adexo3
۸۴۸۹۷۴
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

مرفاوی: استقلال می‌تواند شانس قهرمانی باشد

صمد مرفاوی، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که تصمیمات این باشگاه در مورد محرومیت و جریمه برخی از بازیکنان بعد از دربی درست نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: صمد مرفاوی در مورد وضعیت این روزهای استقلال و اینکه برخی معتقدند شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر زیاد نیست، گفت: بعد از شکست در دربی و تساوی برابر سایپا، شانس قهرمانی استقلال کمتر شده، ولی این شانس به صورت کامل از بین نرفته است. شش بازی و ۱۸ امتیاز دیگر باقی مانده است و در فوتبال هم چیزی قابل پیش‌بینی نیست. استقلال دوباره می‌تواند شانس جدی قهرمانی باشد، ولی مسئله مهم این است که استقلال باید خودش شرایط را تغییر بدهد و نتایج خوبی در شش بازی پایانی بگیرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد، عنوان کرد: چهار تیم شانس دارند و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. پرسپولیس صدرنشین است، ولی مدعیان دیگر هم شانس دارند.

وی با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در دربی، عوض شدن پنالتی‌زن استقلال و جریمه شدن برخی بازیکنان تصریح کرد: معمولاً در تیم‌های بزرگ حاشیه‌های مختلفی ایجاد می‌شود. این درست است که استقلال در دربی شکست خورد و این شکست معمولاً تبعات خاص خودش را دارد، ولی به نظر من استقلال در بازی با پرسپولیس مستحق باخت نبود و می‌توانست این بازی با نتیجه مساوی تمام شود. بحث فنی، پنالتی زدن و این‌گونه مسائل هم به سرمربی مربوط می‌شود و سرمربی باید این چیزها را کنترل کند. دربی و اتفاقات آن بازی دیگر تمام شده است و استقلال برای قهرمان شدن و یا کسب سهمیه، باید روی بازی‌های باقیمانده تمرکز کند.

مرفاوی افزود: اعتقاد من این است که تصمیمات باشگاه استقلال بعد از دربی درست نبود. وقتی بازیکن را محروم می‌کنیم طبیعتاً این موضوع به تیم آسیب روحی و فنی می‌زند و دیگر تیم‌ها می‌توانند از این تصمیم استفاده کنند. برای جریمه کردن بازیکنان راه‌های دیگری هم وجود دارد، ولی این منطقی نبود که بازیکن محروم شود. اگر استقلال بازی با سایپا را می‌برد، قطعاً شرایط تغییر می‌کرد. در چنین مواقعی خیلی مهم است که تصمیمات درستی گرفته شود تا تیم کمترین آسیب را ببیند. در این شرایط حتی هواداران هم ضرر می‌کنند، چون آنها هم دل‌شان می‌خواهد که تیم نتیجه بگیرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان اظهار داشت: استقلال یک بازی حساس در لیگ قهرمانان در پیش دارد و به عنوان یک هوادار برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. الان مهم این است که هواداران و قدیمی‌ها از تیم حمایت کنند. استقلال خودش هم باید بخواهد تا از این وضعیت بیرون بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی چقدر شما پرروح هستید
      پنجم هم نمی شید

    • بدون نام

      پق
      این دیگه کجا بود

    • بدون نام

      مرفاوی همه ساله اول فصل و همیشه هی میگه استقلال قهرمان است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزک نمیربهاره بدبخت بقیه تیمها میخواد و تا ششطقلال تو تمام ۱۸ امتیاز و بگیرددبگن بفرما جام واقعا که.......... بقیش خود مرغابی حدث بزنه

      • بی منطق ،دروغگو وحسود وهوچی گر خر هست.

        نطق ماندگار.فصلی که سرمربی بود بعد باخت دربی فرمودند یازده امتیاز اختلاف داریم .کری خوند.اما آخر فصل زیر پرسپولیس...... آواز هیرو سر داددند

    • بابا اتی

      بخدا خرده نگیرید ایشون تو حساب کتاب خیلی مشکل داره ...بهش بگو انگشت دستات رو بشمار به شش که میرسه تپق میزنه .نمیفهن گلم نمیفهمن ..

    • شوفور مو قشنگ

      آی بدو آی بدو تا قهرمان بشی

    • فرهنگ شاهینی

      بزرگترین مشکل استقلال تیم پرسپولیس است .چون ازاول فصل بجای اینکه دنبال تقویت وحمایت تیم خودشون باشنددنبال تخریب وضربه زدن به پرسپولیس هستندواین موضوع باعث هدررفتن وقت وانرژیشون میشه .بعله.....

    • بدون نام

      شانس قهرمانی استقلال،آقای مرغابی خواب تشریف دارن خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      بله می تواند خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • همیلی

      باکدوم بازیکنان

    • شوفوووور مربی سوت بلبلی

      ششتم نشی صلوات را بلندتر ختم کنید

    • بدون نام

      خیلی پررررررررویییییی قهرمانی خخخخخخخخ

    • استقلال قهرمان

      صمد جان تو دیگه سربه سرما نزار داری بهمون طعنه میزنی بابا این تیم دهمم نميشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج