۹۰۷۱۲۳
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

حسن‌زاده: ان‌شاءالله که رأی بیرانوند عادلانه باشد

رییس کمیته انضباطی درباره جلسه این کمیته با علیرضا بیرانوند گفت: ما هم دفاعیات او و عذرخواهی باشگاه و خود این بازیکن و همچنین آن فیلم را در نظر گرفتیم و رای دادیم، ان‌شاءالله که عادلانه باشد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیته انضباطی درباره جلسه این کمیته با علیرضا بیرانوند گفت: ما هم دفاعیات او و عذرخواهی باشگاه و خود این بازیکن و همچنین آن فیلم را در نظر گرفتیم و رای دادیم، ان‌شاءالله که عادلانه باشد.

اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره جلسه‌اش با علیرضا بیرانوند و وکیلش اظهار کرد: جلسه رسیدگی انجام شد و اظهارات ایشان را شنیدیم.

با توجه به مجموع اوراقی که در پرونده بود، فیلمی هم که ما مشاهده کردیم، دفاعیات و صحبت‌های ایشان، امروز رای صادر می‌شود و در مسیر امضای دبیرکل و ابلاغ قرار می‌گیرد. اگر شد امروز و اگر نشد در فرصت‌های بعدی حکم اعلام می‌شود.

او ادامه داد: ما اگر امروز رای را صادر کنیم و بعد از تایپ به دبیرکل داده شود، دیگر مانعی نیست و ابلاغ می‌شود. قانون اجازه نمی‌دهد قبل از اعلام رای ما بگوییم چه حکمی داده‌ایم.

حسن‌زاده اضافه کرد: تجربه نشان داده است ما هرجوری که در بحث تیم‌های بزرگ و رنگی رای بدهیم، هواداران له و علیه ما نظر می‌دهند. مهم این بود که ما هم دفاعیات او و عذرخواهی باشگاه و خود بیرانوند و همچنین آن فیلم را در نظر گرفتیم و رای دادیم، ان‌شاءالله که عادلانه باشد.

به گزارش ایسنا، بعد از بازی پرسپولیس با تراکتور در تبریز، فیلمی منتشر شد که در آن بیرانوند هنگام خروج از زمین با حرکت دست به هواداران تبریزی واکنش نشان داد. او بعد از این اتفاق در صحبت‌هایش اعلام کرده بود که آن حرکت را به نشانه پیروزی برای هواداران پرسپولیس انجام داده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بچه تهران میخواد رای بده

      پاسخ ها

      • تاج کبیر....لنگ حقیر...وزارت لنگی

        خخخخخ...دمت گرم..خیلی باحال بود.....

    • بدون نام

      خخخخخ بابا تشویقی هم بهش بدین

    • بدون نام

      هیچ ارگان در ایران تیم سگولی سلطانی فر وبیراوند محروم کردن نمی تواند مردم ایران همه چه میدوند سرجای بیراوند بازی کن دیگه میبود یک ماه محرومش می کردن در ایران عدالت اجرا نمی شود

    • بدون نام

      عادلانه چی آخه؟ انصافا بیرانوند در کنار عملکرد فنی خوبش دو فصلی هستش که حرکات ناشایست و حاشیه ساز کم انجام نداده و بارها هم ازش چشم پوشی شد پارسال که هم پرخاشگری کرد هم با اون مامور اون حرکت زشت رو انجام داد و موارد دیگه امسال هم که توبازی تراکتور موقع خارج شدن از زمین درست از روبروی جمعیت حرکت قشنگی انجام نداد واقعا و احتمالا هم این موارد ادامه هم خواهد داشت!

    • بدون نام

      بله انشاالله که همه(لنگی ها) از این رای راضی راشند

    • بدون نام

      همیشه به ضرر پرسپولیس

    • بدون نام

      بیرانوند سه جلسه تعلیقی لزپرونده قبلیش داشته باید چهارحلسه محروم بشه بازهم تبعیض تبعیض تبعیض شرمتان باد

    • بدون نام

      کدام عدالت مثل روز روشن از لنگ طرفداری میشه چرا اون سری که به بازیکن تراکتور زده شد اصلا در موردش تصمیم و حتی حرفی زده نشد این عدالت است لعنت به دولت کلید..

    • بدون نام

      کدام عدالت مثل روز روشن از لنگ طرفداری میشه چرا اون سری که به بازیکن تراکتور زده شد اصلا در موردش تصمیم و حتی حرفی زده نشد این عدالت است لعنت به دولت کلید..

    • بدون نام

      درعوض تراکتور هم نقره داغ شد

    • بدون نام

      درعوض تراکتور هم نقره داغ شد

    • بدون نام

      درعوض تراکتور هم نقره داغ شد

    • بدون نام

      رند بدرد نخور

    • فضولباشی

      یک اونجایی رفته بودرستوران چلو بادمجان سفارش پاد وقت خوردن موشی جای بادمجان درظرفش افتاده بوددمش راگرفت بالا اوردوگفت ایاموش است یابادمجان برای اینکه متضررنشودگفت انشاالله که دمجان است وخورد افناداقای حسن زاده

    • زینب

      لعنت این کجاش عادلانه بود آ خه

    • بدون نام

      اخه بی پدر اگر عدالت رو رعایت میکردی باید ۴ جلسه محروم میشد

    • پورسنایی قاضی دادگستری

      اره تو بمیری اون دنیا نیم سوز بهت فرو........ناعدالتی در محضر قضاوت به خدا قسم همان سوگند نامه ای که دربدو ورود به قضا وت امضا واذعان نمودی بد جور گلوت را میگیره تنها جایی که نباید نامردی کرد درقضاوت است منتهی شما مال این حرفا نیستید مثل بهایی ها عمل میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج