۱۲۱۶۱۰۶
۳ نظر
۸۵۱۳
۳ نظر
۸۵۱۳
پ

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های داخلی‌ست.

برترین‌ها: این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های داخلی‌ست.

درهفته‌ای که گذشت در آبادان عزیزمان اتفاقی افتاد که کام همه‌ی ما را تلخ کرد و متاسفانه اخبار بدی که همچنان از این حادثه به گوشمان می‌رسد، هر روزمان را تلخ‌تر و تلخ‌تر می‌کند!

اکثر سلبریتی‌ها هم در این هفته هرچه که در صفحه‎‌ی اینستاگرامشان به اشتراک گذاشتند به نوعی به این ماجرای تلخ مربوط می‌شود.

به همین دلیل در مطلب این هفته سوژه‌ها کمتر و غم‌انگیزتر از هفته‌های گذشته خواهد بود. البته برخی از سوژه‌هایی که در این مطلب می‌خوانید، مربوط به قبل از وقوع این فاجعه است.

جنجالی هفته...

شراره دولتشاهی، از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون که این روزها کمرنگ‌تر و کم‌کارتر شده است، به تازگی یک ویدیویی از خود به اشتراک گذاشت تا حرف دلش را به مردم بزند.

همانطور که قبلا هم از سلبریتی‌ها دیده بودیم، بازیگرانی که به هر دلیلی کم‌کار شده و از یادها رفته‌اند بعصی اوقات با انتشار ویدیویی از خود با طرفدارانشان صحبت می‌کنند تا نشان دهند که هنوز هستند و از بدِ روزگار دیگر نمی‌توانند در پروژه‌های جدید حضور پیدا کنند.

حالا خانم شراره دولتشاهی که در فیلم‌هایی مثل میم مثل مادر، رویای خیس، قاتل اهلی، تقاطع و ... ایفای نقش کرده ولی چند وقتی است چهره‌اش در سینما و تلویزیون دیده نشده است، در این ویدیو ضمن عذرخواهی بابت چهره‌ی نزار و بی‌حال و بی ‌آرایشش، ابتدا به خانواده‌های عزادار جنوب کشورمان تسلیت گفت و ابراز همدردی کرد سپس ادامه داد:« مرا ببخشید که این روزها کمتر برایتان پست می‌گذارم و خبری ازم نیست.

یکی از دلایلش این است که نزدیک سالگرد فوت آندره همسرم است و من همیشه این روزها بسیار پریشان‌حال می‌شوم و همینطور به تازگی دخترم امیلی سگ نازنینم را از دست دادم و حال و روز خوبی ندارم. خواستم در این ویدیو به شما عزیزان بگویم که اگر این روزها کم‌کار هستم و خبری از من نیست به این دلیل است که دوست ندارم در هر کاری با هرکسی همکاری کنم و خیلی از موقعیت‌های شغلیم را به خاطر ایده‌هایی که دارم از دست دادم! ولی فکر نکنید که شما مردم عزیزم را فراموش کردم من همیشه کنار شما هستم.»

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

مدتی پیش مصاحبه‌ای از آشا محرابی در فضای مجازی وایرال شد که در آن مجری درباره‌ی گریمش در یک سریال کارتونی صحبت کرد گریمی که برگرفته از گریم و نقش آنجلینا جولی، بازیگر معروف هالیوود در فیلم مالفیسنت بود. آشا محرابی در این باره گفت:« تعاریف و انتقادهای زیادی برای بازی در این نقش دریافت کردم که البته اکثرا روی صحبتشان با طراح لباس و گریمور بود نه با من.» این بازیگر در پاسخ به این ادعا که در این نقش شبیه به آنجلینا شده بود گفت:« اصلا این حرف را نزنید چون احساس می‌کنم دارید مرا مسخره می‌کنید! به هیچ عنوان نمی‌شود چهره‌ی به آن زیبایی را با چهره‌ی من مقایسه کرد!ً»

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

به تازگی یک گفت‌وگوی جالب از مهران رجبی با روزنامه همشهری در فضای مجازی دست‌به‌دست شده که برای ما هم جالب بود و خواستیم تا با شما به اشتراک بگذاریم.

این بازیگر پیشکسوت که این روزها در خانه 160متری‌اش در کرج زندگی می‌کند از روزی تعریف کرد که پیشنهاد دریافت یک پنت‌هاوس لاکچری و یک ماشین لکسوس را رد کرد! او در این باره گفت: روزی در یک میهمانی یکی از افراد مشهور و پولدار به من گفت که من و همسرم بازی شما را بسیار دوست داریم و با کارهای طنز شما بسیار خندیدم و خاطره داریم به همین دلیل دلم می‌خواهد به جبران لحظه‌های خوشی که برایمان ساختی یک آپارتمان در شمال تهران یا یک ماشین لکسوس به شما هدیه بدهم.

شاید کمتر کسی در مقابل این پیشنهاد مقاومت می‌کرد ولی من جلوی خودم را گرفتم و قبول نکردم. البته فکر هم کردم که شاید خدایی نکرده این آدم یک مفسد اقتصادی باشد و چند روز بعد در لیست اموالش اسم مرا پیدا کنند و بگویند من هم همدستش بودم!

در آخر هم با خنده گفت:«خلاصه که قبول نکردم و برگشتم اما پسرم هنوز هم می‌گوید کاش حداقل ماشین را قبول می‌کردی!»

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

 

تولدت مبارک هفته...

سعید داخ با نوشتن این کپشن کاملا غیر مستقیم به کسانی که تولدش را تبریک گفتند فهماند که تبریک خشک و خالی به درد خودشان می‌خورد و سعی کنند دستی در جیبشان کنند و نقدی حساب کنند!

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

این هفته تولد شیدا خلیق، بازیگر و دختر ناهید مسلمی عزیز هم بود که اینگونه تولدش را مبارک کرد.

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

هفته‌ای که گذشت تولد بهرام افشاری، بازیگر خوش قدوبالا و هنرمند و طنازی که این روزها با بازی در سریال «راز بقا» می‌درخشد هم بود که بهرنگ علوی با این عکس جالب و متفاوت تولد رفیقش را تبریک گفت.

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

سخن حکیمانه هفته...

واقعا در این روزگار سخت و پر از غم و اندوه همه ما به دنبال یک آغوش امن می‌گردیم که بدون منت به رویمان گشوده شده باشد!

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

ابراز ناراحتی و همدردی و آرزوی صبر برای هموطنان داغدیده به سبک مریم معصومی را شاهد هستید.

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

صفر کشکولی هم از جمله سلبریتی‌هایی بود که فداکاری‌های مردم آبادان را فراموش نکرده و به نوبه‌ی خود با آن‌ها ابراز همدردی کرد.

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

کار زیبا و پسندیده‌ای که احسان کرمی و برزو ارجمند در راستای ابراز همدردی با داغدیدگان فاجعه اخیر انجام دادند. واقعا چه خوب است که هر کسی هر کاری از دستش برمی‌آید برای ذره‌ای آرام شدن دل این عزیزان انجام دهد.

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

سروش جمشیدی هم با به اشتراک گذاشتن این استوری، حال و روز کسانی را وصف کرد که از شدت فکر و خیال به بی‌خیالی رسیده‌اند!

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

جمله‌ای کوتاه و مختصر و دستوری از سامیه لک خطاب به غم!

کاش به همین سادگی بود!

از درد دل شراره تا اندوه بی‌پایانِ آبادان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سلام شیوا خانم من حرف ندارم

    • مهدی

      هیچ کس تو عمل کاری انجام نمیده فقط شده فضای مجازی

    • ناشناس

      خداوند رحمتش کند و به خانواده عزیز و محترم و بزرگوارشان صبر و سلامتی بدهد انشالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج