جاباما
۹۴۵۶۸۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

عاشوری:

پرسپولیس اواخر دوره برانکو هم زیبا بازی نمی‌کرد

سرمربی سابق تیم خوشه طلایی دیدگاه جالبی در مورد تیم پرسپولیس دارد.

خبرورزشی: محسن عاشوری که معتقد است پرسپولیس کالدرون خوب بازی نمی‌کند؛ گفت: «تا آنجایی که من حضور ذهن دارم پرسپولیس در اواخر حضور برانکو هم جذاب بازی نمی‌کرد. در فوتبال این بازیکنان هستند که بازی را جذاب می‌کنند.

پرسپولیس برای اینکه تبدیل به تیم جذاب‌تری شود باید در میانه میدان بازیکن اکتیوتری را به خدمت بگیرد. هر چند محسن ربیع‌خواه مسئولانه بازی می‌کند. باید در میانه میدان یکی مثل کامیابی‌نیا فوتبال پرسپولیس را تهاجمی‌تر کند.

به هر صورت تیمی می‌تواند ارائه‌گر بازی زیبا و تهاجمی باشد که همه عناصرش هم در حمله شرکت کنند و هم در دفاع. پرسپولیس در کناره‌های خط دفاعی نیاز به بازیکنان جدیدی دارد، بازیکنانی که در حمله هم حضور مثمر ثمری داشته باشند. پرسپولیس از گذشته تا به امروز معروف به تیم تهاجمی بوده

. در دنیا همه تیم‌های بزرگ و موفق تیم‌های تهاجمی هستند و پرسپولیس اگر دو، سه بازیکن جدید در این پست‌ها به ترکیب اضافه کند تبدیل به تیم جذاب‌تری خواهد شد. فوتبال پرسپولیس امروز صلابت گذشته را ندارد.»

محسن عاشوری که مربیگری و حتی سرمربیگری موقت را در تیم پرسپولیس تجربه کرده در خصوص اینکه آیا موافق است در این برهه از زمان مربی ایرانی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد؟ گفت: «کاملاً موافقم؛ به خصوص در این برهه از زمان که کشور با مشکلات اقتصادی درگیر است. ما مربیان خوبی داریم، مربیانی که بازیکنان خوبی بوده‌اند و با مربیان خوبی کار کردند که برخی از آن‌ها خارجی بودند.

اگر این سؤال را در گذشته از من می‌پرسیدید موافق نبودم، اما الان نظر عکس دارم. از سویی فاصله‌ها در فوتبال با توجه به دوره‌هایی که مربیان ما پشت سر گذاشته‌اند کم‌تر شده و حتی در برخی موارد از بین رفته است. باید به این موضوع هم توجه کنید که اینترنت هم پدیده‌ای بود که همه اقشار را با ایده‌های نوین آشنا کرده است. اکنون به وضوح می‌بینیم برخی از تیم‌ها که مربی ایرانی در اختیار دارند به خوبی فوتبال می‌کنند.»

سرمربی سابق تیم خوشه طلایی در خصوص حمید استیلی، مربی تیم امید که با او در تیم ملی همبازی بوده می‌گوید: «حمید استیلی یکی از سرمایه‌های فوتبال این مملکت است. او با مربیان خوبی، چون آری هان، دنیزلی، زوبل، استانکو و ایویچ کار کرده و در گذشته هجمه‌هایی به او وارد شد که شایسته اش نبود.

باید به مربی اجازه داد فرصت آزمون و خطا داشته باشد. به هر صورت این فرصت بهترین فرصت برای حمید استیلی است که توانمندی‌های خود را نشان دهد. او تیم خوبی در اختیار دارد و به نظر من می‌تواند موفق شود و من به شخصه به موفقیت تیم امید امیدوار هستم.»

محسن عاشوری در خصوص جدایی از تیم خوشه طلایی می‌گوید: «گفته‌های من چیزی را عوض نمی‌کند. به هر صورت من به تصمیم باشگاه احترام می‌گذارم. هر باشگاهی برای خود هدف‌گذاری دارد و تصمیمات مدیرش قابل احترام است، اما در هدف‌گذاری‌ها باید زیرساخت‌ها هم مهیا باشد. رؤیاپردازی در فوتبال قابل قبول نیست. من برای کمک به تیم خوشه طلایی جا‌هایی از اصول مربیگری خود هم عبور کردم تا بخش خصوصی که تیم را حمایت می‌کرد به ادامه فوتبال دلگرم باشد.»

این مربی در پایان در خصوص آینده اش گفت: «مدیران عامل دو باشگاه دسته اولی صحبت‌هایی با من داشتند که هم من و هم باشگاه‌ها در حال جمع‌بندی شرایط و تصمیم‌گیری هستیم. صحبت‌هایی نیز از سوی یک باشگاه لیگ برتری برای دستیار اولی با من شده است که تصمیم نهایی در این زمینه منوط به موافقت هیئت مدیره است. به هر صورت اگر به کار برگردم با قوت به کار ادامه می‌دهم، در غیر این صورت در کنار استراحت سعی می‌کنم به مطالعات خود ادامه دهم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر آسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی ⭐⭐

      وزیر وداوران نجاتش میدادن

    • تاج کبیر آسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی ⭐⭐

      وزیر وداوران نجاتش میدادن

    • تاج کبیر آسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی ⭐⭐

      وزیر وداوران نجاتش میدادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج