۸۸۳۹۵۱
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

استیلی: فرهاد بسیار با‌انگیزه است

جلسه هم‌اندیشی تیم ملی امید بین مربیان روز گذشته با حضور مربیان تیم‌های ملی و در راس آنها مارک ویلموتس، سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان برگزار شد.

فرهیختگان: جلسه هم‌اندیشی تیم ملی امید بین مربیان روز گذشته با حضور مربیان تیم‌های ملی و در راس آنها مارک ویلموتس، سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان برگزار شد. «فرهیختگان» درخصوص این جلسه و البته سایر مسائل مرتبط با تیم‌ملی امید با حمید استیلی، مدیر این تیم گفت‌وگویی انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید.

از جلسه هم‌اندیشی مربیان تیم‌های ملی آغاز کنیم. در جلسه چه گذشت؟

جلسه خیلی خوبی بود. در این مدت ندیده بودیم که مربی تیم‌ملی با مربیان پایه جلسه بگذارد یا اینکه بخواهد بین تیم‌های بزرگسالان و امید بازی دوستانه ترتیب بدهد که این موضوع برای کادر سایر تیم‌های ملی در رده‌های مختلف بسیار حائز اهمیت بود. در این جلسه همه مربیان تیم‌های ملی صحبت‌های لازم را کردند و دغدغه‌های خود را به اشتراک گذاشتند. ویلموتس نیز به این صحبت‌ها گوش داد و درمجموع جلسه بسیار خوب و پرباری بود، مضاف بر اینکه وی اعلام کرد درهای اتاق من همیشه باز است و هرکدام از مربیان تیم‌های ملی هر زمانی خواستند به من مراجعه کنند و هر کمکی از دستم بربیاید انجام خواهم داد.

درواقع ویلموتس با بازی‌ای که با تیم امید برنامه‌ریزی کرده، در عمل هم نشان داد که می‌خواهد به سایر تیم‌های ملی رده‌های پایه کمک کند. معتقدم کار تیم‌های ملی رده‌های پایه سخت است چون باشگاه‌ها در این زمینه سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. در این جلسه مصوبه خاصی نداشتیم و فقط بیشتر مربیان و کادر تیم‌های ملی به هم معارفه شدند. ان‌شاءالله بتوانیم از دانش ویلموتس استفاده لازم را ببریم، هرچند حضور وحید هاشمیان در کادر تیم‌ملی نکته مثبتی به‌شمار می‌رود و امیدوارم مربیان تیم‌های ملی پایه بتوانند از تجربیات مربیان تیم‌ملی به بهترین شکل استفاده کنند.

شخصیت ویلموتس را چطور دیدید؟ بعد از تعارض‌هایی که با کی‌روش وجود داشت، کار با سرمربی بلژیکی چطور است؟

ویلموتس خیلی شخصیت خوبی دارد. البته با کی‌روش هم برخورد چندانی نداشتیم و جلسه‌ای هم درنهایت با وی برگزار نشد، اما ویلموتس در فاصله کمی که آمده به این سرعت جلسه هم‌اندیشی برگزار کرده و خیلی گرم و صمیمی با سایر مربیان برخورد کرد.

چه تضمینی وجود دارد که اخلاق ویلموتس بعدا تغییر نکند؟

ما با شخصیت و اخلاق الان او کار داریم و امیدواریم بتوانیم طی چهار سال کار با این مربی بتوانیم بهره خوبی از کنار ویلموتس ببریم.

کار با فرهاد مجیدی در تیم امید چطور است؟

بسیار خوب است. ارتباط خیلی خوبی با هم داریم و از همه مهم‌تر اینکه بتوانیم این تیم را به یک‌جایی برسانیم. یک‌سری مشکلاتی داریم که باید آنها را رفع کنیم. از مهم‌ترین مشکلات ما این است که بازیکنان در جریان مسابقه قرار بگیرند و بتوانند برای تیم‌های باشگاهی‌شان بازی کنند.

مجیدی در آخرین مصاحبه خود خیلی با‌انگیزه نشان داد و گفت این تیم را المپیکی می‌کنم. واقعا این تیم پتانسیل المپیکی‌شدن را دارد؟

انگیزه مهم‌ترین موضوع برای یک مربی است که فرهاد این‌ انگیزه را دارد. امیدواریم بتوانیم با یک برنامه‌ریزی خوب این امر را محقق کنیم.

برنامه‌های بعدی تیم امید چگونه است؟

سعی کرده‌ایم اردوهای‌مان را در فیفادی برگزار کنیم. بر همین اساس قرار است دو بازی در تاشکند با ازبکستان برگزار کرده و سپس دو بازی با اندونزی در جاکارتا انجام می‌دهیم. بازی با کرواسی در تهران را در دستورکار قرار داده‌ایم و امیدوارم بتوانیم یک اردو در کمپ اسپایر قطر برگزار کنیم. از همه مهم‌تر برای ما، برگزاری دیدارهای دوستانه است و امیدواریم در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر، بتوانیم بازیکنان امید را برای آماده‌سازی پرقدرت در اختیار داشته باشیم.

نقدی به شما می‌شود مبنی‌بر اینکه تیم‌ملی امید با حضور شما و مجیدی رنگی‌شده و به سمت آبی و قرمز شدن حرکت کرده است.

تیم‌ملی فراتر از رنگ‌هاست. اصلا به این مسائل توجهی ندارم. دیدید که با چه افرادی مذاکره کردم و درنهایت هم به این جمع‌بندی رسیدم که فرهاد مجیدی سرمربی امید باشد. در مساله ملی اصلا به آبی و قرمز فکر نمی‌کنم. مسائل ملی و پرچم ایران از هر چیزی مهم‌تر است که بتوانیم بهترین نفرات را انتخاب کنیم و درنهایت نتیجه خوبی بگیریم. آبی و قرمز هر دو برای ما عزیز هستند مثل سایر تیم‌های باشگاه دیگر. اما در تیم‌ملی کسی برای ما عزیز است که رفتار و اخلاقش خیلی خوب باشد.

مجیدی حواشی چندماه اخیر با استقلال را فراموش کرده است؟

بله، هرچه سن آدم بالا می‌رود باتجربه‌تر می‌شود و سعی می‌کند مشکلات و حاشیه‌هایش را کمتر کند. فرهاد هم به همین شکل سعی کرده در این مدت عملکرد خوبی در تیم امید داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلت خوش است همه انگیزه دارند ولی متاسفانه مجیدی نه تجربه نه سواد این کار را دارد

    • بدون نام

      آقای استیلی همانطوری که شما زمانی که هیچ تجربه ای در مربیگری نداشتی برای مربیگری پرسپولیس انگیزه داشتی درحالیکه مال این حرفها نبودی!
      بزرگوار این چه حرفیه اگر به انگیزه باشه نیکبخت واحدی هم خیلی انگیزه داره..........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک داری

    • حمید چاو

      حمید جان مراقب باش زیراب خودتو نزنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از این فرناز هر کاری بر می آید

    • حمید چاو

      حمید جان مراقب باش زیراب خودتو نزنند

    • تاج کبیر آسیا .چهارفینال دوقهرمانی دو نایب قهرمانی

      سوادشونداره؟ مردک بهترین مدرک مربیگری روداره همه هم میدونن چقد باهوشه.جز شمالنگیای حسود. حتما باید بانومیناوند و درخشان و تارتار دله رو مربی میکردن. فرهاد رو با اینا مقایسه نکنید لنگیای نجس

    • بدون نام

      استیلی خودش استاد انگیزه وانگیزش است خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج