۸۳۷۵۴۰
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تابش: برانکو نباید اسم سپاهان را می‌آورد!

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم و دلیلی نداشت برانکو هم اسم سپاهان را بیاورد.

خبرگزاری میزان: مسعود تابش در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر که با شکست شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید اظهار داشت: به ما می‌گویند بیانیه ندهید و ما ۵، ۴ ماه پیش آخرین بیانیه را دادیم، ولی زمانی که می‌بینیم اشتباهات همچنان ادامه دارد مجبوریم اعتراض کنیم. در نیم فصل دوم سپاهان از داوری به شدت ضرر کرده و فقط کافی است که شما عملکرد داوری در بازی‌های ما و دیگر تیم‌ها را مقایسه کنید.

وی افزود: گل اول تراکتورسازی که از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید اصلا خطا نبود و این را کارشناسان داوری هم تایید کردند. همچنین ساسان انصاری خطای بدی روی بازیکن ما انجام داد و باید اخراج می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد.

در بازی با صنعت نفت آبادان هم همین شرایط بود و یک پنالتی مهم برای ما گرفته نشد. در چهار بازی قبلی در دو دیدار که خوب نبودیم قضاوت داوران تعیین کننده بوده و نمی‌دانم چرا همیشه این اتفاقات به ضرر ما است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: فکر می‌کنم مصاحبه‌ قبل از بازی‌ها به شدت روی بازی‌ها تأثیر گذار است. ما امیدواریم بودیم از داوری در بازی با تراکتورسازی ضربه نخوریم، اما به نظر می‌رسد داوران با مصاحبه‌هایی که در چند روز گذشته انجام شد تحت تاثیر قرار گرفتند.

برای چه برانکو سرمربی پرسپولیس در حالی که اصلا تیمش با سپاهان بازی ندارد در مورد ما صحبت می‌کند و اسم سپاهان را به زبان می‌آورد؟ چرا زنوزی قبل از بازی با ما مصاحبه جنجالی می‌کند و برخوردی نمی‌شود؟ روی گل اول تراکتورسازی اصلا خطایی صورت نگرفت که داور ضربه ایسگاهی به آنها داد. حتی ساسان انصاری خودش بعد از بازی به رختکن سپاهان آمد و گفت: منتظر بودم داور من را اخراج کند!

تابش تصریح کرد: نمی‌دانیم باید چقدر این اوضاع را تحمل کنیم. مطمئنا مکاتباتی انجام می‌دهیم تا این اشتباهات را به حداقل برسانیم، چون سوت‌هایی که در بازی با صنعت نفت و تراکتورسازی زده شد در نتیجه تاثیر گذار بود. من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم و دلیلی نداشت برانکو هم اسم سپاهان را بیاورد.

به جرات سپاهان و ذوب‌آهن امسال بیشترین ضرر را از داوری کردند و این فقط نظر ما نیست بلکه نظر کارشناسان داوری است. نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم و برای این اشتباهات به کمیته داوران اعتراض می‌کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا تیمش دوباره می‌تواند به صدر جدول برگردد یا خیر خاطرنشان کرد: ما یک بازی کمتر انجام دادیم و اگر آقایان اجازه بدهند حتما دوباره به کورس قهرمانی بر می‌گردیم، هر چند که الان هم خیلی دور نیستیم. ما هیچ‌وقت نخواستیم داوری به نفعمان باشد، ولی حداقل به ضررمان هم نباشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه صفحه مجازی این باشگاه پستی منتشر کرده که در آن کفاشیان درباره لیگ چهاردهم می‌گوید: تاج به من زنگ زد که هوای تراکتورسازی را داشته باشید، عنوان کرد: صحبتی در این مورد ندارم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صاعقه

      متاسفم واست آقای تابش
      هوووچی
      ساسان کی گفت باید اخراج میشدم از خودت حرف در نیار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صاعقه،تو از کجا میدونی ساسان نگفته؟؟اون از رختکن تیم خودش خبر نداره اما تو خبر داری؟؟؟کارشناسان داوری حرفای تابش و تأیید کردن که نه خطا بود و ساسان هم اخراج میشد،من طرفدار سپاهان نبستم،همه اینا بخاطر تیم حکومتی چرکپولیسه،ببین بازی لنگ و تراکتور چه بلای سر تراکتور میارن

    • بدون نام

      زر نزن اگر تاج نبود الان شما باید تو دسته یک بازی میکردید تو برو به سرمربی تیمت بگو اینقدر به پرسپولیس کاری نداشته باشد سپاهان عددی نیست که برانکو حتی به آن فکر کند

    • بدون نام

      آقای تابش من یه راهکار یادتون میدم تیمهایی که به اصفهان میان
      داور (قهرمانی) رو بخرید یا به بازیکنان حریف (پرسپولیس) آب مسموم بدید
      شما که تو مکتب شله‌زرد همه جور حرومزاده بازی دارید

      پاسخ ها

      • ¤▪پاسارگاد▪¤

        آی قوربوون اون حرف و کلامت گل گفتی !!!

        ازراین اصفهونی های خبیس و پرادعا هرکاری بگی درمیاد ... از کجا معلوم فصل قبل و در آستانه اون رسوایی سقوط شعله زرد ها به دسته یک تیم اصفهونی ریاستی فدراسیون به داد شعله زردها نرسیدند هااا

    • بدون نام

      سپاهان مافیای فساد در فوتبال و امسال هم رییس کل مافیای فوتبال یعنی گروهبان قندلی اومده کمکتون . اقای تابه فرافکنی و فرار رو به جلو ممنوع

    • بدون نام

      اقای تابش حق کارگران فولاد که در سختترین شرایط دارن کار میکنن را تو حلقوم ی عده حروم خور نریز به عنوان شیرینی به داوران وووووو نده

    • مهدی عطا

      مگربرانکو چی گفته گفته سپاهان سوراخ خوب هست
      پرسپولیس سرورتون

      پاسخ ها

      • zoro

        آخی دلم برات کباب خواست تو رو خدا ببین کیا از ضرر داوری صحبت میکنن اقای تابش دست شما تاج. قلعه نوعی. ساکت .کفاشیان.و باند گستردتون خیلی وقته برای مردم رو شده الان عصر ارتباطاته خوشبختانه ماهواره اینترنت و بقیه ابزار رسانه ای بد جوری پته شما هارو ریخته رو آب برو جمع کن بسه دیگه عوام فریبی کلاه برداری سر تا پای این فوتبال و ورزش رو شما و باند مافیاییتون به گند کشیدید و پشت اسم سپاهان مردم اصفهان قایم شدید بیچاره مردم اصفهان امیدوارم که یک روز در یک دادگاه عادلانه همتون محاکمه بشید

    • کیسه مثل داعش دو بار شیش تایی شده

      خاک تو سر شله زردتون کنم که همه بازیها رو با داوری بردید الانم مظلوم نمایی میکنید خاک تو سرتون

      پاسخ ها

      • بی نام

        اصفهان اقای ایرانه به اصفهانی تهین کنی دهندا گل میگیرم لنگی بیخاسیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج