جاباما
۹۶۳۵۰۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

فریبا: استقلال نباید امتیاز از دست بدهد

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: استقلال در ادامه فصل باید با تمرکز به میدان برود و تا می‌تواند امتیاز از دست ندهد و منتظر باشد صدرنشین امتیاز از دست بدهد.

خبرگزاری فارس: بهتاش فریبا در خصوص دیدار استقلال و ذوب‌آهن که فردا برگزار می‌شود، اظهار داشت: طبیعتاً در نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت است و بازی آسان نداریم. البته شنیده‌ام ۴، ۵ بازیکن استقلال به تمرینات برگشته‌اند و این می‌تواند برای سرمربی تیم نویدبخش باشد. بازی هم خانگی است و اگر هواداران استقلال حمایت کنند تبعاً این تیم می‌تواند سه امتیاز بازی را بگیرد.

وی افزود: در بازی با الاهلی، استقلال با وجود غیبت ۶، ۷ بازیکنش انصافاً خوب بازی کرد و شاید اگر تمرکز در میانه زمین از بین نمی‌رفت نتیجه را واگذار نمی‌کردیم. با این وجود حالا کریمی، غلامی، میلیچ و اسماعیلی برگشته‌اند و باید تقسیم نیرو شود تا شرایطمان در هفته‌های آینده سخت نشود.

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به اینکه وریا غفوری مدت‌هاست در ترکیب استقلال به میدان می‌رود، گفت: غفوری در جناح راست تنها است ولی در جناح راست میلیچ و زکی‌پور حضور دارند. البته غفوری سالم زندگی می‌کند و فوتبالیست قوی است ولی همه به استراحت مناسب احتیاج دارند.

فریبا در خصوص اینکه دیگر نباید امتیاز از دست برود، خاطرنشان کرد: کار خیلی سخت است، تیم باید با تمرکز به میدان برود و تا می‌تواند امتیاز از دست ندهد و منتظر باشد صدرنشین امتیاز از دست بدهد. البته بازی‌های زیادی مانده و هنوز این شانس وجود دارد که استقلال بتواند خودش را به صدر جدول برگرداند.

وی در خصوص حضور اسکوچیچ در تمرینات تیم‌هایی که در آنجا لژیونر داریم، تصریح کرد: البته برخی بازی‌هایی که اسکوچیچ راهی امارات و کویت شد را هم می‌شد از تلویزیون تماشا کرد اما کاری که او انجام داده درست است. بزرگترین شاخصه اسکوچیچ این است که فوتبال ما را می‌شناسد و این سابقه را دارد که با تیم‌هایش در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس به میدان برود. اگر او هم در برخی تیم‌ها نوسان داشته باید به داشته‌هایش هم دقت کرد. در مجموع فکر می‌کنم الان وقت انتقال از اسکوچیچ نیست و وقت آن گذشته که بگوییم چرا وی را سرمربی تیم ملی کردید. ما باید همه چیز را روی حمایت برنامه‌ریزی کنیم تا تیم ملی‌مان موفق شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قطعا با این سر مربی جوان امتیاز از دست خواهد داد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج