جاباما
۹۷۱۶۵۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شیری:

هدفم در ۹۹ پوکرقهرمانی پرسپولیس است

شاید مهم‌ترین آرزویم در سال جدید پوکر قهرمانی با پرسپولیس است. همچنین امیدوارم کنار سایر بازیکنان که موفق می‌شوند، من هم بتوانم بیشتر به تیم محبوبم کمک کنم.

«فرهیختگان آنلاین»: با تعطیل‌شدن لیگ، تمرینات تیم‌ها نیز همانند قبل پیگیری نمی‌شود. با این حال روز گذشته قرمزهای پایتخت تمرین کردند و بعد از آن فرصتی دست داد تا در آستانه اتمام سال، با یکی از نفرات اصلی این تیم بنشینیم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با مهدی شیری را در زیر می‌خوانید.

سال 98 برای تو چطور بود؟

امسال تلخی و شیرینی‌های زیادی چشیدیم که شاید تلخ‌ترین آن تغییرات زیادی بود که در کادر مدیریتی اتفاق افتاد. اما روزهای شیرین من با پرسپولیس خیلی بیشتر بود، شاید باور نکنید اما حضور در پرسپولیس به تنهایی شیرین است و این جمع میلیونی را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم.

درباره تغییرات گفتی. چه تاثیری می‌گذارد؟

موضوع مدیریتی در حیطه وظایف من نیست، اما خب این اتفاقات خواه‌ناخواه روی روحیه هوادار، بازیکن و حتی کادر فنی تاثیر می‌گذارد و امیدوارم در سال جدید شاهد موارد اینچنینی نباشیم و همه در کنار هم موفقیت‌های پیش رو را تجربه کنیم.

در سالی که گذشت حضور نسبتا ثابتی در ترکیب داشتی؛ از عملکردت راضی هستی؟

چه یک دقیقه و چه تمام‌ بازی‌، برای من موفقیت تیم در اولویت است. البته که دوست داشتم دقایق بیشتری را درخدمت تیمم باشم و امیدوارم روزبه‌روز با عملکرد بهتر به تیمم کمک کنم. البته انتظار بیشتری از خودم داشتم و امیدوارم بتوانم سال جدید را با یک گل آغاز کنم تا به هواداران عیدی بدهم.

در این سال اتهاماتی هم به تیم شما زدند.

ببینید فوتبال برای مردم یک دلخوشی است و ما نباید با طرح موارد اینچنینی مردم یا هواداران‌مان را آزرده خاطر کنیم. این حرف‌ها از نظر من اصلا درست نیست و هرتیمی که بهتر باشد و بیشتر تلاش کند و تمرینات بهتری را پشت سر بگذارد، موفق‌تر خواهد بود. ما در طول این سال‌ها مزد زحمات‌مان را گرفته‌ایم.

ظاهرا کرونا بیشتر از همه به پرسپولیس ضربه زد!

می‌توانستیم خیلی نزدیک‌تر از این به قهرمانی باشیم که این ویروس خطرناک از راه رسید. البته به‌نظر‌من مهم‌تر از قهرمانی‌ها و پیروزی‌ها، سلامت بازیکنان و هواداران است که در آستانه سال جدید آرزو می‌کنم حلقه این بیماری شکسته شود و مبتلایان به ویروس کرونا به صفر برسد. عاجزانه از مردم می‌خواهم در خانه بمانند و نکات بهداشتی شخصی‌شان را کاملا رعایت کنند تا همه‌چیز زودتر به روال عادی برگردد.

سقف آرزو‌های تو در سال 99 چیست؟

شاید مهم‌ترین آرزویم در سال جدید پوکر قهرمانی با پرسپولیس است. همچنین امیدوارم کنار سایر بازیکنان که موفق می‌شوند، من هم بتوانم بیشتر به تیم محبوبم کمک کنم. ضمن اینکه برای مردم کشورم هم یک سال اقتصادی خوب به‌همراه سلامتی آرزو می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج