۹۸۲۱۴۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ژاوی: فوتبال بدون تماشاگر ناراحت کننده است

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال السد قطر تصور می کند از سرگیری رقابت های فصل جاری بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه ها، اتفاقی ناراحت کننده در جهان ورزش است.

خبرگزاری فارس: در شرایطی که رقابت های باشگاهی فوتبال در نقاط مختلف جهان به خاطر شیوع کرونا دچار تعلیق شده، هم اکنون این امیدواری در سطح بین المللی هست که با کاهش این اپیدمی، فعالیت فوتبالی از سرگرفته شود.

ژاوی، اسطوره تیم فوتبال بارسلونا و اسپانیا در مصاحبه ای که با آس انجام داد، از انجام مسابقات پشت درهای بسته اظهار ناراحتی کرد.

او گفت: بسیار ناراحت کننده خواهد بود مسابقات را بدون تماشاگر برگزارکنیم. در قطر ما اغلب با تعداد کمی از هواداران در ورزشگاه روبه رو هستیم. همین تعداد کم هم اگر در ورزشگاه نباشند، ناراحت کننده است.

وی در مورد وضعیت کنونی اش با توجه به بحران ناشی از کرونا عنوان کرد: اکنون در دوحه هستیم. به خاطر کرونا، همه چیز بادقت کنترل می شود. متاسفانه عده ای هم به خاطر این ویروس فوت کرده اند. ما در قرنطینه خانگی هستیم اما نه در حدی که هم اکنون در اسپانیا وجود دارد.

ژاوی در پاسخ به این سئوال که آیا قصد ترک فوتبال قطر را دارد یاخیر نیز عنوان کرد: در اینجا شرایط بسیار خوبی دارم. آمدن به اینجا یکی از بهترین تصمیماتی بود که در زندگی گرفتم. اینجا مدارس بین المللی وجود دارد و پسرم انگلیسی صحبت می کند. حضورم در اینجا سودمند است.

ستاره سال های نه چندان دور اسپانیا تصریح کرد: فوتبال شور و هیجانی در زندگی من است. اکنون بی حوصله ام که امکان فعالیت در فوتبال را ندارم و از آن دور هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میومد ایران بهتر پیشرفت میکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج