

    • بدون نام

      مرتیکه پولکی , تو اصلا رزومه ات در فوتبال چیه ؟؟؟ اول خودت رومعرفی بکن چه پخی هستی ؟؟؟؟

    • ش.ص

      حالا ازش بپرس فرار رو به جلو یعنی چی ؟ اگه تونست جواب بده. برو بابا . در حد سوادت صحبت کن. فوتبالیست نمی شدی الان دربان هم نبودی.

    • بدون نام

      فکر میکردیم تو آدمی..

    • بدون نام

      فقط توی این فدراسیون خراب شده..یه مالک دوتا تیم داره..خاک برسرتون

    • بدون نام

      زنوزی اینجا..زنوزی اونجا..همه جا
      چ خبررررره
      مگه میشه!!!!!!!!!!!!!!؟

    • بدون نام

      مهاجری دکل نورد..

    • بدون نام

      آقای سرمربی که لیاقت نداری چون آدم دروغگو شرف ندارد با شعارهای کاشیما کاشیما چکار میکنی اونو چطور لاپوشانی میکنی پس لطف کن هیسسسسسس

    • جواد

      برو کشکتو بساب

    • a

      خدایی آن زمان که تیم ملی بحرین باپرچم عربستان آمدتوزمین باتیم ملی ایران بازی کردماچی میگفتیم باتوجه به اینکه هردوکشورعرب بودن
      خیلی میگفتن بحرینهازن عربستانیهاهستن حالا چی بگن ...

    • بدون نام

      اون پرچم یاد آور افتخار ماست.کاری که هیچ کدوم از تیما نتونستن بکنن.بیارید روحیه مونو بالا میبره.یادمون میفته کاری کردیم کارستان

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      خودتم خوب می دونی آقای مربی اتوبوسی ،همش ...شعر گفتی.

    • امید

      اصلا شما عددی نیستی که در مورد پرسپولیس نظر بدی

    • کشک بادمجان

      خاک بر سرت با این تفکرت ، حاکم شهری که مرغابی بود بر سر آن شهر چه غوغایی بود

    • بدون نام

      آقای مهاجری کاملا درست عرض کردن به امید برد تیم ماشین سازی

    • بدون نام

      آقای مهاجری کاملا درست عرض کردن به امید برد تیم ماشین سازی

    • بدون نام

      پرچم قره داغ ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!! آخه چرا شر و ور تحویل میدی

    • بدون نام

      این نوشته رو نگه دارید تا روزش
      بخاطر همین گفته ناحق مهاجری روز ذلالتش دیر نیست

    • بدون نام

      این پرسپولیسم دیگه شورشو درآورد همه باید باب میل مربی و مدیر و بازیکنای نازک نارنجی این تیم رفتار کنن. داورا به نفعشون سوت بزنن. بازیا مطابق میلشون برنامه ریزی بشه. تماشاچیشون فحاشی بکنه تا بتونن نتیجه بگیرن. با بسیج کل مملکت هم آخرش ضایعمون کردن و قهرمان نشدن. حالا هم مقام جعلی نایب قهرمانی رو به هم تبریک میگن. آخه کجای دنیا مرحله ی حذفی نایب قهرمان بعنوان مقام بحساب میاد؟ وقتی نایب قهرمان داریم که جام یا کاپ نایب قهرمانی بگیرن. کی بهشون جام نایب قهرمانی داده؟ کجای دنیا میگن نایب قهرمان مثلا باشگاه‌های اروپا یا لیبرتادورس؟؟!!!! بحق چیزای ندیده و نشنیده،،،،،

    • اژدرهای سرخ

      باخواندن این تیتراونهم ازشخصی مثل آقای مهاجری بیشتر به این واقعیت تلخ رسیدم. باپول میتوان شرف انسان های بی هویت امثال آقای مهاجری یاحاج صفی مسعود شجاعی ودررأس همه فروزان را با یک کیسه کودحیوانی خرید. بعد چنین آدم پولکی میخواد مقابله اربابش زنوزی فوتبال جوانمردانه ارائه بده. آقای تاج کمی وجدان هزینه کنید لااقل این روزهای آخر یه کارمثبت کرده باشی

      پاسخ ها

      • سیاوش

        درود خدا بر اژدرهای سرخ
        آفرین بر شما
        ایول رفیق

    • بدون نام

      ۱۰۰۰ پرچم هم به زمین بیاری حریف پرسپولیس کبیر نمیشی امروز کی یکیشو خوردی خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج