جاباما
۹۸۷۸۸۴
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

فتح‌الله‌زاده: نگذاشتند با استراماچونی مذاکره کنم

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: قرار بود با استراماچونی مذاکره کنم اما یکی، دو نفر نگذاشتند این اتفاق بیفتد.

خبرگزاری تسنیم: علی فتح‌الله‌زاده درباره کناره‌گیری‌اش از مدیرعاملی باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود به دلیل مشکلات موجود در باشگاه از سمتش کنار رفته است اظهار داشت: من هر وقت به باشگاه آمدم وضعیت همین بوده است. کی در وضعیت خوب بوده و به من گفتند بیا کار کن؟ من را هواداران به استقلال آوردند.

زمانی که آمدم کلا یک هفته تا ۱۰ روز زمان داشتیم تا مشکلات مالی را برطرف کنیم و بدهی را پرداخت کنیم، اما مریض شدم. ابتدا آنفولانزا بعد از ذات الریه و سپس همه این‌ها تبدیل شد به کرونا. ۱۵ روز ضعف بدنی شدید داشتم و ۲۵ روز درگیر این موضوع بودم. ۱۰ روز در خانه قرنطینه بودم. به همین دلیل با تمام علاقه‌ای که به باشگاه دارم دیدم همه چیز در این صورت به هم می‌خورد و به همین دلیل کنار رفتم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه در دوره مدیریت خود شعارهای زیادی از جمله بازگشت استراماچونی داد اما عملی نشد، گفت: هواداران ما فهیم هستند اما یکسری دنبال مغلطه‌اند. استراماچونی قبل از اینکه من به باشگاه بیایم رفته بود، پرونده بازگشت او را من باز کردم. حتی پیش از آمدن من باشگاه استقلال بیانیه رسمی داده بود که همکاری با استراماچونی تمام شده است، اما من با رحمان رضایی صحبت کردم تا دوباره با او وارد مذاکره شود.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود مذاکراه با استراماچونی در قطر دروغ بوده است عنوان کرد: خیر من آن زمان که رحمان‌رضایی و برخی دوستان به قطر رفتن را نمی گویم. من قبل از آن زمان با رضایی صحبت کردم تا با استراماچونی و وکیلش ارتباط برقرار کند. او هم این کار را انجام داد اما در میانه راه یکی، دو نفر آمدند ارتباط ما را قطع کردند و نگذاشتند من بروم و با استراماچونی صحبت کنم . همان زمان گفتم اگر استراماچونی نیاید من هم نمی آیم، دیدید که نیامدم. ضمن اینکه کرونا هم یک واقعیت است و من آن زمان نمی‌دانستم فوتبال به این شکل خواهد شد.

وی در مورد چالشش با واعظ آشتیانی درباره زمینه کمپ مرحوم حجازی و اینکه او گفته است در دادگاه فتح‌الله‌زاده را می‌بینم، تصریح کرد: من هم گفتم او را دادگاه می‌بینم. تهمت زدن کار خوبی نیست. تا چیزی به دادگاه نرفته و رای صادر نشده شما نمی‌توانید به کسی تهمت بزنید. این تهمت‌های که او می‌زند، بی اخلاقی است. از ۱۰ سال پیش هر روز یک حرف می‌زند. من نامه‌ای را نشان دادم که زمین کمپ حجازی را به باشگاه استقلال داده‌اند اما او می‌گوید نداده‌اند. ۱۰ سال است که ما را اذیت کردند اما همه دیدند که روز گذشته وزیر ورزش این زمین را به باشگاه استقلال داد.

فتح‌الله‌زاده افزود: وقتی شما زمینی را می‌خرید مراحلی دارد تا به نام شما شود. ما سال ۷۸ با تربیت بدنی وقت زمین را قولنامه کردیم و بعد الزاماتی وجود داشت که ما باید انجام می‌دادیم تا زمین به نام ما بخورد. مدیر کل ورزش آن زمان هم آقای خطیب بود که دو زمین داشت و قرار بود یکی را به ما بدهد و یکی را به باشگاه پرسپولیس. که مدیران آن باشگاه آن زمان دنبالش نیامدند و آنها هم زمین آفتاب را دادن به کفاشیان که همان زمان به نام فدراسیون فوتبال شد. در هر صورت ما نباید دعواهای شخصی را وارد فوتبال کنیم، الان زمین کمپ حجازی برای باشگاه استقلال است و یک ریال به من نمی‌رسد، اما حدود یک هزار میلیارد تومان به دارایی باشگاه استقلال اضافه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فتل، تو هم دستت برای اس اسی ها رو شد.
      نبینم اسم ناصر حجازی رو تو دهنت بیاری نون به نرخ روز خور.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احتمالا میخواست از اون چکهای بیمحل برای استراپولی صادر کنه

      • بدون نام

        همتون میگین نزاشتن.نمیزارن.نخاستن.آخه اینا کیا هستن؟چرا اسمشون رسانه ایی نمیکنین؟

    • kordook

      میگه من گفتم اگر اَستره نیاد منم نمیام و دیدید که نیامدم ،بعد از این طرف میگه به خاطر مریضی و کرونا کارو ول کردم .

    • بی نام

      دیگه بکش کنار فتل جون مفت میخوری

    • محمد

      سلطان دروغ

    • کوید۱+۱۸

      لعنت بردروغگوتادیروزکه میگفتی استراماچونی زیاده خواه هستش چقدرتوکثیفی فتل

    • علی

      تو آدم بشو نیستی؟
      آخه چرا انقدر مصاحبه میکنی؟؟؟
      بچسب به دله دزدید چیکار فوتبال داری آخه تو

    • بدون نام

      مربی کروات ارزانتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج