جاباما
۹۵۴۷۸۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

بررسی دیدار‌های شاگردان مجیدی در خاک قطر

استقلال، طلسم ۸ ساله الریان را می‌شکند؟

استقلال و الریان تاکنون ۸ بار در دیدار‌های لیگ قهرمانان رودرروی هم قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۵ مسابقه با برتری استقلال به پایان رسیده است.

خبرورزشی: دیدار تیم‌های استقلال و الریان در خاک دوحه قطر نهمین تقابل این دو تیم در چارچوب دیدار‌های آسیایی است که البته این بار در مرحله پلی آف و یک بازی تک‌حذفی است.

در ادامه به بررسی تقابل‌های این دو تیم در خاک دوحه می‌پردازیم.

استقلال تیم برتر تقابل‌ها

استقلال و الریان تاکنون ۸ بار در دیدار‌های لیگ قهرمانان رودرروی هم قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۵ مسابقه با برتری استقلال به پایان رسیده است. ۲ بازی مساوی شده و تنها یک بار الریان توانسته استقلال را شکست بدهد.

کمترین امتیاز استقلال در دوحه

استقلال در این ۸ بازی ۴ بار در دوحه به زمین رفته که البته کمترین امتیازاتش را در مجموع این ۸ دیدار به دست آورده است. یک برد، ۲ تساوی و یک شکست کارنامه استقلال در زمین الریان بوده که نسبت به دیدار‌های خانگی استقلال آمار خوبی نیست.

تنها برد استقلال

تنها برد استقلال مقابل الریان در خاک آن کشور در فصل ۲۰۱۲ (هشت سال پیش) رقم خورد. مصافی که استقلال در دقیقه آخر بازی (۹۰) با گل گوران یرکوویچ برنده زمین را ترک کرد.

اولین تساوی

الریان در فصل بعد (۲۰۱۳) در زمین خودش توانست به تساوی ۳-۳ دست پیدا کند. گل‌های استقلال در آن دیدار را جی‌لوید ساموئل، آرش برهانی و جواد نکونام به ثمر رساندند.

تنها باخت استقلال

این دو تیم بار دیگر در فصل ۲۰۱۴ در یک گروه با هم قرار گرفتند که این بار الریان توانست نماینده کشورمان را با یک گل شکست بدهد. این تنها برد الریان در همه این سال‌ها بوده است.

تساوی در آخرین تقابل

الریان پس از ۴ فصل بار دیگر در فصل ۲۰۱۸ با استقلال در یک گروه قرار گرفت. این دو تیم در دیداری که در قطر برگزار می‌شد به تساوی ۲-۲ دست پیدا کردند. در آن دیدار تاباتای ژاپنی ابتدا با گل به خودی زننده اولین گل برای استقلال بود و علی قربانی گل دوم استقلال را زد. البته در آن دیدار تاباتا یک گل هم برای الریان زد، اما در نهایت از زمین بازی اخراج شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیه سنجیده

      با یاری الله

    • بدون نام

      ان‌شاءالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج