اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۶۵۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پوگبا - رئال؛ رایولا مشغول کار است

نشریه اسپانیایی مارکا با اختصاص دادن گزارش روی جلد خود به پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، مدعی شد که او مهره مناسبی برای رئال مادرید است.

ورزش سه: نشریه اسپانیایی مارکا بار دیگر شایعات مربوط به انتقال پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید را داغ کرده و با اختصاص گزارش روی جلد خود به این ستاره یونایتد، او را گزینه مناسبی برای رئال مادرید دانست. این اولین بار نیست که ادعایی درباره انتقال پوگبا به رئال مطرح می‌شود. سه سال پیش، جذب پل پوگبا موضوع اول فصل نقل و انتقالات تابستانی اروپا بود و شواهد زیادی از انتقال پوگبا به رئال مادرید خبر می‌داد.

پوگبا - رئال؛ رایولا مشغول کار است

پوگبا آن سال تصمیم گرفته بود یوونتوس را ترک کند و بعد از کشمکش‌های بسیار بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی سرانجام مالکین میلیاردر منچستریونایتد با ارائه پیشنهادی 114 میلیون یورویی باعث شدند ستاره فرانسوی، اولدترافورد را انتخاب کرده و راهی انگلیس شود.

مارکا می‌گوید حالا بار دیگر، پوگبا به لطف مدیر برنامه‌هایش مینو رایولا دوباره از سوی رئال مادرید هدف گرفته شده است. مارکا می‌گوید رایولا به شدت به دنبال تیمی جدید برای این ستاره فرانسوی می‌گردد. رایولا البته امسال تابستان شلوغی در پیش خواهد داشت چرا که علاوه بر پوگبا باید برای یکی دیگر از بازیکنان تحت قراردادش، ماتیس دی‌لیخت هم مشتری پیدا کند. بازیکنی که او هم به شدت مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار دارد.

پوگبا - رئال؛ رایولا مشغول کار است

مارکا مدعی شد رایولا در دو مکالمه با مدیران ارشد رئال مادرید به آنها اعلام کرده که پل پوگبا خواهان ترک کردن منچستریونایتد و پیوستن به رئال مادرید است. پوگبا در زمان ترک یوونتوس هم گفته بود که رئال مادرید برای او مقصدی ایده‌آل خواهد بود ولی آن زمان، هم فلورنتینو پرز و هم خوزه آنخل سانچز به این نتیجه رسیده بودند که مبلغ مورد نیاز برای جذب او بیش از حد بالا است.

از سوی دیگر زین‌الدین زیدان به پوگبا علاقه دارد و این را هرگز کتمان نکرده است. حالا که زیدان بار دیگر سکان هدایت رئال را بدست گرفته ممکن است سرانجام بتواند هافبک مورد علاقه‌اش را به این تیم منتقل کند. مارکا می‌گوید زیدان در حال حاضر مشغول بررسی تیمش و بازار نقل و انتقالات است اما این نشریه به نقل از منابع خود می‌گوید کادر فنی رئال معتقد است پوگبا برای این تیم مهره کاملا مناسبی خواهد بود.

پوگبا که در زمان سرمربی‌گری ژوزه مورینیو در یونایتد با او مشکلات بزرگی داشت و حتی گفته بود حضور مورینیو باعث شده به فکر ترک منچستریونایتد بیفتد از زمان روی کار آمدن اوله گنار سولسشر، بار دیگر در مسیر درخشش قرار گرفته و این روزها بار دیگر خود را در قامت ستاره‌ای تاثیرگذار برای شیاطین سرخ نشان داده است.

با همه این اوصاف، مارکا تایید می‌کند که جدایی پوگبا از یونایتد به این سادگی‌ها نخواهد بود. چون از قرارداد پوگبا با شیاطین سرخ دو سال باقی مانده و ۱۱۴ میلیون یورویی که منچستریونایتد برای خرید او پرداخته هم مانع دیگری است که سر راه رئال برای رسیدن به او قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودش وقتی میخواد رضایتنامه میگیره ميره سه ساله تو منچستر هیچ جام مهمی نگرفته جونيش هدر رفت بازیکنی که میخواد بهترین جهان بشه خیلی هم صبر کرده تا حالا بخاطر منچستر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج