adexo3
۹۱۲۷۱۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سولسشر به هواداران: رم را که یک‌شبه نساختند!

اوله گنار سولسشر از هواداران منچستریونایتد خواست درک کنند که پروژه بازسازی یونایتد زمان‌بر خواهد بود. سولسشر از یک ضرب‌المثل استفاده کرده و گفت رم را یک‌شبه نساختند.

ورزش سه: اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد از هواداران این تیم خواست صبر پیشه کنند چرا که باشگاه در پروژه بازسازی قرار دارد و این پروژه زمان‌بر خواهد بود. سولسشر برای توضیح صحبتهای خود به یک ضرب‌المثل اشاره کرده و گفت رم را که یک‌شبه نساختند.

بعد از شکست یونایتد مقابل وستهام در هفته گذشته، سولسشر در ۹ بازی خارج از خانه اخیر خود بردی بدست نیاورده و آخرین برد خارج از خانه‌اش مقابل پاری سن ژرمن در فصل گذشته چمپیونزلیگ بوده است.

سولسشر اما می‌گوید با وجود ناکامی در شروع فصل جدید او در حال ساخت تیمی برای آینده است. سولسشر در این باره گفت:" شکی نیست که ما در مسیر حرکت‌مان با چند دست‌انداز هم روبرو شده‌ایم. من هیچوقت نگفتم که کار بازسازی یونایتد سریع و آسان خواهد بود. رم را که یک‌شبه نساختند. ما به زمان نیاز داریم. نگرش بچه‌های ما در این دوره عالی بوده. ما قدم به قدم پیش می‌رویم".

سرمربی یونایتد در ادامه گفت:" ما از نظر دفاعی محکم و استوار عمل کرده‌ایم. اگر آمار موقعیت‌هایی که به حریف داده‌ایم را بررسی کنید این را متوجه خواهید شد. مرحله بعدی برای ما این است که کم کم به سمت جلو حرکت کرده و در فاز تهاجمی هم بهتر کار کنیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جام هارو بین سپاهان و تراکتور تقسیم کنین مردم رو هم اسیر نکنید به نظرم پرسپولیس از هر دو جام داخلی کنار بکشه مردم هم ورزشگاه نرن تا فیفا تکلیف رو روشن کنه این ورزش نیست اپارتایت فوتبالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج