adexo3
۹۴۳۱۰۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ترابپور: ۲ گلر برای جنگیدن در ۴ جبهه کم است

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: وقتی قلب یک تیم خوب کار نکند کل تیم نمی‌تواند برنامه‌ای که در نظر دارد را پیش ببرد.

خبرورزشی: حسین ترابپور مربی اسبق دروازه‌بانان تیم استقلال نسبت به وضعیت این تیم در بخش دروازه‌بانی ابراز نگرانی کرد. او تأکید داشت استقلال باید یک گلر سوم قابل اعتماد روی نیمکت داشته باشد وگرنه دائم باید با یک ریسک بزرگ به میدان برود.

اوضاع دروازه‌بانی استقلال در نیم‌فصل اول را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اصلاً خوب نبود. نه اینکه زیاد گل خورده یا گل‌های بدی خورده است، این یک بخش از کار است که من نمی‌خواهم درباره اش حرفی بزنم و فعلاً قصد تحلیل نحوه دروازه‌بانی‌های سیدحسین حسینی را ندارم.

پس چرا می‌گویید وضعیت خوب نیست؟

این به خاطر نبود گلر سوم روی نیمکت است. در واقع استقلال یک نیم‌فصل را با ریسکی بزرگ در هر بازی چه در لیگ و چه در جام حذفی پشت سر گذاشت و باید خدا را شکر کرد که اتفاقی رخ نداد تا تیم از این پست لطمه ببیند. این کاری غلط است که تیم را با دو دروازه‌بان راهی تورنمنت‌های مختلف کنیم. الان همه تیم‌های فوتبالی ۳ دروازه‌بان در اختیار دارند و این برای استقلالی که می‌خواهد در ۳، ۴ جبهه بجنگد امری واجب است.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

استقلال از این پس باید در لیگ برتر، جام حذفی، پلی آف و بعد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و اگر یک پیچیدگی ساده مچ دست یا پا برای حسینی اتفاق بیفتد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ ما که تاکنون دروازه‌بانی پورحمیدی (ذخیره حسینی) را ندیده‌ایم. اصلاً اگر فرض را بر این بگذاریم که پورحمیدی هم گلر خوبی است ولی مگر می‌توان با یک گلر از تیم امید یا جوانان روی نیمکت، تیمی مانند استقلال با میلیون‌ها هوادار را راهی مسابقه کرد؟ محرومیت و مصدومیت با یک اتفاق رخ می‌دهد.

آیا مسئولان باشگاه استقلال یا استراماچونی اهمیت دروازه‌بانی تیم را نمی‌دانند؟

مدیریت را نمی‌دانم ولی قطعاً استراماچونی می‌داند که دروازه، قلب هر تیم فوتبالی است. وقتی قلب یک تیم خوب کار نکند کل تیم نمی‌تواند برنامه‌ای که در نظر دارد را پیش ببرد. باید کسی روی نیمکت پشت سر حسینی و پورحمیدی باشد که بتواند از پس مسابقه‌ای در حد لیگ قهرمانان آسیا بربیاید، چون کسی نمی‌داند چه روزی و چه دقیقه‌ای محروم یا مصدوم می‌شود.

پس استقلال باید دروازه‌بان بگیرد؟

حتماً! ان‌شاالله که هیچ یک از این دو دروازه‌بان خوب استقلال نه محروم شوند نه مصدوم ولی کار یک بار می‌شود و اگر اتفاقی برای آن‌ها رخ بدهد که نمی‌توان وسط زمستان دنبال دروازه‌بان خوب گشت. پس بهتر است الان که فصل نقل و انتقالات از راه می‌رسد استقلال یک گلر سوم خوب بیاورد.

از اوضاع استقلال چقدر خبر دارید؟

کاملاً وضعیت تیم را می‌دانم. امیدوارم هر چه زودتر اوضاع تیم درست شود. استقلال ۲۰، ۳۰ میلیون هوادار دارد که چشم‌شان به نتایج تیم محبوب‌شان است. استقلال این اواخر داشت خوب بازی می‌کرد و نتایجی که گرفت عالی بود ولی دیدیم چطور ۵ امتیاز مفت را از دست داد. الان می‌توان این ۵ امتیاز را جبران کرد ولی فردا اگر استراماچونی برنگردد و ۵ امتیاز دیگر هم از دست برود دیگر قابل جبران نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا ی کیسه کش عاقل بیافرین . کیسه کشا موجبات خنده مردم در این شرایط بی پولی هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج