۹۴۹۵۲۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مشکل بزرگ یونایتد از دید گرانترین مدافع جهان

مدافع گرانقیمت منچستریونایتد مشکل تیمش را بی ثباتی دانست و در عین حال از مارکوس راشفورد به عنوان مهاجمی آینده‌دار تمجید کرد.

ایسنا: به نقل از ساکرنت، هری مگوایر در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی در خط دفاعی تیم ملی انگلیس داشته است. لسترسیتی برای جذب این بازیکن دو سال پیش ۱۷ میلیون پوند به هال سیتی پرداخت کرد و این بازیکن با درخشش در لسترسیتی به تیم ملی فوتبال انگلیس نیز دعوت شد و برای انگلیس در جام جهانی به میدان رفت. او در نهایت با ۸۰ میلیون پوند به یونایتد رفت و تبدیل به گرانترین مدافع تاریخ شد.

مگوایر در صحبت‌هایی به تمجید از هم تیمی خود در تیم یونایتد و تیم ملی انگلیس یعنی مارکوس راشفورد پرداخت که در ۲۳ بازی قبلی خود برای تیم ملی انگلیس و یونایتد توانسته ۱۹ گل به ثمر برساند. در همین رابطه مگوایر گفت: خوشحالم امسال راشفورد آنطور که باید دیده می‌شود. او مهاجم آینده دار و بزرگی است و مطمئنم رکوردهای زیادی را خواهد شکست و گل‌های زیادی ثبت خواهد کرد. او فقط باید خودش باشد و همین روند را ادامه دهد.

این مدافع در ادامه گفت: راشفورد یک بازیکن برتر با کیفیت عالی است. من می‌توانم یکی از اولین جلسات را به خاطر بسپارم که من برای تمرین با انگلیس به محل تمرین رفتم، او واقعاً در آنجا برای من یک مهاجم خطرناک مثل صخره بود. توانایی او در کنترل توپ، تکنیک و دقت عمل شگفت انگیز بود.

یونایتد توانست با برتری پرگل برابر نوریچ شکست خانگی برابر منچسترسیتی در جام اتحادیه را به دست فراموشی بسپارد. مگوایر در بخش دیگری درباره مشکلات تیمش گفت: مشکل ما بی ثباتی بوده است. ما دو بازی خوب و یک بازی بد انجام داده‌ایم و از نظر من به اندازه کافی خوب نبوده است. متاسفانه عملکرد ما ثبات نداشته است. برتری برابر نوریچ خوب بود. توانستیم برد پرگلی به دست بیاوریم و دروازه خودمان را نیز بسته نگه داریم ولی این کافی نیست و باید ادامه دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج