۸۳۳۹۹۵
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

وقتی منصوریان ادعای سرخابی‌ها را نقض می‌کند

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی توانست الغرافه را شکست بدهد که «اوساگوآنا» با یک گل و یک پاس گل نقشی کلیدی در این موفقیت داشت؛ بازیکنی که فقط ۲۰ روز از حضورش در ذوب آهن گذشته است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ذوب آهن در شب درخشش مهاجم تنومند نیجریه‌ای خود توانست در حالی که ابتدا دو گل از حریفش عقب افتاده بود با سه گل میزبانش را شکست دهد. در این موفقیت نمی توان از نقش مهاجم تازه وارد آنها «کریستین اوساگوآنا» به راحتی گذشت.

اوساگوآنا مقابل الغرافه یک گل زد و یک پاس گل داد تا بازیکن تاثیرگذار این بازی باشد. گل این مهاجم بلند قامت، اولین گل وی برای ذوب آهن نبود. او اولین گلش را برای این تیم را در اولین بازی آسیایی آنها مقابل الکویت به ثمر رسانده بود.

اوساگوآنا با دو گل و یک پاس گل در دو بازی از لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته است و نشان داد ذوب آهنی‌ها خرید قابل توجهی برای خط حمله خود داشته است.

در حالی کریستین اوساگوآنا خیلی زود در تیم جدیدش جا افتاد که معمولا تیم‌های ایرانی مهاجمانی به خدمت می‌گیرند که زمان زیادی برای نشان دادن سطح توانمندی‌شان لازم دارند و بعضا هرگز نمی توانند توانمندی هایشان را نشان دهند و بدون عملکرد خاصی از تیم‌هایشان جدا می‌شوند.

برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر سرمربیان استقلال و پرسپولیس در این مدت در دفاع از خریدهای جدید این دو باشگاه تاکید کرده اند که نفرات جدید برای هماهنگی با یک تیم به زمان زیادی نیاز دارند. برانکو در نشست خبری پیش از بازی با پدیده تاکید کرد بازیکنانی که تازه به تیمش اضافه شده اند حتی شاید به ۱۰ ماه زمان نیاز داشته باشند.

وینفرد شفر هم در هفته های گذشته بارها بر زمان‌بر بودن هماهنگی بازیکنان جدید تاکید کرده بود. این در حالی است که خرید جدید ذوب آهن در واقع نقض کننده ادعای شفر و برانکو است. اوساگوانا در ۲۰ روز توانست خودش را به ترکیب ذوب آهن تحمیل و دو گل و یک پاس گل آسیایی در کارنامه اش ثبت کند.

پیش از این منصوریان در استقلال بازیکنان خارجی مثل رابسون جانواریو، سرور جباروف و پادوانی را استخدام و در نفت تهران هم پادوانی و آلویز نانگ را برای بازی در تیمش انتخاب کرده بود. بازیکنانی که نه تنها خیلی زود توانستند بعنوان بازیکنانی موثر و کلیدی خود را مطرح کنند، بلکه برای رسیدن به آمادگی و هماهنگی لازم با تیم زمان زیادی هم نیاز نداشتند و در همان اولین بازی‌هایی که داشتند توانمندی‌هایشان را نشان دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      آفرین برذوب آهن وجوانانش.دستتون دردنکنه که باعث شادمانی مردم شدید.

    • بدون نام

      چرا نگو با یک گل شاید شانسی شما چطور ادعاتون میاد با یک بازی تصمیم می گیرید وبعد ادعاتون میشه کارشناسی بگذار حداقل سه بازی بکند اگر همچنان موفق بود بعد بیا یکی مثل برانکو شوفر را زیر سوال ببر بدبخت برانکو اندازه موهای ریخته سر منصوریان افتخارداره میخوای منصوریان را بزرگ کنی روش دیگه انتخاب کن که مسخره نشی پس هیسسسسسسس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگیه اومده زرزر کرده، افتخارات برانگو، افتخاراتش به دلالی هاشه خخخ!!!

      • بدون نام

        تو یکی زر نزن

    • بدون نام

      ز رنزن ذوب اهن رابادهیاهیوی هواداران پرسپولیس واستقلال میبرد استرس داره ذوب خنگول بازی درذوب بااین دوتیم پرطرفدار فرق دارد ای کیو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج