adexo3
۹۶۹۶۸۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ماجرای تماس تراکتوری‌ها با عضو هیات‌مدیره پرسپولیس

حتما قبلا در خبرها خوانده‌اید که مدیران باشگاه تراکتور زمانی که پرسپولیس درحال جذب آنتونی استوکس بود، با ارسال نامه رسمی خبر از مشکلات قراردادی داده و توصیه کردند قرمزها قید جذب این بازیکن را بزنند، چون قراردادش را یکطرفه و غیرقانونی با تراکتور فسخ کرده و از او شکایت کرده‌اند و به‌زودی نیز محکوم خواهد شد.

فرهیختگان: حتما قبلا در خبرها خوانده‌اید که مدیران باشگاه تراکتور زمانی که پرسپولیس درحال جذب آنتونی استوکس بود، با ارسال نامه رسمی خبر از مشکلات قراردادی داده و توصیه کردند قرمزها قید جذب این بازیکن را بزنند، چون قراردادش را یکطرفه و غیرقانونی با تراکتور فسخ کرده و از او شکایت کرده‌اند و به‌زودی نیز محکوم خواهد شد. پرسپولیسی‌ها اما درنهایت این بازیکن را جذب کردند و اخیرا فیفا با رد شکایت تراکتور حکم را به نفع مهاجم ایرلندی صادر و باشگاه تبریزی را به پرداخت ۴۰۰ هزار دلار محکوم کرد تا مشخص شود حق با تراکتوری‌ها نبوده و خطری از این حیث پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

با این حال، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که ماجرا فقط به ارسال یک نامه منتهی نشده و مدیران تراکتور در آن زمان حتی با یکی از اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس تماس تلفنی برقرار کردند و درخصوص جذب استوکس هشدار دادند.

البته این هشدار تنها به بحث فسخ یکطرفه قرارداد و شکایت به فیفا مربوط نبود و شامل مسائل دیگری خصوصا بحث‌های حاشیه‌ای ازجمله پول گرفتن از بازیکنان و پس ندادن ساعت ملی‌پوش تراکتور می‌شد. استوکس البته مدت زیادی در جمع پرسپولیسی‌ها دوام نیاورد و فعلا هم از حضور در ایران خودداری کرده تا نشان دهد از نظر حاشیه بازیکن کاملا خاصی است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید موحد

      پول برانکو و نلسون و بقیه را نمیدن بعد دو دستی چند صد هزار دلار به یک شارلاتان پول میدن یک جای کار میلنگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج