۸۳۷۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

بیانیه باشگاه تراکتورسازی برای هوادارانش

باشگاه تراکتورسازی در آستانه دیدار مقابل سپاهان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای از هواداران پرشور خود برای حضور در این دیدار حساس دعوت کرد.

خبرگزاری فارس: باشگاه تراکتورسازی در آستانه دیدار مقابل سپاهان اصفهان با انتشار بیانیه‌ای از هواداران پرشور خود برای حضور در این دیدار حساس دعوت کرد.

به نقل از سایت باشگاه، تراکتورسازی بیانیه‌ای به شرح زیر صاد کرده است:

رقابت‌های لیگ برتر به هفته‌های حساس خود رسیده است و تیم تراکتور با حمایت هوادارانش خود را برای حضور در جمع صدرنشینان آماده می‌کند.

سرخ پوشان با حمایت هوادارانشان در دیدار مقابل استقلال تهران توانستند خاطره ای به یادماندنی بر جای بگذارند و با حضور بیش از ۱۰۰ هزار هوادار نام خود را جهانی کردند به‌طوری‌که صفحه رسمی فیفا، ای اف سی، بزرگ‌ترین صفحات ورزشی جهان و... این حضور بی‌بدیل را پوشش خبری دادند.

تراکتور همواره به داشتن این هواداران بر خود می‌بالد و خداوند را شاکریم که یار دوازدهم ما در سکوها همیشه و هر جا پشت تیم خود بوده و هیچ‌گاه دست از تشویق بی حاشیه تیم محبوب خود برنداشته است.

هواداران تراکتور در دیدار حساس مقابل استقلال بدون توجه به سرمای هوای تبریز به حمایت از تیمشان پرداختند و ۹۰ دقیقه زیر بارش برف و باران و در سرمای آذربایجان به‌طور ایستاده به حمایت از تیمشان پرداختند. آن‌ها همچون همیشه سختی‌های فراوانی را به جان خریدند و با مشقت‌های فراوان مسیر استادیوم را پیموده‌اند تا تراکتور درنبرد با رقبا تنها نماند و شعار "یل یاتار طوفان یاتار یاتماز تراکتور بایراقی" را سر دادند و اجازه ندادند لحظه‌ای پرچم تراکتور بر زمین بماند.

حال حماسه‌ای دیگر در راه است و هواداران از جای‌جای دیار آذربایجان متحد شدند تا فردا سکوهای ورزشگاه یادگار امام را سرخ‌فام کنند و با حمایت پرشور خود از شاگردان جرج لیکنز حماسه‌هایی بی‌نظیر بیافرینند تا حریف دست‌خالی از تبریز روانه شود.

فردا می‌خواهیم بار دیگر با یک «یا علی» گام به جلو بگذاریم و برای رسیدن به اهداف خود از هواداران پرشور، وفادار و آگاه تراکتور می‌خواهیم با حضور حماسی خود در ورزشگاه در طول ۹۰ دقیقه به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند تا با تشویق‌های خاص خود بار دیگر فرهنگ ناب مردمان آذربایجان را به نمایش بگذاریم و با یاری خداوند یک گام دیگر به‌سوی هدف خود برداریم.

اکنون‌که چشم فوتبال ایران به ما دوخته‌شده است، با همدلی و اتحاد و پرهیز از هرگونه بی‌احترامی به حریف و تیم داوری روز جمعه تاآخرین لحظه به دفاع از نام تراکتور می‌پردازیم تا تأثیر این حمایت را در ساق پای سرخ پوشان ببینیم و به یاری خداوند به موفقیت دست‌یابیم.

وعده ما:

روز جمعه ۱۰ اسفند سال ۱۳۹۷ ساعت ۱۶

ورزشگاه ۷۰ هزارنفری یادگار امام (ره) تبریز

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیروان

      حماسه یکصدهزار نفری، بعد انتهاش نوشته ورزشگاه هفتاد هزار نفری!!! چرا اینجا همه چی حماسه ست؟ مگه نیوکمپ همیشه 98 هزار تکمیل نیست یعنی اونام حماسه خلق میکنن تو همه بازیاشون؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      واقعا این باشگاه تو لیگ بازی میکنه جنگ جهانی رفته چه حماسه ای واقعا خودتونم باورتون شده خودتونم بکشید نمی‌تونید قهرمان بشید طرفدارهای تیم‌های دیگه رو راه ندید استادیوم ترافیک درست کنید برای تیم‌ها تو تبریز حاشیه درست کنید بازم نمی‌تونید چون توان قهرمانی ندارید کل تیمتون سه تفنگدار تیم ملی هستن ولاغیر اگه اونا نباشن تیمتون اندازه تیم‌های محلاته

    • تاآاااااجیم

      جشم ایران ب شما سوزاختوری ها وشله زردی ها دوخته شده؟؟؟خخخه حرفهاا میزنیدها

    • کیا

      سوراختور سازان

    • رر

      جونم آذر بایجان

    • ع

      به عنوان یک پرسپولیسی لذت بردم...احسنت

    • پارس پلیس

      بیا برو جم کن عامو چرت و پرتا چیه مینویسی از خودت خجالت بکش یکم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج