adexo3
۸۳۸۹۴۵
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

استقلال برابر الدحیل، شبیه ایران برابر ژاپن!

آبی پوشان بعد از دریافت گل اول نظم خود را در دیدار با الدحیل از دست دادند.

ورزش سه: آبی پوشان تهرانی در روزی ۳ گل از الدحیل دریافت کردند و نتیجه نا مناسبی در خارج از خانه کسب کردند که تیم شفر قبل از دریافت گل اول و تا دقیقه ۶۰ موقعیت های بسیار خوبی داشت اما دریافت یک گل باعث شد تا آبی پوشان، ریتم خوب خود را از دست بدهند و بازی به بدترین شکل برای استقلالی ها پیش رفت.

نمایش عصبی، غیر قابل قبول و نا امید کننده استقلال بعد از دریافت گل اول، باعث شد تا الدحیل از ضد حملات خود به خوبی استفاده کند دو مرتبه دروازه استقلال را باز کند. سناریوی این دیدار شباهت زیادی به دیدار ایران برابر ژاپن در جام ملت های آسیا داشت.

تیم ملی ایران برابر ژاپن در جام ملت های آسیا در شرایطی که نمایش خوبی داشت بعد از دریافت گل اول کاملا متلاشی شد و با ارائه نمایش خوب الدحیل، شکست استقلالی ها سنگین و نا امید کننده شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که بسیاری عقیده داشتند بعد از شکست تیم کی روش، آن اتفاق می توانست برای فوتبال ایران درس بزرگی شود اما حالا به نظر می رسد این موضوع، یک معضل بزرگ در فوتبال ایران است و باید در ابعادی جدی تر به دنبال حل این معضل باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس!

      بدتر از ژاپن !!

    • بدون نام

      شاید خیلی بدتر

    • بدون نام

      نخیر همچینم شبیه نبود الدوحیل ۳ تا از بازیکنانش و نداشت تو این بازی و ۳ تا به استقلال زد ژاپن همه بازیکنانش و داشت و ۳ تا به تیم ملی زد

    • MGZ

      داداش من کجا ما قبل از گل اول جلو ژاپن خوب بودیم تازه بعد از گل خوردن از زیرتوپ زدن دست برداشتیم همین کارشناسای بیسواد پولکی به کمک بقیه فوتبال ایرانو نابود کردن.

    • بدون نام

      مربی نداریم با این همه بازیکن خوب

    • ZEDLONG

      کسایی دارن با باخت استقلال نمک میریزن که خودشون ۲ بار مقابل الهلال ۴ تایی شدن، مقابل الغرافه ۵ تایی و مقابل السد، الاتحاد، الهلال، النصر،الجزیره، الریان و همین الدحیل بارها ۳ تایی شدن و امروز هم از پس ضعیف ترین تیم آسیا تو ورزشگاه آزادی برنیومدن:)
      #پیزوری_عروس_آسیا

      @Esteghlal_ss ▏

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        دقیقن عروس اسیا مختصص شمایت العین ششششششششششششش یادتونه بعدش شما تیم دوم الدحیل سه تا بهتون زد که ما سه تا بهش زدیم با تیم اصلیش کیسه کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج