۸۶۷۹۸۹
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

تابش: از صحبت‌هایم برداشت اشتباه شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید در خصوص بحث سهمیه تماشاگران منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ هستیم و امیدواریم تصمیم درستی در این زمینه بگیرند.

ایسنا: مسعود تابش در خصوص وضعیت بازی سپاهان با پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی، اظهار کرد: تمام حق و حقوق سپاهان و قوانین و مقررات در خصوص این بازی مشخص است و ما منتظر هستیم تا سازمان لیگ تصمیم نهایی خود درباره سهمیه تماشاگران بازی تیم ما برابر پرسپولیس را بگیرد که امیدواریم که تصمیم درستی گرفته شود.

وی افزود: برگزاری بازی جام حذفی در نهایت آرامش و امنیت کامل دغدغه اصلی ما است و قصد داریم که بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش بگذاریم. از مردم با فرهنگ اصفهان نیز خواهش می‌کنم که همانند همیشه رسم مهمان‌نوازی را به نمایش گذارند و فرهنگ غنی اصفهان را در بازی روز چهارشنبه نشان دهند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه سپاهان قصد انصراف از جام حذفی را دارد یا خیر، گفت: بعد از صحبتی که در یکی از برنامه‌های ورزشی داشتم متاسفانه برداشت‌های نادرستی از اظهاراتم صورت گرفت، ما همچنان منتظر تصمیم نهایی سازمان لیگ هستیم و به مسائل حاشیه‌ای توجهی نمی‌کنیم. تمام تلاش ما بر این است که یک بازی تماشاگرپسند برگزار شود تا هواداران از تماشای این بازی لذت ببرند.

تابش همچنین درباره ۳ جلسه محرومیت تعلیقی بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در آستانه دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی، خاطرنشان کرد: وظیفه من این است که تنها درباره سپاهان صحبت می‌کنم. صحبت کردن درباره رأی کمیته اخلاق می‌تواند تنش ایجاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ا

      این چش شد یه دفعه با شخصیت شد؟؟!!

    • ا

      این چش شد یه دفعه با شخصیت شد؟؟!!

    • بدون نام

      چه قدر زر میزنه این مفت حرف زن

    • بدون نام

      اول یه غلطهایی رومیکنن بعد که میبینم مردش نیستن که به حرف حودشون هم عمل کنن بهانه میارن که حرفمون رو نفهمیدن ! ببخشید که حرفاتون نعوذبالله قرانه واحتیاج به تفسیر داره !!!!! و مردم نمیفهمن !

    • بدون نام

      عجب دروغگویی هستی تو

    • بدون نام

      آقای تابش قانون میگه تماشاگر باید 50 _50 باشه دیگه بقیه حرفها مفته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کدوم قانون چرا تابحال چنین قانونی نبود حالا که چرت پلیس مهمانه این قانون امده در سالهای گذشته قبل از فینال یکجا نام ببرید که ورزشگاه ۵۰ ۵۰ بوده

      • بدون نام

        مافیای اصفهان در فدراسیون کار خودشو کرد

      • سعید خدابنده

        آخه شورای تامین اصفهان گفته 70سپاهان.30پرسپولیس بخاطر اونه متشخص شده مردک

    • رضا

      همیشه همینطور. این استاد بزرگوار همه حرفا رو میزنه انواع تهمت ها و دروغ هارو میگه بعدش یا میگه من نگفتم یا میگه اشتباه برداشت شد. من حدود 40 سال توی فوتبال هستم یکی از حقه باز ترین و بیخود ترین آدمهایی که توی فوتبال ایران دیدم ایشون هستش.

      پاسخ ها

      • حمید موحد

        بااحترام به کلیه هوادران تیمها اگر تیمی لیاقت بردن داشته باشه نیاز بسهمیه نداره صد هزار نفر بیان از یک تیم لیگ برتری حمایت کنن البته بدون تعصب میتونن جلوی بارسا یا بایر مونیخ پیروز بشن البته در فوتبال همه چی ممکنه ولی واقع بینانه نگاه بکنیم سطح فوتبال اونا بالاتره پس اینقدر سپاهان مسئله تماشکر را پیش نکشه تیمی که لیاقت بردن داشته باشه میبره

    • بدون نام

      آبروهرچی اصفهانیه روایشون برده

    • مسعودتک

      گفتم این وجود نداره سر حرفش بمونه

    • مرتضی قرمز

      یک غلطی کردولش کنید

    • بدون نام

      چرا رو حرف خودت نموندی؟

    • بدون نام

      پس ساکت باشی بهتر است تو هم مثلمربیت امیر لابی باز میخواهی نتیجه بازی را خارج از زمین چمن به نفع خود عوض کنی ولی مرد باشید حرف خود را تو زمین بازی بزنید اگر هم مردانه بردید نوش جان البته مردانه نه با کمک داور آب آلوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج