۹۰۶۹۰۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نریمان‌جهان: شهر خودرو مدعی قهرمانی است!

سامان نریمان جهان خطاب به تراکتوری ها می گوید که شهر خودرو مدعی قهرمانی است و باید برای شکست دادن این تیم متحد شوند.

ورزش سه: سامان نریمان جهان هافبک ریزنقش ماشین سازی تبریز در دو دیدار گذشته از خوب های تیم اش بود تا نشان دهد که در این فصل نیز در برنامه های هجومی خطیبی نقش تعیین کننده ای خواهد داشت. ماشین سازان امروز مقابل شهر خودرو به میدان خواهند رفت.

کاپیتان ماشین سازان از اهمیت بالای حضور حداکثری هواداران در بنیان دیزل گفت: کسی فکر نمی کرد ما بتوانیم استقلال را شکست دهیم ولی با پر شدن سکوهای بنیان دیزل این اتفاق افتاد و اگر کمی دقت و تمرکز بیشتری داشتیم میتوانستیم گل های بیشتری نیز به این تیم بزنیم و در این دیدار نیز حضور هواداران چه قرمز و چه سبز نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

نریمان جهان ادامه داد: بدون اغراق می گویم و تاکید می کنم که پرشدن سکوهای های هر استادیومی برابر با نیمی از راه پیروز شدن در آن دیدار است و ما برای شکست دادن شهر خودرو نیاز داریم که هواداران و فوتبالدوستان آذربایجان استادیوم بنیان دیزل را پر کنند و نود دقیقه از ما حمایت کنند تا بتوانیم نماینده مشهد را دست خالی راهی شهرشان بکنیم.

کاپیتان ماشین سازان ادامه داد: هواداران ماشین سازی خودشان به استادیوم می آیند و از تیم حمایت می کنند و من از آنها تشکر می کنم و میخواهم به تراکتوری ها نیز یادآوری کنم که شهرخودرو یک تیم مدعی قهرمانی است که در این راه نیز بسیار جدی وارد شده است و امروز تراکتوری ها با کمک کردن به ما در حقیقت به تیم خود کمک خواهند کرد و سه امتیاز این بازی در حقیقت برای فوتبال آذربایجان شش امتیاز خواهد داشت که سه امتیاز به حساب ماشین واریز خواهد شد و سه امتیاز نیز از رقیب مستقیم تراکتور در راه قهرمانی کم خواهد کرد.

نریمان جهان در خصوص شرایط این دیدار گفت: پدیده خیلی خوب است و امسال بهتر از فصل گذشته ظاهر شده و ما نیز فرصت داشتیم که آماده تر شویم روی تاکتیک و برنامه های خاص این دیدار تمرین داشته باشیم و در کل بازی خیلی سختی است که قطعا هر تیمی که فوتبال خوبی ارایه کند برنده دیدار خواهد بود و ما نیز تلاش می کنیم با کمک هواداران فوتبال برتری را به نمایش بگذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره شهر خودرو با یحیی گلمحمدی و فرهاد حمیداوی مدعی قهرمانی در ایران و آسیا ست و بازیکنان توانمند این تیم رو به این اهداف خواهند رساند ان شا ا...

    • بدون نام

      پدیده تیم خوبیه، اگه نحوه گردش توپ داخل زمین رو هرکس ببینه متوجه میشه چقدر فوتباله قشنگی بازی میکنه. انشاءالله که بهترین نتیجه هارو امسال از پدیده شاهد باشیم. ( درضمن واقعا علامت تعجب گذاشتن برای این خبر جای تاسف داره)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج