۹۴۱۳۳۲
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

چرا هیچ‌کس از خط خوردن ماهینی تعجب نمی‌کند؟

پرسپولیس هفته‌ها بدون کاپیتان‌های اول تا سومش بازی کرد اما هیچ‌کدام از این کاپیتان‌ها به اندازه حسین ماهینی بیرون از ترکیب و حتی لیست تیم‌شان نبوده‌اند.

ایران ورزشی: پرسپولیس هفته‌ها بدون کاپیتان‌های اول تا سومش بازی کرد اما هیچ‌کدام از این کاپیتان‌ها به اندازه حسین ماهینی بیرون از ترکیب و حتی لیست تیم‌شان نبوده‌اند. این روزها همه از بیرون ماندن‌های امید عالیشاه می‌گویند و می‌نویسند اما عجیب است که هیچ‌کس از بیرون ماندن‌های متوالی حسین ماهینی کاپیتان دوم و باتجربه تیم چیزی نمی‌گوید.

شاید جالب باشد بدانید که حسین ماهینی در این فصل و طی ۱۵ بازی گذشته لیگ فقط ۱۳ دقیقه (به اندازه شماره پیراهنش) بازی کرده آن‌هم در دقایق پایانی دو مسابقه مقابل سپاهان و شهر خودرو که پرسپولیس در دقایق پایانی دو شکست تلخ مقابل حریفان مستقیمش در راه تکرار قهرمانی متحمل شد و البته ماهینی به نوعی غیر‌ مستقیم در ثبت دو گل از سه گل خورده در این دو بازی نقش داشت!

حالا به نظر می‌رسد ماهینی کلاً از دید کالدرون خارج شده و مرد آرژانتینی دیگر روی او حتی به‌عنوان بازیکن ذخیره هم حساب نمی‌کند اما عجیب اینجاست که دیگر این مسأله برای هیچ رسانه و هواداری مهم نیست و این برای شماره ۱۳ سرخ‌ها می‌تواند کاملاً نگران‌کننده باشد.

ماهینی که در تمام این هفته‌ها سعی کرده کنار تیم باشد و همواره از پیروزی‌ها خوشحال شده و خوشحالی‌اش را ابراز کرده در بازی‌های اخیر حتی به لیست مسابقه هم نمی‌‌رسد و تنها یک بار در شرایطی که عالیشاه و نعمتی به خاطر درگیری در لیست نبودند روی نیمکت نشست.

با این وضعیت شرایط ماهینی برای ادامه حضورش در پرسپولیس اصلاً روشن نیست و اگر شایعات درباره حضور این بازیکن در لیست مازاد درست باشد شأن این بازیکن باتجربه، با سابقه ملی و حضور در جام جهانی لطمه خواهد خورد هر چند به نظر می‌رسد کاری از دست او ساخته نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک قاسمی

      از ارزشهای ماهینی هیچ‌کم نمیشه چون‌متعلق ب پرسپولیس محروم از بازیکن هست و دومی اسیا

    • بدون نام

      ماهیتی دیگه بدرد پرسپولیس نمیخوره

    • مملی هستم از اسلامشهر

      پنج شش سال تو پرسمولیس بوده...سه تا پاس گلش رو نام ببرید؟
      خدایی بدردنخوره

    • حسن

      خب ماهینی مدتی است ازشرایط آرمانی فاصله دارد ولی ایشون چندسال زحمت کشیده برای قهرمانی پرسپولیس اگر بتوانند حفظش کنند خوب است نیم خودش رو به مابقی بازیکنان میرساند

    • بدون نام

      سلام اون موقع که با پنجره بسته رباط پاره کره چقدر زحمت کشید کالدرون کجا بود حیف ازاین بازی کن با تعصب برید جونیور بیارید خاک بر سرتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج