adexo3
۲۴۲۶۳
۱۰۵ نظر
۵۶۵۵
۱۰۵ نظر
۵۶۵۵
پ

دوست صمیمی ایرج قادری از چند ماه آخر او می گوید

گلزار حتی جواب تلفن قادری را نداد

برای من عجیب این بود که آن سوپراستاری که بازیگری اش را مدیون قادری است چگونه حتی در این دو سال حالی از او نپرسید.

گلزار حتی جواب تلفن قادری را نداد

تماشا: مرحوم ایرج قادری این چند ماه آخر حیاتش مدام در مجالس گوناگون و حتی مصاحبه های کوتاهش با افراد مختلف غیرمستقیم از مدیران خواسته بود که فیلم «شبکه»اش را اکران کند اما متاسفانه این اتفاق در قید حیاتش نیفتاد و «شبکه» در حالی اکران شد که مرگ قادری باعث شد این فیلم باتوجه به بضاعت های خودش تا اینجا برخلاف پیش بینی ها، با فروش نسبتا خوبی رو به رو شود. با گذشت دو هفته از نمایش این فیلم با عبدالرضا منجزی، فیلمنامه نویس این فیلم گپ کوتاهی زده ایم و از او خواستیم درباره خاطرات پشت صحنه این فیلم و اتفاقات جالبی که مخاطبان را سر ذوق بیاورد، حرف بزند. در ادامه بخشی از این حرف ها را از زبان منجزی که یکی از دوستان نزدیک قادری در این سال ها بوده، می خوانید.

گلزار حتی جواب تلفن قادری را نداد

قادری جزو معدود فیلمسازانی بود که هر وقت اراده می کرد بودجه تهیه فیلمش را از طریق مردم تامین می کرد. خیلی از بزرگان و همکاران سینمایی و یاران قدیمی اش هنگامی که چهره رنجور قادری را مشاهده کردند، هم قسم شدند تا او را برای ساختن فیلم جدیدش یاری کنند؛ دوستانی که تا لحظه مرگ او به وعده خودشان وفادار بودند. دوستانی مثل فرج حیدری، اکبر عبدی، حبیب اسماعیلی، سعید مطلبی، ستار اورکی، بابک صحرایی و...

در ابتدا قرار بود ایشان فیلمی با عنوان «فاخته» بسازد. من ۸۰ درصد فیلمنامه را نوشته بودم. در میانه راه به طور اتفاقی یک روز بعدازظهر در دفتر هفت تیر طرح «شبکه» را برایش گفتم. او به شدت به خط قصه علاقه مند شد، روزمرگی، بررسی ناهنجاری اجتماعی، ریتم قصه، تنوع شخصیت ها، گروه های متعدد داستان و طرح معمایی اش و... خیلی او را مجذوب کرد و از من خواست «فاخته» را کنار بگذارم و «شبکه» را بنویسم.

وقتی قصه آماده شد هر روز عصر از ساعت ۵ در خانه ام حاضر می شد که نتیجه کار را برایش بخوانم. جلسات اول شبانه بود و او از ۱۰ شب به بعد از فرمانیه راه می افتاد و به خانه من می آمد. عجیب آنکه همه دوستان و نزدیکان به این نکته پی بردند که تنها ساعاتی که قادری در روز پرشور و سرحال است، هنگامی است که مشغول کار روی فیلمنامه ایم.

آنقدر با هیجان نظر و پیشنهاد می داد که انگار می خواهد فیلم اولش را بسازد. بعد از دو ماه در خانه فرج حیدری قرار بازخوانی گذاشته شد تا سناریو خوانده شود. یک بار تهمینه (همسر قادری) صدایم کرد و مرا به حیاط برد و به من گفت که ایرج بیماری اش را جدی نمی گیرد و من از این موضوع خیلی می ترسم.

گلزار حتی جواب تلفن قادری را نداد

چون علائم نوعی بیماری غیرقابل کنترل در او مشاهده می شود. اما قادری عین خیالش نبود و همین طور کار می کرد و به فکر فیلم های بعدی اش هم بود.

وقتی به انتخاب عوامل رسیدیم، او دوست داشت در این کار هم از پیشکسوتان استفاده کند و هم از جوانان و نکته اینجاست که هر دو گروه معرفت نشان داند. بی آنکه قول و قراری باشد، بی آنکه کسی نکته ای را گوشزد کند، انگار همه فهمیده بودند که این آخرین فیلم قادری است. بی آنکه حتی علائمی از بیماری در چهره و قامت او دیده شود.

مهناز افشار و شاکردوست گزینه های اول برای نقش های اصلی بودند که مشتاقانه و با شور و شوق آمدند اما برنامه کاری نگذاشت آنها با قادری همکاری کنند. چه بسا که اگر آنها می دانستند این آخرین فیلم اوست، حتما به این پروژه می پیوستند.

در بین مردان هم امین حیایی، حامد کمیلی، حامد بهداد و پوریا پورسرخ گزینه های بعدی بودند و معرفت و ذوق و شوق نشان دادند. اما برنامه فشرده کاری شان اجازه نداد به این فیلم برسند. حتی این را هم بگویم که من نقش پژمان را فقط و فقط برای حامد بهداد نوشته بودم و روی اکت های عصبی او و توانایی های زیاد او حساب ویژه ای کرده بودم. اما متاسفانه او هم سر کار بود و می خواست به کیش برود.

یکی از بازیگرها که برای این فیلم خیلی رفاقت به خرج داد اکبر عبدی بود. او وقتی به دفتر آمد جلوی قادری خم شد و گفت من به خاطر تو مجانی بازی می کنم. یک سکانس و چند سکانس هم برایم فرقی نمی کند.

فرج می خواست یواشکی به عبدی بگوید که این فیلم آخر ایرج خان است. اما عبدی در حالی که انگار بغض کرده بود گفت: «هیچینگو، می دونم. تا آخرش هستم».

سیرویس گرجستانی هم، امیر جلالی هم، مظلومی و دیگران هم. هیچ کسی در این فیلم بر پایه مناسبات حرفه ای و مالی عمل نکرد. آن شبی که عبدی برای اولین بار به دفتر قادری آمده بود خیلی روز خوبی بود. بعد از آنکه سناریو را خواندیم و کلی حرف بین این دو رد و بدل شد، عبدی همه را به خانه خودش دعوت کرد و همه آن شب به خانه عبدی رفتیم و آش نذری که همسرش درست کرده بود را خوردیم.

چندین بار ایرج خان هنگام پیش تولید از هوش رفت و بچه ها پنهانی از او در آشپزخانه گریه می کردند. او بسیار مقید به ظاهرش بود و خیلی آراسته بود. همیشه خوشبو و خندان و تمیز بود و به ادب و احترام و گفتار تاکید ویژه ای داشت.

اخبار بد را به هیچ کسی نمی داد و مجدانه از شما می خواست که اخبار بد را به او ندهید. صبح تا شب جوانان علاقه مند به بازیگری به دفترش می آمدند و او با صراحت و گفتار تند، تقبیح این آرزو را می کرد. برایش مهم نبود که جوان رو به رو خوشش بیاید یا بدش بیاید.

گلزار حتی جواب تلفن قادری را نداد

می خواست واقعیت را به او بگوید. می گفت برای ستاره شدن چهره زیبا و قامت و دندان های تراش خورده کافی نیست. جنم، ژن، وجود، آن، خلاقیت و شانس مهم است.

یادم می آید که برای نقش امیرعلی (یکی از نقش های فیلم شبکه) وقتی آن جوان علاقه مند به بازیگری را دعوت به کار کرد او خیلی روی هیکلش کار کرده بود. قادری با این موضوع قویا مخالفت کرد و از او خواست با یک اندام واقعی و ورزشی سر کار بیاید نه این هیکل ساختگی!

فرج حیدری برای او بیش از یک مدیر فیلمبرداری بود. او همیشه در نقش یک دوست باوفا ظاهر می شد. قادری می خواست برای این فیلم از بوتیمار هم استفاده کند و فرج او را دعوت به کار کرد و او هم حاضر شد اما به لحاظ برخی از قواعد نتوانست با بوتیمار همکاری کند.

قادری یک بار در گوش من گفت مهم حال و رابطه ای است که من دارم. مهم تشییع جنازه نیست. مهم همراهی الان آدم ها با من است که من دارم. تا زنده ام دوست دارم که همه دوستانم کنارم باشند.

این را اولین بار همین جا می گویم که قادری می خواست امسال یک فیلم به نام «آلاله» بسازد فیلمی که قرار بود پروانه ساخت بگیرد اما قبل از سال همسرش از ما خواست که فعلا ساخت این فیلم را به خاطر ناتوانی ایرج کنسل کنیم تا وقتی حالش خوب شد که اجل مهلت نداد.
مرحوم قادری همیشه تا ظهر در دفترش کار می کرد و بعد از آن به آفیس 2 می رفت. اصطلاح آفیس 2 را خودش ابداع کرده بود و منظورش «دربند» بود! او همیشه وقتی از کار در دفترش خسته می شد، برای ادامه کار به دربند می رفت. قادری ارادت ویژه ای به مسعود کیمیایی داشت و چندبار هم آن زمانی که کیمیایی در بیمارستان بود، پیش او رفته بود. او حتی خیلی دوست داشت که پولاد کیمیایی هم در «شبکه» بازی کند.


گلزار حتی جواب تلفن قادری را نداد
از قدیمی ها او این اواخر از بهروز وثوقی خیلی ناراحت شده بود. گویا وثوقی در خارج مصاحبه ای کرده و در آن گفته بود که من اشتباه کردم که در «بت» قادری بازی کردم و هر اتفاق خوبی که در آن فیلم افتاده، باعثش من بودم و از این حرف ها.

این حرف ها قادری را عصبانی کرده بود و طوری شد که قادری به وثوقی گفت چرا الان داری حرف آن زمان ها را می زنی؟ تو که آن موقع می گفتی این یکی از بهترین فیلم های توست. حالا چی شده که داری این جوری می گی؟

برای من عجیب این بود که آن سوپراستاری که بازیگری اش را مدیون قادری است چگونه حتی در این دو سال حالی از او نپرسید. با آنکه من شاهد بودم که قادری برای شبکه خیلی دوست داشت که گلزار را هم به فیلم دعوت کند اما او جواب پیغام مرحوم قادری را که روی منشی تلفنی اش گذاشته بود، نداد.

قادری هم اصلا عادت نداشت با یک بازیگر دوبار تماس بگیرد. البته شنیدم زمانی که قادری بستری بود، آقای گلزار برای او یک دسته گل به بیمارستان فرستاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسام

      آخه گلزارم شد.....؟؟؟؟!!!!!!اینا فقط به فکر پول هستن و شهرت و....!!!!!!!!آخه گلزار بازیگر نیست که آدم روش فکر کنه.تا حالا چه جایزه ای و از کدوم جشنواره انتخاب شده؟؟؟؟انتخاب ایرج باید بگم غلط بوده....!!!

      پاسخ ها

      • نیما

        آفرین...درسته،فقط همین.

      • امیر

        تقصیر خود مرحوم قادری بود که این بچه قرطی رو آدم حساب کرده بود!!!
        مرد کوچه مردها کجا و این فوکولی و سوسول ها کجا!

    • راضیه

      خوب شاید گلزار یادش رفته بوده جواب بده شاید مشکلی داشته،باید جواب اونم شنید بعد نظر داد،یک طرفه که نمیشه به قاضی رفت هر چند که وظیفه گلزار بوده

    • سورنا

      سوپراستار!؟
      گلزار تنها چیزی که داره قیافس و بس دیگه هیچی نداره...
      نه هنر بازیگری نه معرفت و مرام...
      کسی که تمام مشهوریت و اعتبارش رو مدیونه مرحوم قادریه... واقعاً عجیبه! یکی نیست بهش بگه آخه همین کسی که تو جوابه تلفنش رو نمیدی و بزرگترین کاری که واسش کردی این بود که تو آخرین لحظات زندگیش و تو اوج بیماریش فقط یه دسته گل واسش بفرستی ولی یه وقت زحمت یه عیادت ساده رو به خودت ندی! همونیه که واسه اعتبار بخشیدن به کنسرتتون تو گروه آریان خودت پاشدی واسه خودنمایی بلیت کنسرت رو بردی در خونش و اون مرد بزرگ هم به تو افتخار بازی در فیلم سام و نرگس رو داد تا تو وارد دنیای بازیگریی بشی که هیچی ازش نمیفهمی و نداری و در واقع سکوی پرتاب تو شد و کسی که تمام زندگی حرفه ایت (البته اگه بشه حرفه ای نامیدش) رو بهش مدیونی!
      متاسفم واسه سینمایی که تو سوپر استارش باشی...
      سوپراستار بودن و بازیگر بودن فقط به قیافه نیست تو شاید از بازیگرانی مثله شهاب حسینی و حامد بهداد و حمید فرخ نژاد و... از لحاظ قیافه خیلی بهتر باشی ولی به گرد پای هیچکدومشون نمیرسی

      پاسخ ها

      • پریسا

        خیلی خیلی باهات موافقم
        گلزار در برابر شهاب حسینی و حامد بهداد و .. هیچی نیست

      • بدون نام

        گلزار تنها چیزی که داره قیافس و بس دیگه هیچی نداره کاملا موافقم

      • رقیه

        اخه مشکل اینجاس که قیافه هم نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        حرف دلمو زدی

      • nili

        khodaie ghiyafasham enghad khub nista

      • بدون نام

        junam surena gol zadi gol

      • سحر

        باهات موافقم این گلزار هیچی از بازیگری سرش نمیشه فقط تقلید میکنه بعضی از بازیگرها هستن که وقتی لبخند میزنن ادم لذت میبره ولی این وقتی میخنده میخوام کلمو بکوبونم تو دیوار اینقدر مصنوعی میخنده

      • زهرا

        واقعا باهات موافقم سورنای عزیز
        گلزار واقعا هیچی از خودش نداره هر چی که داره از مرحوم قادری داره.

      • حانیه

        آقای گلزار زمان بیماری آقای قادری ایران نبودن ودر بیروت مشغول بازی در فیلم ساخت ایران بودند ! در ضمن صحبت های همسر آقای قادری رو درباره ی آقای گلزار بخونید و بعد درباره ی اقای گلزار قضاوت کنید

    • MOHSEN

      متنفــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم از گلزار.
      اون موقه که ایرج و فردین و ناصر بزرگ ترین سوپر استار ها بودند گلزار کجا بود؟
      اونا همیشه وتا ابد نزد ما محترم وبزگ هستن.
      و همیشه زنده....

      پاسخ ها

      • آزاده

        واقعا برای گلزار متاسفم چون اصلا هنرمند نیست و اخلاق حرفه ای هم ندارد بر خلاف نظر بقیه معتقدم که قیافه هم ندارد با اون قد کوتاه که داره

      • امیر

        اون فقط بازیگر پوله همین براش فرقی نمیکنه چه نقشیهو چه فیلمیه.

      • حانیه

        آخه آقا محسن زمان فردین آقای گلزار بازیگر بودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • hoda

      نه عزیزم راضیه جوون کاملا حسام جون درست میگه .مطلبو بخون گفته گل فرستاده بیمارستان.نرفته خودش باگل.اصلا از گلزار خوشم نمیاد.قیافم نداره هرچی نگاه میکنم.انقد میگن خوشگله ما که ندیدیم والا.معلوم شد معرفتم نداره.

    • احمد

      احوال پرسی ما ایرانیان از معرفتمان نشیت میکیرد مثل خیلی چیزهای دیکه به پول دار بودن ومعروف بودن هم ربطی نداره انشااله رفیق ما یادش رفته

    • sepideh

      من با نظر راضثه موافقم.شاید اصلا خواسش نبوده.تازه با اینکه اینهمه این روزا سرش شلوغه و بیشتر وقتا ایران نیست(برای بازی در سریال ساخت ایران)بازم یه دسته گل فرستاده.بقیه چی؟؟؟

      پاسخ ها

      • sheyda

        mana ham ba shoma movafegham sepideh jooooon shayad havasesh naboode ba in hame mashghaleyi ke dare

    • لیلی

      گلزارو ماها گندش کردیم وگرنه لیاقتش همون گیتاریستی گروه آرین بود. حالا فکر کرده چی شده.

      پاسخ ها

      • پریسا

        اره کاملا درست میگی ,اینقدر خودشو گم کرده که فکر کرده کی هست

      • یلدا

        من هم با نظرت کاملا موافقم ولی در مورد گیتار این جوری نگو من عاشق گیتارم. فکر میکنم گیتاریست بودن تو گروه آرین هم لیاقت میخواد که گلزار نداره.

      • حانیه

        لیلی خانم با این طرز حرف زدن فقط شخصیت خودت رو زیر سوال می بری نه شخصیت آقای گلزار رو

      • شکیبا

        کاملا موافقم

    • خانمی

      من نمیدونم این حرفو حدیثها بعد از مرگ یکنفر چه فایده ای داره؟اینو بدونید دوستان هرکسی،هر زمانی و هر وقتی واسه کاراش یک دلیلی داره،خوبه زود قضاوت نکنیم و بخصوص توهین!!!!

    • ardalan

      منم معتقدم گلزار بیشت ظاهرش باعث محبوبیتش هست.وگرنه از نظر بازیگری حتی تولیشت 10نفر برتر بازیگری هم نمیشه گذاشتش.مثلا کی میتونه با پرویز پرستوی رقابت کنهو...

    • سالی

      آخه من نمیدونم این گلزارو کی مهمش کرده آخه اینم شد بازیگر ؟ خداوکیلی واسه کدوم یکی از فیلماش تونسته جایزه بگیره؟هیچکدوم!به قول لیلی لیاقتش همون گیتاریستی گروه دره پیت آرینه!به نظر من اگه همین دوزار چشم و ابرورم نداشت باید میرفت سرکوچشون گدایی میکرد!بدبخت!یکی باید از توی این پارتی های شبونه جمش کنه

    • kimi

      خدایی اصلا کی گلزارو هنرپیشه کرد نه قد داره نه هیکل قیافه هم که همش کرم پودره تازه حیوونکی صدا هم که نداشت و نداره من نمیدونم .ادم گل بفرسته خودش نره مسخره است ولی 24 ساعته از خود ش تو استخر خونش عکس بذاره اینترنت براش متاسفم

      پاسخ ها

      • ایران

        می دونی استخر و پارتی وقتش رو پر کرده دیگه وقت نداره سری به استادش بزنه (من میگم ایرج قادری استاد خیلی از بازیگرها و غیر بازیگرا _ از جمله خود منه-)

      • بدون نام

        na azizam chi fk kardi age ghad o heykalo on nadare dadash mano to dare pas natije migirim to aslan golzaro nadidi!!!!
        !

      • sheyda

        azizam bebakh shid mesle inke shoma aslan golzaro nadidi ghad o heykal dare shoma cheshmatooon bastast

    • سالی

      فقط شهاب حسینی فقط فقط

    • Sisco

      اصولا ما ایرونی ها وقتی به یه اعتباری میرسیم اطراف خودمونرو جور دیگه ای میبینیم .من برای آقای گلزار دلم میسوزه از این جهت که در آینده باید تحمل سقوط سختی رو داشته باشه . حتی یک لحظه هم دوست ندارم جای ایشون باشم .

      پاسخ ها

      • adel

        چرا هرچی شد میگید ما ایرانیها به خدا ایرج قادری و شهاب حسینی و پرویز پرستویی و .....ایرانی هستن

    • مهددی

      حیف از اسم گلزار که روی این بشر بی معرفت بی خاصیت گذاشتند خدا وکیلی نه قیافه داره نه هنر بازی گری نه معرفت که بدونه به ااینجا رسیده از کجا رسیده اگر دنیای هنر دست من بود از این آدم بجای سه پایه دوربین استفاده میکردم راضیه جون آدم هرچی یادش بره معرفت رو نباید یادش بره

      پاسخ ها

      • sheyda

        bi adab

    • کتح

      آخه گلزارم آدمه؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • شکیبا

        نه ......اصلا

    • M-M

      'گلزار! تو آبروی هر چی گل بود بردی. ازت متنفر شدم

    • rock

      بعضی آدم ها تا به شهرت میرسند فراموش میکنند که چه کسی آنها را به شهرت رسانده فقط میتونم همینو بگم

      پاسخ ها

      • شکیبا

        حالا بهش میگیم ما معروفت کردیم خودمون هم درستت میکنیم

    • بدون نام

      واقعا هنر پيشه نيست مثل ماست بازي ميكنه بايد كلا تحريم بشه .

    • سپیده

      نگین بابا ،همه رفتن ملاقات فقط این بنده خدامونده ؟

      پاسخ ها

      • ایران

        سپیده جون با حرفت خیلی موافقم. از گلزار اصلا خوشم نمیاد اما واقعا جای جملت خالی بود.

    • mehdi best boy

      خدایا روا مدار که گدا معتبر شود.گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود

      پاسخ ها

      • یلدا

        واقعا درست گفتی ممنون

    • صدف

      گلزار امیدوارم یه روزی پیام بچه هارو بخونی و بفهمی ما تورو گلزار کردیم ما نبودیم تو انقد گنده نمیشدی هر چند که خود من هیچ وقت طرفدارت نبودم

    • maryam

      faghat shahab

    • Mahsa

      Golzar Che Ghiafe dashte bashe Che na mohem marefat e adamast ke Golzar nadare

    • بهار

      حالا اصلا این گلزار کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟چیکاره هست؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • شکیبا

        یه بچه سوسول

    • داود

      دوستان عزیز جواب های قشنگ همه شما هارو تک به تک خوندم و لذت بردم از پاسخ هاتون . فقط یه سئوال از همتون دارم . کدوم یکی از اونهای که به جاه و مقام رسیدن از کسی که باعث این جاه و مقام شده یه تشکر کوچک کردن . همشون میگن ما خودمون از اول اینطوری بودیم . هنرمندان بزرگی مثل ایرج قادری ، فردین و........... خیلی های دیگه که الان در زیر خروارها خاک آرمیدن نیازی به یه شاخه گل و یه سبد گل ندارن . آنها مرام مردانگی را بنام خودشان جاودانه کردن . روحشان شاد . شماها هم زیاد خودتان را ناراحت نکنید . این شتریست که در هر خانه میخوابد . دیرو زود دارد . سوخت سوز ندارد . موفق باشید.

    • سروش

      با سلام خدمت همه دوستای خوبم،
      من از همتون از همتون یه سوال دارم؟
      مگه افرادی مثل جمشید هاشم پور، بهرام رادان و خیلی های دیگه که یه جورایی مدیون عمو ایرج بودند رفتند مخصوصا آقای هاشم پور!که البته من نمیخوام توجیه بکنم رفتار آقای گلزار گرچه که من هیچی از واقعیت نمیدونم و فقط این متنو خوندم و دارم راجب یه آدم اینجوری قضاوت می کنم پس تورو خدا یه طرفه به قاضی نرین شما از کجا میدونین که نرفته از کجا می دونین که فقط یه دسته گل فرستاده که اگر هم اینطور باشه کار انسان دو پا نیست قضاوت کردن ولی من هم نمیپسندم اگر واقعیت داشته باشه

    • بدون نام

      aslan ki gofte ghiafe dare khube adam yekam tu del boro bashe

    • غزل

      از گلزار متنفرم اخه اون کی ادمه دخترای ایران بیخودی گندش کردن در مقابل حامد بهداد مورچس

    • baran

      دخترای بدبخت که کمبود دارن عاشق گلزارن!
      وگرنه نه قیافی داره نه بازی بلده
      این کارشم که دیگه واقعا شرم اوره!
      درود براستادهنرمندان اکبرعبدی

      پاسخ ها

      • شکیبا

        لایک

    • سارا

      خوب دیگه اونم ادمه .............ادمم که جایز الخطا و مغرور ......................بالاخره از هر دستی بده از همون دست پس میگیره .................................یه روزی هم گلزار پیر میشه و محتاج محبت

    • ثمين

      واقعا واسه همه كسايي كه چشمو گوش بسته حرف هاي اين آدمو قبول مي كنن متاسفم.شما كه جناب گلزارو متهم ميكنيد بهتره برين مصاحبه اي كه همسر جناب قادري بعد از مرگشون داشتنو بخونيد ببينيد كه در مورد آقاي گلزار چي گفتن چقدر تعريفشونو كردن كه ايشون چقدر به آقاي قادري سر ميزدن.در ضمن همين شهريور ماه بود كه سر اكران شيش و بش آقاي قادري رو دعوت كردن وهمراه ايشون بودن.
      واقعا متاسفم

    • فرید

      منم موافقم گلزار یه تار مو بازیگرای خاکی قدیمی هم نمیشه

    • احسان

      کار ندارم گلزار چکار کرده یا بهروز وثوقی چکار کرده یا مرحوم قادری اما از تیتر و جملات این مصاحبه معلومه که میخوان یک یا شاید دو نفر رو حسابی بکوبن و خراب کنن/ اینجور تحریک کردن افکار عمومی کار افراد غیر حرفه ایه / خوب تابلو هستش که هر ایرانی این مطلب رو بخونه مخصوصا بخاطر حسی که ما ایرانیا به فوت شدگان داریم حتی اگه از طرفدارای گلزار و وثوقی باشه بازم حس بدی بهش دست میده/ خواهش میکنم تیزبینانه تر مطالب رو بخونید و نظر بدید

    • roza

      nagiid baba.hasoditon mishe be khoshgelish.asheghesham

    • adel

      گلزار بیشتر مدله تا بازیگر تنها بازیه خوبش سام و نرگس بود

    • nila

      در مقابل حامد بهداد نمیدونم اما در برابر شهاب حسینی و فروتن نوچه شونم نیس

    • پریسا

      گلزار خیلی مصنوعی بازی میکنه
      قیافشم به درد خودش میخوره

      پاسخ ها

      • شکیبا

        با اون دماغش من نمیدونم کی به این گفته خوشگلی

    • سام

      ببخشيد گلزار كيه كه در موردش صبحت كرد اصلا قابل قياس نيست با بزرگان سينما ايران

    • مهدا

      من از اون اولش میدونستم که بازیگر خوبی نیست اون به قیافش برسه وقت نداره چه برسه ملاقات بره.والا

    • SARA

      AZ GOLZAR MOTASEFAM
      BE........aslan bazigar nist

    • بدون نام

      من با اینکه اصلاٌ از بازیگریش لذت نمی برم و کوچکترین هنری در این آدم نمی بینم اما در مورد اینکه به دیدن آقای قادری نرفته نمی تونم اظهار نظر کنم. شاید مشکلی داشته یا جای دیگه ای بوده...

    • بابک

      یادش بخیر چندین سال قبل وقتی نوجوان بودم تابستون ها زمانی که می رفتم استخر قصر یخ همیشه از جلوی مغازه عتیقه فروشی ( عتیقه فروشی باکلاس ) مرحوم قادری رد میشدم و همیشه سعی میکردم یکجوری ایشان را ببینم و هر وقت هم می دیدمش با شور و شوق بهش سلام می کردم و ایشان هم با نگاهی مهربانانه و بافروتنی و در حالی که لبخندی برلبش نقش می بست جواب سلام منو می دادند. هنوز اون لبخند و نگاه بامحبت ایشان بیادمه، خدا ایشان و تمام هنرمندانی که صادقانه و خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی به مردم و هنر این مرز و بوم خدمت کردند را بیامرزد

    • ghazal khanum

      حالا گلزار هیچی.اون بهروز وثوقی رو بگید که عالمو آدم عاشقشن!!!!معرفتشون مال تو فیلماشونه!!!!

    • sheyda

      aslan az koja mloom in khabar haiii ke dar bareh ye aghaye ghaderi va agha golzar migan ya dar site haye mokhtalef minevisan dorost bashe man az golzar ya ghaderi tarfdari nemikonam ama be nazare man zood ghezavat nakonid

    • نازناز

      به نام خدا.بعضی هافقط عقده گشایی کردند.اگرخودشان به شهرت برسندرفتارشان چگونه است؟؟؟

      پاسخ ها

      • شکیبا

        مرگ بر شهرت اگه ادم باهاش خراب شه

    • sina

      عجيبه كه بعضي از مردم اينقدر به اين بازيگر كه انصافا اصلا چهره جالب و جذابي هم نداره علاقه نشون ميدن . آخه غرورهم حدي داره تقصير مردمه كه الكي بعضيارو گنده كردن گلزار بايد تا بيمارستان سينه خيز ميرفت مگه نه كه قادري اونو به سينما معرفي كرد گلزار كه اهل نمازنيست امابرفرض اگه هست بايد هفته دو ركعت براي شادي روح قادري بخونه و...

    • سارا

      گلزار خداوکیلی فقط به درد مدل بودن میخوره و بس،آخه بازیگری که فقط به قیافه نیس،شهاب حسینی،هم خوش تیپه هم خیلی بهتر از گلزار بازی میکنه،گلزار فقط قیافه داره اونم تودل برم نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفتارو کردار آدمهاست که اونا زشت و زیبا نشون میده . آقای گلزار برای آدم متکبر یک روز نقش بر زمین میشه از همه شماهایی که دارین نظر منو میخونید می خوام اون منوقع به یاد این جمله من بیافتید چون شک ندارم .البته خدایی نکرده بدخواه هیچ کسی هم نیستم امااین یک قانونه

      • شکیبا

        مدل؟
        مدل برا خوشتیپ هاست نه برا همچین ادم بی ریختی

    • بدون نام

      شايد اين رسم روزگاره گلزار هرچه داره به بركت ايرج قادريه ولي معرفت انسانها و نمك نشناسي كه من و او را ندارد

    • علی

      بنطرمن گلزار بدون گریم سینمایی هیچی نیست . خدایی خیلی مصنوعی هم بازی میکنه و مضافا" که خیلی بی چشم ورو و بی معرفته!

    • Saeidzebel

      فطرتا ما ايرانيها مردهparastimحالا ايرج خان هم مرد.دنيا كه تموم نشده اين حرفها براي بعد از مردنه و الا اتفاق خاصي نيوفتاده كه فلاني ديدنش نرفته. يا ناصر حجازي همشون تو مال و اموال غرق بودن حال دنيا رو ميكردن حالا ما غصه بخوريم كي عيادتشون نرفته؟ 

    • 120

      به خاطر فعالیتش در موسیقی وارد بازیگری شد,
      نه به خاطر استعدادش

    • امیر

      اون فقط برای پول بازی میکنه.اصلا استعدادبازیگری نداره تمام فیلماش یه کارکتر و داره چیزه دیگه بلد نیست.

    • سیمین

      نه قیافه داره نه بازی.چرا سوپراستار؟؟؟سوپراستار به بازیگری میگن که شهرت جهانی داشته باشه مثل بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین

      پاسخ ها

      • شکیبا

        پیمان معادی

    • مینا

      کی گفته گلزار از شهاب حسینی خوش قیافه تره؟شهاب خیلی خیلی خوش قیافه تر و جذابتره خداییش هیچکدوم از بازیگرامون از نظر جذابیت ب گرد پای شهاب نمیرسن

      پاسخ ها

      • کیمیا

        واقعا..........

    • بدون نام

      به نظر من گلزار اصلا بازیگر نیست قیافه ی خاصی هم نداره!!!! الکی گندش کردن

      پاسخ ها

      • شکیبا

        والا به خدا ....
        خدا بده شانس ....

    • سیما

      گلزارم شد بازیگر؟؟؟اخه ارزششو داره اینقدر دربارش بحث کنیم؟

    • بدون نام

      واقعآ بر ماست که بر ماست یکی رو بت میکنیم یکیرم از اون بالا پرتش میکنیم پایین

    • بدون نام

      فقط از آدمهای بیکار این قضاوتهای بیخود برمیاد

    • محمد

      من همینو بگم عشق مردم ایران قادری بود قادری در دل همه بود و هست

    • کیمیا

      گلزار انگشت کوچیکه ی پرویز پرستویی و شهاب حسینی نمیشه

    • شمیم

      شماها هم دیگه دارین ناحقی میکنین نمیدونم از روی حسادته یا تنفر ولی گلزار هرچی هم شرف و معرفت و انسانیت نداره قیافه داره و نون قیافشو میخوره من نه ازش خوشم میاد و نه ازش متنفرم چون انقدر وقتم واسم عزیز هست که روی چیزای بیهوده فکر نکنم .مردم ما واقعا به چه چیزایی اهمیت میدم واقعا برید بچسبید به زندگیتون گلزار واسه شما نون و اب نمیشه در ضمن هرکس یه اخلاقی داره ما نمیتونید به خاطر غرور کسیو محکوم کنید به نظر من غرور مهم ترین چیز توی دنیاس و اگه نباشه میشی مثل دخترای نچسب و کنه و اویزون که بویی از غرور نبردن چون واسشون مهم نیست تا طرز فکر مردم ما همین باشه ما هیچی نمیشیم

    • Nazanin

      شما ها با اين حرفا چيو مي خواين ثابت كنيد؟شما أصلا مي دونيد چرا و گلزار تلفنش و جواب نداده ها!اصلا از كجا معلوم كه اين خبر درست باشه
      شايد أينم يك شايعه ي اينترنتيه.در صورتي كه اقاي گلزار تنها كسي بود كه به عيادت اقاي قادري رفت .چون الآن ايران نيست تا از خودش دفاع كنه اين طوري حرف ميزنيد همون شهاب حسيني هم اگر دو سه سال به خارج كلي ازاين حرفا درموردش مي زنيد اگر هنرمند نبود پس چرا سوپراستار و پولسازترين بازيگره ها؟ پس لطفا درست حرف بزنيد

    • عارفه

      سلام دوستان
      ای بابا اه ...... اگر پولادکیمیایی عزیز هم بازی میکردکه دیگه معرکه میشد ولی من به شدت با نظر مرضیه جان موافقم باید نظر گلزار هم بشنویم نمیشه که تنها قضاوت کنیم.....

    • ارسلان

      دییووونه ها چی میگین؟؟؟اخه گلزار قیافه داره؟
      مردشور سینمایی ر ببرن که این پیزوریه سوپر استارشه...اخه بازی بلده خاک بر سر ما که باعث معروفیت این شدیم

    • منا

      تووووووووجه توووووووججججججججههههه گلزار فعلا به خاطر گندی که زده ممنوع کاره................. ایشون در امارات با یک پلیس اماراتی درگیر شده و زد و خورد کرده به همین علت چند روز بازداشت بوده ولی دوباره به علت مصرف زیاد الکل با یه پلیس دیگه درگیر شده و برای همیشه از امارات اخراج شده. الانم ممنوع تصویر است. گلزار فقط بازیگره پوله برید فیلم تو و من رو ببینید تا کلا از سینما زده شید

    • بدون نام

      فقط بهرام رادان...
      فقط...

    • غلامحسین

      فقط میتونم بگم هیچ کسی رو نمیشه قضاوت کردروحت شاد آقای قادری عاشقت بودم به مولا یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج