۸۰۱۹۱۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

علی‌محمدی: با صدرنشینی به پرسپولیس می‌رسیم

جلال علی محمدی می گوید خوشحال است که حضورش و پاس گلی که در دیدار برابر ماشین سازی ارسال کرده، برای تیمش مثمرثمر باشد.

ورزش سه: جلال علی محمدی هافبک تیم فوتبال سپاهان در مورد آخرین شرایط تمرینات این تیم پیش از دیدار حساس برابر پدیده که روز جمعه برگزار خواهد شد، گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. به غیر از بازی هفته پیش که مساوی کردیم شرایط خوبی داریم؛ البته این بازی فرق می کند. خدا را شکر تیم یکدستی داریم. بازی خیلی سختی داریم ولی باید ببریم. به امید این بازی را می بریم و به صدر جدول می رویم.

وی در مورد بازی هفته گذشته برابر ماشین سازی که با تساوی خاتمه یافت، توضیح داد: درست است که یک امتیاز گرفتیم که می تواند در آینده به ما کمک کند ولی دو امتیاز را از دست دادیم که باید حتما در بازی های بعدی جبران کنیم.

علی‌محمدی: با صدرنشینی به پرسپولیس می‌رسیم

جلال علی محمدی در دیدار برابر پدیده به زمین آمد و موفق شد، پایه گذار گل مساوی تیم شود. او در این مورد توضیح داد: راجع به پاس گلی که دادم باعث شد، اعتماد به نفسم بیشتر شود. این باعث می شود در بازی های بعدی اگر مربی تشخیص داد و بازی کردم، شرایط بهتری داشته باشم. خدا را شکر وقتی وارد زمین شدم توانستم مثمرثمر باشم و نباختیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار برابر پدیده که می تواند پیروزی در آن، طلایی پوشان را به صدر جدول برساند، افزود: پدیده تیمی با شخصیت است ولی برای ما فرقی نمی کند، با چه تیمی بازی می کنیم. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید همه تیم ها را در خانه خودمان ببریم. این بازی هم صد در صد برای بردن می رویم و صدرنشینی هم می تواند شیرینی خوبی برای سه امتیازی باشد که می گیریم.

علی‌محمدی در مورد دو بازی سخت پیش روی سپاهان مقابل پدیده و سپس پرسپولیس که البته هر دو در نقش جهان برگزار خواهند شد، اینگونه پاسخ داد: این دو بازی سخت است ولی ما اول فقط به پدیده فکر می کنیم. در حال حاضر برد پدیده خیلی برای ما مهم تر است و بعد که به امید خدا بردیم به بازی پرسپولیس فکر می کنیم و اگر زمانی که با پرسپولیس بازی می کنیم، صدرنشین باشیم، شرایط خیلی فرق می کند.

هافبک سپاهان در پایان در مورد رایگان شدن بازی و پر شدن احتمالی ورزشگاه نقش جهان گفت: حضور هواداران همیشه مثبت و تاثیرگذار است.خوشبختانه هواداران ما در هر شهری ما را حمایت کردند و خیلی خوشحال می شویم که این بازی هم در کنار ما باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کشک بادمجان

      انشاالله، نمی رسید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج