۱۲۹۱۷۱۴
۱۰ نظر
۱۳۲۶۶۱
۱۰ نظر
۱۳۲۶۶۱
پ

این زوج‌های مشهور با این که عاشق هم نبودند اما وفادار ماندند

در این مقاله قرار است نگاهی بیندازیم به زندگی تعدادی از مشهورترین زوج‌های هالیوودی که از قضا نه تنها در نگاه اول عاشق هم نشدند بلکه بعضا اولین ملاقاتشان حسابی هم معمولی و غیر خاص بوده است.

برترین‌ها - مهسا شفیعی: شما به عشق در نگاه اول اعتقاد دارید؟ باید بگویم هرچند تاریخ هنر پر است از عشق‌های آتشینی که در نگاه اول اتفاق افتاده اما در زندگی واقعی کم نیستند زوج‌هایی که به تدریج و پس از گذراندن زمان قابل توجهی با هم، به این نکته پی بردند که انگار واقعا عاشق هم هستند. در این مقاله قرار است نگاهی بیندازیم به زندگی تعدادی از مشهورترین زوج‌های هالیوودی که از قضا نه تنها در نگاه اول عاشق هم نشدند بلکه بعضا اولین ملاقاتشان حسابی هم معمولی و غیر خاص بوده است.

رایان رینولدز و بلیک لایولی

این زوج‌های مشهور با این که عاشق هم نبودند اما وفادار ماندند

رایان و بلیک در سر صحنه فیلم‌برداری Green Lantern برای اولین بار ملاقات کردند. این دو هرچند خیلی زود به دوستانی صمیمی تبدیل شدند اما در اوایل رابطه‌شان هیچ خبری از عشق و علاقه رمانتیک نبود. رایان و بلیک حتی به عنوان دوستان صمیمی شروع به قرار گذاشتن با افراد دیگر کردند و مدتی طول کشید تا آن‌ها متوجه احساسشان به هم شدند. حالا از ازدواج رایان رینولدز و بلیک لایولی بیش از 10 سال می‌گذرد و در این مدت آن‌ها صاحب سه فرزند شده‌اند و آوازه عشقشان در تمام هالیوود پیچیده است.


کیت بلانشت و اندرو آپتون

این زوج‌های مشهور با این که عاشق هم نبودند اما وفادار ماندند

عشق کیت و اندرو در هالیوود یکی از آن عشق‌هایی است که از پس آزمون زمان به خوبی برآمده و آن‌ها حالا بیش از 25 سال است که با هم هستند. با این حال جالب است بدانید کیت و اندرو برای 17 سال با هم آشنا بودند و در تمام این مدت هیچ‌وقت احساس نکردند حسی خاص بینشان وجود دارد. ظاهرا در تمام آن مدت هر دوی آن‌ها احساس می‌کردند طرف مقابل حس خوبی بهشان ندارد. بلانشت می‌گوید:"در تمام آن سال‌ها اندرو فکر می‌کرد من زیادی مسخره هستم و من فکر می‌کردم او زیادی مغرور است." با این حال به تدریج این احساس تغییر کرد و این زوج حالا پس از 25 سال زندگی مشترک، دارای 4 فرزند هستند.


میلا کونیس و اشتون کوچر

این زوج‌های مشهور با این که عاشق هم نبودند اما وفادار ماندند

میلا و اشتون برای اولین بار در سر صحنه یک سریال در حالی ملاقات کردند که میلا تنها 14 سال داشت و اشتون 19 ساله بود. ظاهرا میلا فکر می‌کرد اشتون خوش قیافه است اما اشتون به خاطر فاصله سنی‌شان حسی کاملا متفاوت و شبیه به خواهر کوچکتر به میلا داشت. اشتون کوچر درباره آن زمان می‌گوید:"یادم هست که یک بار تکالیف شیمی‌اش را حل کردم. او فقط 14 سال داشت و کاملا او را مانند یک خواهر کوچکتر می‌دیدم." هرچند 14 سال طول کشید تا اشتون و میلا شروع به قرار گذاشتن بکنند اما این بار همه‌چیز فرق می‌کرد. این زوج حالا صاحب دو فرزند هستند و یکی از وفادارترین زوج‌های هالیوود به حساب می‌آیند.


کریسی تایگن و جان لجند

این زوج‌های مشهور با این که عاشق هم نبودند اما وفادار ماندند

ظاهرا وقتی کریسی و جان شروع به قرار گذاشتن کردند هیچ خبری از احساس عشق برای جان نبود. در آن زمان جان حسابی محتاط بود و سعی می‌کرد بی‌گدار به آب نزند و به همین دلیل چند سال زمان نیاز بود تا جان به کریسی به عنوان تنها و آخرین عشق زندگی‌اش نگاه کند. جان درباره آن دوران می‌گوید:"در ملاقات‌های اول به هیچ‌وجه خبری از عشق در نگاه اول نبود. راستش من از آن دست آدم‌هایی هستم که احساساتم کم‌کم و به تدریج ساخته می‌شود. عشق هم برای من بیش از آنکه حسی یکباره و هیجانی باشد، علاقه و تفاهمی است که بر اثر شناخت کافی ایجاد شده است."


بن مکنزی و مورنا باکارین

این زوج‌های مشهور با این که عاشق هم نبودند اما وفادار ماندند

بن مکنزی همسر حال حاضرش را برای اولین بار در سر صحنه فیلم‌برداری سریال The O.C ملاقات کرد. باکارین در سه اپیزود این سریال به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت. جالب است بدانید این ملاقات اول آن‌قدر معمولی و غیرخاص بود که وقتی آن‌ها چند وقت بعد در سر صحنه Gotham یکدیگر را دوباره ملاقات کردند بن فکر می‌کرد اولین بار است که مورنا را می‌بیند و دوباره خودش را معرفی کرد. کمتر کسی فکر می‌کرد از چنین دیدار اول بی رنگ و خاصیتی یک رابطه عمیق شکل بگیرد اما زندگی واقعی کمی با داستان‌ها فرق دارد. این زوج حالا چند سال است که مشغول زندگی مشترکی غرق در عشق هستند و پس از تولد دخترشان در سال 2017، در سال 2021 هوفدام یک پسر به این خانواده اضافه شد.


فردی پرینز جونیور و سارا میشل گلر

این زوج‌های مشهور با این که عاشق هم نبودند اما وفادار ماندند

فردی و سارا حالا وارد بیستمین سال زندگی مشترکشان می‌شوند و این عدد نه فقط با معیارهای هالیوود بلکه به صورت کلی خبر از تفاهم و رابطه‌ای غرق در عشق می‌دهد. با این وجود این زوج هم مانند دیگر زوج‌های این مقاله در دیدار اول هیچ عشقی را احساس نکردند. آن‌ها اولین بار سر صحنه I Know What You Did Last Summer در سال 1997 یکدیگر را ملاقات کردند و رابطه‌ای بسیار صمیمانه به عنوان دوستان معمولی بینشان شکل گرفت. این دوستی سه سال ادامه پیدا کرد و در نهایت در سال 2000 وقتی قرار بود فردی و سارا با دوستی مشترک شام بخورند، غیبت آن دوست همه‌چیز را تغییر داد. این شام دو نفره آن‌قدر خوب پیش رفت که فردی و سارا دو سال بعد ازدواج کردند و حالا پس از بیست سال آن‌ها صاحب یک پسر و یک دختر هستند.


لیلی رِینهارت و کول اسپراوز

این زوج‌های مشهور با این که عاشق هم نبودند اما وفادار ماندند

لیلی و کول اولین بار در سال 2016 و در زمان ضبط یکی از اپیزودهای سریال Riverdale با هم ملاقات کردند و داستان این ملاقات اول حتی بدتر از داشتن حسی معمولی بود. ظاهرا کول به خاطر خجالتی بودن لیلی درباره او به این نتیجه رسیده بود که از آن دست افرادی است که به سختی می‌شود به آن‌ها نفوذ کرد و در طرف مقابل اوضاع بدتر از این بود. لیلی پس از اولین ملاقات تنها نظری که درباره کول داشت این بود که صدای غیرقابل تحملی دارد. با این وجود یک سال بعد لیلی و کول شانسی دوباره به هم دادند و در سال 2018 این رابطه را علنی کردند. البته برخلاف دیگر زوج‌های این مقاله، رابطه لیلی و کول چندان دوامی نداشت و این زوج در سال 2020 به رابطه‌شان پایان دادند.


لاورن کونراد و ویلیام تِل

این زوج‌های مشهور با این که عاشق هم نبودند اما وفادار ماندند

لاورن و ویلیام اولین بار در سال 2002 ملاقات کردند و همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید خبری از عشق در نگاه اول نبود. با این حال آن‌ها 10 سال بعد و به خاطر اصرار دوستانشان شانس دوباره‌ای به هم دادند و این بار انگار همه‌چیز تفاوت داشت. هرچقدر اولین ملاقات این زوج معمولی بود این بار اما همه‌چیز حسابی عاشقانه پیش رفت. این زوج در سال 2014 بالاخره با هم ازدواج کردند و این رابطه عاشقانه تا به امروز ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      جای زنای ایران باشن چه میکنن ازاول تو گوششون میخونن با کفن سفید میری با همونم خاک میشی با بد و خوب زندگی مشترک باید بسازی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        این مال صد سال پیش بود نه الان،یه سر به دادگاه خانواده بزن ببین چقدر آمار طلاق بین جوونای امروزی بالا رفته

    • ناشناس

      ۰۹:۲۲ آخی زنان مظلوم ایرانی که بیشترین تعداد درخواست طلاق و بیشترین درخواست زندانی کردن همسر برای مهریه رو دارن . چقدر ظلم شده در حق این مظلومان

    • ناشناس

      داداش مردم دنیا اومدن زندگی کنن لذت ببرن نه اینکه تو گیر و بند و غذاب باشن

    • زهرا موسوی

      آره والا

    • ناشناس

      وفاداری و خیانت در تمام دنبا وجود داره اما مفهوم وفاداری در فرهنگ اونا با ما بسیار متفاوته و مثلا اونا اصلا به رقصیدن زوجشون با فرد دیگری در مهمانی واکنش نشون نمیدن در حالی که اینجا موهای طرف تو مهمونی خانوادگی از زیر روسری بیاد بیرون مرده خون به پا میکنه! و البته که به همون نسبت هم خیانت پنهانی تو مملکت ما متاسفانه زیاده چون هم مرد و هم زن یاد میگیرن چطور زیرآبی برن که کسی نفهمه.

    • اصغر

      در جواب اونی که گفته زنان باید لذت ببرن و در گیر غذا نباشن باید بگم که اگ اینجوره زنان ایرانی هم باید مث زنان اروپایی صبح تا شب برن کار کنن و پول درارن و بعد بشینن لذت ببرن ...نه اینکه مرد بیچاره پول دراره و زن بخوابه و لذت ببره ودی غذا هم درست نکنه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دقیقا درسته

    • مهدی

      یکی نیست بگه آخه بی شرف راضی نیستی طلاق بده خودم میگیرم

    • ناشناس

      خب که چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج