۸۳۵۹۰۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

قربانی پرستاره‌ترین خط حمله لیگ

روح الله باقری با شروع نیم فصل دوم رقابت ها اصلا شرایط خوبی ندارد و در ۴ دیدار آبی پوشان حتی در لیست ۱۸ نفره تیم هم قرار نگرفته است.

ورزش سه: روح الله باقری با شروع نیم فصل دوم رقابت ها اصلا شرایط خوبی ندارد و در ۴ دیدار آبی پوشان حتی در لیست ۱۸ نفره تیم هم قرار نگرفته است.

برای به یادآوردن روزهای خوب روح الله باقری باید به فصل پیش نگاه کنیم؛ جایی که این بازیکن به همراه سایر بازیکنان خونه به خونه که هر کدام حالا در تیمی لیگی برتری بازی می کنند، روزهایی رویایی را سپری می کرد و فاصله ای تا فتح جام حذفی و رسیدن به لیگ برتر نداشتند که به یکباره شانس از آنها روبرگرداند.

اگرچه خونه به خونه ناکام بزرگ رقابت‌های فوتبال ایران در فصل گذشته نام گرفت ولی ستاره های این تیم با نمایش هایی که با پیراهن تیمشان داشتند، توانستند به تیم های لیگ برتری راه پیدا کنند و باقری هم می توان گفت سرشناس ترین بازیکن آن تیمِ پرستاره بود که راهیِ تیم آبی پوش پایتخت شد.

روح الله باقری در استقلال شروع خوبی داشت ولی آبی پوشان شرایط خوبی نداشتند، تا سه گل زده این مهاجم ۲۸ ساله در رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، دردی از آبی پوشان دوا نکند و شفر در پنجره زمستانی تمام توان خود را برای تقویت بخش تهاجمی تیم خود گذاشت.

قربانی پرستاره‌ترین خط حمله لیگ

جذب اسماعیل گونسالوس، گادوین منشا، پاتوسی، بازگشت شجاعیان از مصدومیت و همینطور حضور بازیکنانی نظیر فرشید اسماعیلی، اللهیار صیادمنش و حتی تبریزی که شفر امیدوار به درخشش او است، سبب شده تا باقری حالا در 4 بازی نیم فصل دوم به فهرست 18 نفره تیم هم راه پیدا نکند.

با این حال استقلال در روزها و هفته های آتی باید در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و انجام بازی های فشرده می تواند این فرصت را برای درخشش دوباره باقری که سال گذشته در همین مقطع یکی از بازیکنان آماده فوتبال ایران بود را فراهم کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایی شفر نابودش کرد از منشا خیلی بهتر بازی میکنه

    • (م..ب) مصطفی بادینی زاهدان

      نا امید نشه شک نکنه ما بهش نیاز داریم .مصدومیت محرومیت افت در هرتیمی پیش میاد درضمن بازیای لیک فهرمانان و بازیای لیگ مونده مطمن باشه بازی بهش میرسه....خیلی بازیکن مودب و خوبیه

    • عشق فقط پرسپولیس

      وزیرپرسپولیسی چقدربازیکن درجه1برای کیسه هاخریده حالاخوبه وزیرپرسپولیسیه،30تابازیکن درجه1گرفتن ولی دارن نابودشون میکنن کیسه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج