adexo3
۹۵۷۵۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تفاوت استقلال مجیدی با استقلال استراماچونی!

مربی استقلال می‌گوید استراتژی فرهاد مجیدی در سیستم و چینش ترکیب با استراتژی استراماچونی سرمربی پیشین این تیم متفاوت است.

ورزش سه: صالح مصطفوی در زمان سرمربیگری آندره آ استراماچونی به عضویت کادرفنی استقلال در آمد و با تصمیم فرهاد مجیدی به کار خود در این تیم ادامه داد.

صالح مصطفوی در مورد تفاوت‌های استقلال مجیدی با استقلال استراماچونی گفت: ببینید بازی به بازی استراتژی این تیم فرق کرده است. در بازی اول با بازی دوم سیستم فرق داشته است و آن‌هایی که فنی هستند متوجه این تغییرات می‌شوند. استراتژی تیم برای لحظات مختلف بازی چه از نظر پرس و چه بازیسازی فرق داشته است.

او در مورد اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند مجیدی راه استراماچونی را ادامه می‌دهد گفت: شما نمی‌توانید بگویید این دقیقا تیم استراماچونی است. استراتژی ما و روش بازیسازی ما فرق داشته است. البته همه مربی‌ها و هواداران دو تیم را با هم مقایسه می‌کنند، ولی هر مربی افکار خودش را دارد و شکل بازی‌ای که فکر می‌کند درست است را اجرا می‌کند.

مربی استقلال ادامه داد: ببیند تنها شباهت دو تیم این است که استقلال بازی‌های خود را با دو مهاجم و ۳ مدافع شروع می‌کند. البته فلسفه مالکیت توپ هر دو مربی به هم شبیه است، اما در بازی با الریان حتی همین موضوع هم وجود نداشت و ما به دلیل حساسیت بازی مالکیت توپ را به حریفمان دادیم تا از ضدحمله‌ها استفاده کنیم.

مصطفوی در مورد دلیل مصدومیت‌های پرتعداد بازیکنان در آستانه دربی هم می‌گوید: ببیند نکته‌هایی وجود دارد که باید دیده شود چرا که تیم ۵ مصدوم جدید داده است. این ناشی از یکسری موارد است، در ۸ روز سه بازی سنگین انجام شد، تیم ۴ پرواز داشت که یکی از آن‌ها ترانزیت داشته است. بازیکنان ۲ روز خیلی مهم، یکی ۲ روز قبل از بازی با الکویت و دیگری روز بعد از بازی با الریان خواب مناسبشان را از دست دادند و ساعت ۵ صبح خوابیدند.

این باعث انباشتگی خستگی می‌شود و نتیجه آن مصدومیت است، وریا و علی کریمی بیماری گوارشی پیدا کردند، شیخ دیاباته در بازی با نفت با اولین ضربه مصدوم می‌شود و برای فرشید اسماعیلی هم یک شب قبل از بازی با الکویت همین اتفاق می‌افتد. به خاطر سرگردانی که برای تیم به خاطر عدم انتخاب سرمربی وجود داشت، بازیکنان استقلال ۱۴ روز بدون تمرین بودند و ما عارف غلامی را هم به این دلیل از دست دادیم.

تیمی مثل استقلال که چند برد پیاپی داشته و یکباره این شرایط روحی و بدنی ر ا تجربه کرده در آستانه دربی بازیکنانی مثل علی کریمی، عارف غلامی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی را نمی‌تواند در شرایط ایده آل داشته باشد.

مربی استقلال در پایان گفت: با توجه همه شرایط و توضیحاتی که دادم، بچه‌ها خیلی مصمم و جدی هستند و هواداران بدانند بچه‌ها حداکثر تلاش شان را می‌کنند برای این بازی و بازی برابر الشرطه تا بهترین نمایش خود را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج