۸۴۶۳۴۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

دو گزینه خرید رئال در تابستان لو رفت

شایعات و اخبار متناقضی در مورد خریدهای تابستانی رئال به گوش می رسد اما دو رسانه معتبر اسپانیایی، شروع مذاکرات سران رئال برای جذب دو بازیکن را فاش ساختند.

ورزش سه: شایعات و اخبار متناقضی در مورد خریدهای تابستانی رئال به گوش می رسد اما دو رسانه معتبر اسپانیایی، شروع مذاکرات سران رئال برای جذب دو بازیکن را فاش ساختند.

فصل ۱۹-۲۰۱۸ برای رئال مادرید به بدترین شکل ممکن به اتمام خواهد رسید. کهکشانی ها سه ماه به انتهای فصل، دست شان از تمام جام ها کوتاه مانده و از حالا باید به فصل آینده فکر کنند.

استعفای زیدان پیش از شروع فصل و همچنین جدایی رونالدو برای رئال بسیار گران تمام شد. به خصوص اینکه سران باشگاه تصمیم گرفتند بازیکنی برای جانشینی رونالدو جذب نکنند و در طول فصل ثابت شد که بدون رونالدو، رئال در امر گلزنی چه مشکلات بزرگی دارد.

دو گزینه خرید رئال در تابستان لو رفت

رسانه های اسپانیایی می گویند که برای فصل بعد رئال قصد خرید یک مهاجم نوک، یک مدافع چپ، یک هافبک بازی ساز و یک هافبک دفاعی دارد. صحبت از ادن هازارد، امباپه و پوگبا در میان است اما نشریه مارکا و برنامه ال چیرینگیتو، دو رسانه معتبر اسپانیایی فاش ساختند که گزینه شماره یک رئال برای خط حمله و نیز هافبک بازی ساز، چه بازیکنانی هستند.

روزگذشته ساعت 12.30 به وقت مادرید، فالی رمضان، مدیر برنامه های مشهور فوتبالی در هتلی در نزدیک های ورزشگاه برنابئو مشاهده شد. او پس از دقایقی انتظار، سوار بر ماشین راهی کمپ والدبباس رئال مادرید شد و نزدیک به سه ساعت با خوزه آنخل سانچس، مدیر اجرایی رئال به گفت و گو پرداخت.

رمضان مدیر برنامه بازیکنانی چون مارکوس آلونسو، کالینیچ، کولیبالی، پریشیچ، میرالم پیانیچ و لوکا جوویچ است. طبق ادعای مارکا، هدف از مذاکرات روز گذشته، بر سر پیانیچ و جوویچ بوده است. دو بازیکنی که در فهرست زیدان برای فصلا بعد قرار دارند.

پیانیچ، ستاره بوسنیایی باشگاه یوونتوس تا سال 2021 با این باشگاه قرارداد دارد و رئالی ها روز گذشته خواهان مشخص شدن وضعیت او شدند. به نظر او با رقمی بین 60 تا 70 میلیون می تواند از یووه جدا و راهی رئال شود.

دیگر گزینه موردبحث دو طرف، لوکا جوویچ بود. ستاره خط حمله فرانکفورت که دومین گلزن برتر بوندسلیگا محسوب می شود. بازیکنی که گفته می شود با بارسلونا تمام کرده اما سران رئال روز گذشته توانستند رضایت او را جلب کنند و حالا به نظر می رسد که او به رئال نزدیک تر از بارسلوناست.

دو گزینه خرید رئال در تابستان لو رفت

جوویچ به صورت قرضی با بند خرید دائمی از بنفیکا راهی فرانکفورت شده و با درخشش فوق العاده خود، مورد توجه هر دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا قرار گرفته است.

طبق ادعای ال چیرینگیتو، هدف اصلی ملاقات رئال با فالی رمضان، مذاکره بر سر انتقال جوویچ بوده است و پیانیچ برای رئالی ها در درجه دوم اهمیت قرار دارد. ملاقاتی که باعث نگرانی در بارسلونا نیز شده است چرا که آنها هم برای تقویت خط حمله خود چشم به ستاره صربستانی دوخته اند ولی حالا او را در جبهه رئال می بینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بارسلون جای بزرگتر از این بازیکن هاست

      پاسخ ها

      • PKE

        شازده حرف ای از بارسلونا زده....میگه رئال

      • بدون نام

        احسنت که در اشتباهي

      • ماجد

        بله جایه داوران است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج