اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۳۹۹۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مطهری: این کارازعهده تیم‌های بزرگ بر می‌آید

مطهری با اشاره به این که این نتیجه فقط از تیم های بزرگ بر می آید ابرازامیدواری کرد در لیگ هم بتوانند روزهای خوبشان را تکرار کنند.

ورزش سه: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان موفق شد دریک دیدارحساس و به یاد ماندنی تیم فوتبال الغرافه قطر را در ورزشگاه اختصاصی خودش با نتیجه ۳ بر دو شکست دهد تا جواز ورود به مرحله گروهی جام باشگاه های آسیا را به دست بیاورد.

ارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن نود دقیقه در ترکیب این تیم بازی کرد و موفق شد گل دوم و تساوی را وارد دروازه الریان کند.

وی بعد ازاتمام این بازی گفت: « ما می دانستیم که قراراست درمقابل چه تیمی به میدان برویم ضمن این که به این امرواقف بودیم که این تیم درحال حاضردرصدر جدول رده بندی لیگ قطر حضور دارد.»

وی درادامه افزود:« تمام درو دیوارهای ورزشگاه ازتبریکات قهرمانی تیمی ملی قطر پرشده بود. همه این ها نشان دهنده این است که الریان دربهترین شرایط روحی و روانی قرارداشت.»

مطهری درخصوص جریان بازی هم اظهار کرد:« تصورش را هم نمی کردیم که درهمان دقایق ابتدایی دروازه مان بازشود . دو سهل انگاری کوچک باعث شد که دو گل دریافت کنیم و این باعث شد که دیگرچیزی برای از دست دادن نداشته باشیم و بعد از آن مجبور شدیم با همه تمرکز و وجودمان به بازی برگردیم.

معمولا درچنین شرایطی زدن یک گل خیلی می تواند مثمرثمرواقع شود وخوشبختانه این مهم دردقایق ابتدایی نیمه دوم حاصل شد. همین موضوع سبب افزایش روحیه کل تیم و درعین حال به همه ثابت شد که می توانیم به گل دوم هم دست پیدا کنیم و به بازی برگردیم .»

ارسلان که خودش مدت ها بود چنین درخششی نداشت‌و با زدن این گل هم باعث شد خودش به فوتبال و هم تیمش به بازی برگردد ادامه داد:« واقعا درهوای شرجی دوحه زدن گل سوم و پرس تیمی مثل الریان انصافا کاری بود که فقط از توان یک تیم بزرگ بر می آمد و ما موفق شدیم این کار را انجام دهیم.»

وی در خاتمه گفت:« شدیدا به این برد احتیاج داشتیم تا نشان دهیم ذوب آهن یک تیم بزرگ با بازیکنان بزرگ است و امیدوارم در ادامه نیم فصل دوم لیگ برتر با رعایت عدالت در داوری ها نشان دهیم که چه تیم خوبی هستیم .»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ چقدر شماها احمق هستین از بسکه دنبال حاشیه درست کردن برا این واون هستین از بس دنبال دروغ گفتن وتهمت زدن هستین همیشه همه چی رو غلط غلوت تحویل خواننده ها میذارین اولا الغرافه بود نه الریان دوما اون تیم مال این غلط ها نیست صدرنشین لیگ قطر باشه صدرنشین قطر باید الدوحیل باشه احمق ها خخخخخخخخخ خخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • آریو

        ایول
        خوب گفتی داداش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج