جاباما
۱۲۹۵۲۰۶
۲ نظر
۵۷۲۶۹
۲ نظر
۵۷۲۶۹
پ

افشاگری خانم بازیگر از پیشنهادات بی‌شرمانه‌ای که به او شد

در این مقاله از اطلاعات جالب و کمتر گفته شده‌ای از سلبریتی‌های مشهور دنیا مطلع خواهیم شد.

برترین‌ها - مهسا شفیعی: در این مقاله قرار است همراه هم سری بزنیم به دنیای افراد بسیار مشهور و ببینیم آیا هنوز نکته‌ای از زندگی این افراد وجود دارد که بتواند شگفت‌زده‌مان کند. در این مقاله از اطلاعات جالب و کمتر گفته شده‌ای از سلبریتی‌های مشهور دنیا مطلع خواهیم شد.

اسکار آیزک و شانس موزیسین شدن

افشاگری خانم بازیگر از پیشنهادات بی‌شرمانه‌ای که به او شد

اسکار آیزک این‌روزها حسابی مورد توجه قرار گرفته و چه از نظر حرفه‌ای و چه از نظر محبوبیت بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دوران خوبی را سپری می‌کند. جالب است بدانید اما ممکن بود امروز آیزک را به عنوان یک موزیسین بشناسیم. اسکار پیش از جدی گرفتن بازیگری یک موزیسین درست و حسابی بود و در گروه‌هایی مانند Petrified Frogs یا The Worms سابقه عضویت دارد. البته مشهورترین گروهی که آیزک در آن فعالیت کرده The Blinking Underdogs نام دارد و جالب است بدانید درخشیدن در این گروه باعث شد آیزک بسیار به پیوستن به گروه مشهور Green Day نزدیک شود اما سرنوشت خواب دیگری برای او دیده بود.


برای داشتن تعطیلات آخر هفته باید از جد این بازیگر ممنون باشید

افشاگری خانم بازیگر از پیشنهادات بی‌شرمانه‌ای که به او شد

حتما یان مک‌کلن را می‌شناسید. بازیگری که البته به خاطر یک عمر خدمت به هنر لقب سر را هم دریافت کرد و با بازی در مجموعه‌هایی چون مردان ایکس یا ارباب حلقه‌ها برای تمام علاقمندان به سینما خاطره ساخته است. جالب است بدانید یکی از اجداد این بازیگر درواقع مسئول تعطیلات آخر هفته در دنیای مدرن است. رابرت لووز یا همان جدِ مک‌کلن سال‌ها پیش برای حقوق کارگران در انگلستان می‌جنگید و در نهایت موفق شد کارفرماها را قانع کند که کارگران هم به یک روز تعطیلی در هفته نیاز دارند و حالا او لقب "پدربزرگ تعطیلات آخر هفته به شکل امروزی" را به دست آورده است.


لیدی گاگا اولین زنی بود که ...

افشاگری خانم بازیگر از پیشنهادات بی‌شرمانه‌ای که به او شد

لیدی گاگا اولین زنی در تاریخ است که موفق شده در طول یک سال هر چهار جایزه معتبر موسیقی و سینما را دریافت کند. این خواننده مشهور موفق شد در طول یک‌سال جایزه گرمی، جایزه بفتا، جایزه اسکار و جایزه گولدن گلاب را از آن خود کند. لیدی گاگا البته سال‌ها بود که به عنوان یک موزیسین درجه یک تقریبا به همه افتخارات می‌رسید اما نقشش در فیلم موفقِ محصول سال 2018 یعنی A Star is Born او را به موفقیتی باورنکردنی رساند. ترانه‌ای که گاگا برای این فیلم آماده کرده بود، مخاطبان و منتقدان را به تحسین واداشت و چنین جوایز ارزشمنی برای گاگا به ارمغان آورد. این تِرک Shallow نام داشت.


می‌توانید تام هاردی را به عنوان رپر تصور کنید؟

افشاگری خانم بازیگر از پیشنهادات بی‌شرمانه‌ای که به او شد

این روزها تقریبا همه تام هاردی را به عنوان یکی از بهترین بازیگران مرد سینمای دنیا می‌شناسند و نقش‌هایش در فیلم‌های موفقی چون The Revenant، مدمکس یا اینسپشن نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرده است. اما جالب است بدانید ممکن بود تام هاردی حرفه دیگری را انتخاب کند. هاردی در دهه 90 میلادی ظاهرا تصمیمش را برای رپر شدن گرفته بود و با اندکی شانس ممکن بود حالا مشهورترین رپر سفید پوست نه امینم بلکه تام هاردی باشد. این بازیگر در سال 1999 حتی یک آلبوم هم با نام Falling on Your Arse رکورد کرد و کسانی که به این آلبوم گوش داده‌اند گواهی می‌دهند که کارِ هاردی با لقبِ Tommy No 1 چندان هم بد نبوده است.


داستان ناک‌اوت شدنِ بازیگر Creed

افشاگری خانم بازیگر از پیشنهادات بی‌شرمانه‌ای که به او شد

البته هیچ‌کس انتظار ندارد بازیگر اصلی یک فیلم موفق با موضوع مبارزه و بوکس کار راحتی در پیش داشته باشد اما مایکل بی جوردن این موضوع را با تمام وجودش احساس کرد. ظاهرا در سال 2015 وقتی مایکل مشغول فیلم‌برداری اولین فیلم از سریِ موفق Creed بوده ضربه‌ای نوش جان می‌کند که حسابی عوامل فیلم را نگران می‌کند. دیگر بازیگر این فیلم یعنی تونی بیلو در حین مبارزه تمرینی یک ضربه بسیار سنگین به سر این بازیگر وارد می‌کند و ظاهرا مایکل بی جوردن برای لحظاتی هشیاری‌اش را از دست می‌دهد.


میشل یوه و نژادپرستی در هالیوود

افشاگری خانم بازیگر از پیشنهادات بی‌شرمانه‌ای که به او شد

میشل یوه این روزها به خاطر مورد توجه قرار گرفتن فیلمش روزهای بسیار خوبی را سپری می‌کند اما ظاهرا اوضاع برای این بازیگر همیشه به این شکل نبوده است. او اخیرا در مصاحبه‌ای فاش کرد که در دهه 90 میلادی پیشنهادات بازیگری برای او فقط مربوط به نقش‌های کلیشه‌ای و نژادپرستانه می‌شده و به همین دلیل این بازیگر تصمیم گرفته برای دو سال کار نکند. این بازیگر موفق ادامه می‌دهد:"بیشتر افرادی که در آن زمان در این حرفه کار می‌کردند هیچ فرقی بین ژاپن، چین یا کره قائل نبودند و در بیشتر اوقات وقتی چشمشان به من می‌افتاد حدس می‌زدند که حتی انگلیسی بلد نباشم. آن‌ها با صدای خیلی بلند و البته با سرعتی بسیار کم با من صحبت می‌کردند و تقریبا همه نقش‌ها برای یک زن آسیایی شبیه به هم بود."


سِلما هایک و راه‌حل نداشتن جواهرات زیبا

افشاگری خانم بازیگر از پیشنهادات بی‌شرمانه‌ای که به او شد

همه افراد موفق در هر رشته‌ای روزی از پایین‌ترین سطح کارشان را آغاز کرده‌اند و سلما هایک به عنوان یک بازیگر مشهور هم از این قاعده مستثنی نیست. او اخیرا در مصاحبه‌ای با مجله وگ فاش کرد که در اواخر دهه 90 میلادی و شروع کارش تقریبا هیچ زیورآلات یا جواهرِ گران قیمت و زیبایی برای استفاده روی فرش قرمز نداشته و البته توضیح داد که چگونه این مشکل را حل کرده است. او در این مصاحبه توضیح داد که به خاطر تازه‌کار بودن هیچ طراحی حاضر نبود محصولاتش را برای نمایش روی فرش قرمز به او بدهد و ادامه می‌دهد:"من یک لباس بسیار ساده مشکی داشتم و خوب می‌دانستم تمام زنان حاضر در مراسم قرار است لباس‌های بسیار گران قیمت و جواهرات آن‌چنانی داشته باشند پس دست به کار شدم. با خودم گفتم من به اندازه تمام آن زن‌ها فوق‌العاده هستم و شروع به نقاشی کردن پروانه‌های رنگارنگ روی بدنم کردم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      وقتی هنرمندان خارج از عرف و جلو تر از درک مردم لباس میپوشند و مناسبات اجتماعی رو رعایت نمیکنند این نوع پیشنهادات هم میشود عوارض جانبی و عکس عمل یک خطا در مقابل یک عمل خطا

    • مازیار

      در همین ایران عزیز مگر به خانمها ی بازیگر کم پیشنهاد نمیشه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج