اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۹۸۰۰
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

قلیچ: ۷۰هزار کامنت فحش برایم گذاشتند

دروازه بان سابق پرسپولیس که با استوری‌ها و پست‌های اینستاگرامی اش معروف است در یکی از آخرین پست هایش از علی کریمی گله می‌کند.

ورزش سه: دروازه بان سابق پرسپولیس که با استوری ها و پست های اینستاگرامی اش معروف است در یکی از آخرین پست هایش از علی کریمی گله می کند.

وحید قلیچ یکی از بازیکنان قدیمی است که در روزهای دور از فوتبال تبدیل به یکی از فعالترین چهره های اینستاگرامی شده است.او با پست ها و یدئوهای بعضا انتقادآمیزش نسبت به فوتبالی ها مورد توجه قرار می گیرد هرچند آخرین بار او با امیرتتلو به خاطر توهین او به علی کریمی دچار چالش شد هرچند قلیچ در آخرین ویدئویی که پست کرده از کریمی هم ابراز دلخوری می کند.

او در یکی از طولانی ترین ویدئوهای این چند وقت اخیرش مثل همیشه با این جملات شروع می کند:" سلام به همه اونایی که عاشقانه دوستشون دارم و خداوکیلی دارم، جز شماها من کسی را ندارم. نه پول دارم، نه مغازه دارم، نه حساب بانکی و نه خانه...فقط شماها را دارم و اگر با شما صحبت نکنم می ترکم."

او گفت:" آقا ادب آداب دارد و کسی که ادب را رعایت کند آدم است." او که از اتفاقاتی که از سوی هواداران تتلو در صفحه اینستاگرامش افتاده ناراحت است گفت:" من جواب این فحش ها را نداده و نمی دهم. خودتان را خسته نکنید من جواب فحش ها را نمی دهم چون با ادب هستم و یاد گرفتم ادب داشته باشم."

او گفت:" زمانی که به پرسپولیس رفتم علی پروین به من گفت آقای وحیدخان پرسپولیس را مفت به دست آوردی و مفت از دست نده و من دوازده سال در این تیم بودم چون با ادب بودم. چون به بزرگترم احترام می گذاشتم. من کاری ندارم تتلو خواننده زیرزمینی است یا روزمینی اما یک حرف خوب زد و گفت این قبری که بالا سرش زار می زنی مرده توی آن نیست. درست می گوید. هفتاد هزار نفرت به من در اینستاگرام فحش دادند اما کسی که باید تشکر می کرد یک کلام نگفت. اشکالی ندارد من جز خدای بزرگ و آسمان بیکران هیچ چیز و کسی را ندارم. دوستدار همه شما وحید قلیچ."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      علی کریمی فقط ادعای توخالی....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با خودت اشتباه گرفتی لیاقت میخاد اسم علی کریمی رو بیاری

    • بدون نام

      اینها همونهان که در مجازی پرشمار میشن

    • mr. X

      خب کرم از خدوته دیگه

    • مسعود.

      کمه!!! بیشتر تلاش کن!!!

    • بدون نام

      آقا محترم شما یک زمانی دروازه بان تیم پرسپولیس بودی ،زحمت کشیدی ، پولش راهم گرفتی ، ازموقعیتش برای مطرح شدن در زمان خودت هم استفاده کردی ،حالا به حکم روزگار اون زمان گذشت و شما مثل همه تبدیل شدی به یک پیشکسوت ، بهترین کاری که الان میتونی انجام بدی اینست که احترام خودت وپیشکسوتی خودت را نگهداری و اینهمه در فضای مجازی وارد نشی واززمین و زمان طلبکار نباشی

    • بدون نام

      آقای قلیچ شما بهتره که احترام خودت و مقام ومنزلت پیشکسوتی خودت را نگه داری و از زمین وزمان طلبکارنباشی واینهمه تلاش نکنی که در فضای مجازی خودت را مطرح کنی ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج