۹۰۳۶۹۸
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تاج: قانون ۹۰ به ۱۰ در دربیِ شهریور اعمال می‌شود

تاج با اشاره به الکترونیکی شدن بلیت مسابقات لیگ برتر درباره دربی پایتخت یادآور شد: قطعا اینبار قانون ۹۰ به ۱۰ درصد برای تماشاگران در دربی و بازی پرسپولیس با استقلال اجرا می شود. الکترونیکی شدن بلیت این فرصت را می دهد که قانون ۹۰ به ۱۰ عملیاتی شود.

خبرگزاری مهر: مهدی تاج در خصوص وضعیت بدهی های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و احتمال حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بنده جلسه ای با آقای انصاریفرد مدیرعامل پرسپولیس داشتم. او گفت که بدهی های این باشگاه کم است و تلاش می کند آنها را پرداخت کند.

وی ادامه داد: انصاریفرد اعلام کرد قصد دارد پول برانکو ایوانکوویچ را از مطالبات این باشگاه و معوقات پرسپولیس از فیفا بدهد که من هم با آن موافقت کردم.

تاج: قانون ۹۰ به ۱۰ در دربیِ شهریور اعمال می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: وضعیت استقلال کمی پیچیده تر از پرسپولیس است. باید کمیته بدوی تشکیل شود. آنها دارند کارشان را انجام می دهند.

تاج با اشاره به الکترونیکی شدن بلیت مسابقات لیگ برتر درباره دربی پایتخت یادآور شد: قطعا اینبار قانون ۹۰ به ۱۰ درصد برای تماشاگران در دربی و بازی پرسپولیس با استقلال اجرا می شود. الکترونیکی شدن بلیت این فرصت را می دهد که قانون ۹۰ به ۱۰ عملیاتی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت هایش با بخش خبری شبکه سه سیما، درباره وضعیت مارک ویلموتس و مطالبات این مربی گفت: مشکل پرداخت پول ویلموتس حل نشده است و علتش هم این است که نتوانستیم پولمان را از فیفا بگیریم. دارد به ما ظلم مضاعف می شود. اینکه از فیفا بخواهند ما را تحریم کند زشت است و مصداق ورود سیاست به ورزش است. البته فیفا زیر بار نرفت.

تاج ادامه داد: همین الان آقای ویلموتس می گوید بازیکنان تیم ملی چه ذخیره و چه اصلی باید با پرواز بیزینس به هنگ کنگ بروند که هزینه هر بازیکن در این سفر ۴۰ میلیون تومان خواهد شد. در واقع برای این بازی باید نزدیک به ۲.۵ تا ۳ میلیارد تومان هزینه کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: تیم ملی مثل سابق از تمام «فیفا دی»ها استفاده می کند. پیراهن تیم هم تهیه شده است و کاری که زمین مانده باشد، نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی 60 نفر طفیلی با تیم اعزام میکنید باید هم هزینه میلیاردی از بیت المال خرج کنید . خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود

    • بدون نام

      در دنیای امروزی ورزش علاوه بر اینکه ی صنعت بزرگ و پولسازه ،همچنین سفیر صلح و دوستی است . اما افسوس که بخاطر بی لیاقتی و بیسوادی مدیران و مسولان کشورمون نه تنها درامدی کسب نمیکنیم بلکه سالانا هزاران میلیارد تومن از بیت امال هدر میره

    • بدون نام

      مهمترین صنعت در ورزش فوتبال است که در دنیا باشگاهها همگی خصوصی هستن و فقط در ایران فوتبال دولتی است و دلیلش مافیای قدرتمندی است که اجازه نمیدن خصوصی بشه چون سالانه صدها هزار میلیارد به جیب میزنن

    • بدون نام

      با وجود استعداد ذاتی و خدادای که جوانان ایرانی در زمینه فوتبال دارن با مدیریت صحیح میشه سالانه میلیاردها دلار ارز وارد کشور کرد و علاوه بر درآمدزایی میشه از فوتبالیستها بعنوان سفرای صلح و دوستی استفاده کرد و ایران را به دنیا معرفی کنیم

    • بدون نام

      سفارتخانه در کشورهای دیگه هزینه گزافی رو دست کشور میذاره اما فوتبالیست کارایی و هنرش بیشتر از سفیر هستش در ضمن فوتبالیست هزینه ای که نداره هیج ، کلی ارز هم وارد کشور میکنه . کاش ی روزی برسه که گار به کاردان سپرده بشه

    • بدون نام

      خدا به خیر کنه.

    • علی

      اقای تاج چطور شد بدهی لنگ کم شد

    • بدون نام

      برا همین بازی استقلال انداختنین تو روز غیر تعطیلی اره اشغالتر شما ها نیس فوتبال به لجنستان کشیدین ...

    • بدون نام

      پول سرمربی تیم ملی را دادی پولهاي که به جیب زدی پس دادی

    • اصلان

      ببین راست میگی پارسال هم میخواستی این قانون عملی کنی دقیقه نود نتونستید
      این فصل انجامش بدیدبعدهم بنویسش جزء
      افتخارات ریاستت برفوتبال.

    • بدون نام

      اینکه یه مشت سردار دوره گرد فاسد اومدن شدن مدیر باشگاه زشته و سیاسی کاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج